رئيس مجلس الوزراء ووزير الداخلية يجري اتصالا هاتفيا مع وزير الداخلية المصري

سوف نتابع ونرى. انا عندي رأيي ان العلاقات ستعود لكن بدون قضية تسليم معارضين.. سوف نتابع الايام القادمة
رأيك وانت حر
انا رأيي عكسك وشايف انهم هايتسلموا كلهم وهايتعمل معاهم الصح

اكبر من كدة بكتير الناس دية جايين عربون محبة هنشوف الايام الجاية دية حاجات غريبة جدا
اتفق معك فعلا الموضوع اكبر من تسليم شوية اخوان واعتقد انه فيه اشياء كبيرة هتحصل في المنطقة الفترة القادمة.....ملفات كثيرة مفتوحة ومن الممكن اغلاق بعضها
تحياتي لك

سوف نتابع ونرى. انا عندي رأيي ان العلاقات ستعود لكن بدون قضية تسليم معارضين.. سوف نتابع الايام القادمة
ههههههه
الخونة بقوا معارضين ده في عرف مين ان شاء الله......اكيد في عرف المتعاطفين مع الارهابيين والخونة واصحاب نظرية انا مش اخوان بس باحترمهم
كل من يعادي الدولة المصرية وبيحرض ضد الدولة وقيادتها بل وصل بهم الفجر التحريض ضد الشعب نفسه وجي سيادتك وعايز تجمل صورتهم القذرة وتقول عليهم معارضة......لا هم في الحقيقة شوية خرفان خونة ومصيرهم السجون زي غيرهم من الخونة

للعلم تسليمهم لمصر سيخلق ازمة مع بتوع حقوق الانسان والغرب.

اتمنى انهم يفضلو بقطر وتركيا ويتم منع ظهورهم وخلاص على كدا. لكن وجودهم فمصر هيبقى توريطة للقضاء.

معارضه برضو هو القتل والتحريض على القتل وترويع الناس وتدمير ممتلكاتهم والخيانه وتحريض الدول الخارجيه على التدخل فى البلد وتمويل وتسليح الارهاب اسمه معارضه اتقى الله خاف من يوم ترجعون فيه الى الله

عودة
أعلى