موضوع خاص بالماورائيات -UFO

RAS DAHB

عضو
التفاعل
10,066 22 19
بسم الله الرحمن الرحيم.

الموضوع خاص بالماورائيات و مشاهدات ال UFO او Unidentified Flying Objects , اشياء طائرة غير مفهومة. بما انه زادت تلك المشاهدات , حبيت انه بكون فيه موضوع مخصص لها (لو مفيش مانع من الادارة) , و خصوصاً ان البنتاجون اخيراً شال السرية عنها و اعلن وجودها في الحقيقة.

RAS DAHB @RAS DAHB
اسمح لي ان اشارك بموضوع سابق لي .
حيث يشبه شكل الأجسام التي تتحدث عنها في موضوعك UFO
-

خطة القوات الجوية الامريكية لبناء صحن طائر اسرع من الصوت : ( المشروع الأسود 1794 )

العجيب هو انه هده الاجسام الطائرة تظهر فقط في امريكا الله اعلم لمادا انا اراها فقط كلام فارغ لا اساس له من الصحة

ما رئيك بهذه الظاهرة
عني نفسي شوفت حاجه قريبة من نفس الظاهره مرتين في حياتي هنا في مصر , المرة الاولي كان بمفرده المره التانية مجموعة منها في تشكيل.

مقدرش اجزم اذا كانت الاشياء الطائرة ديه تخص قوم اخرين من كواكب تانية او مشاريع سرية لدول او مجرد هولوجرام و تلاعب او حتي اشياء تخص الجن.

الموضوع مبهم و المشكلة ان UFO مش بتهاجم اي طائرة بترصدها و بتلاحقها , فقط بتحاول الهروب و ده شيء غريب.

العجيب هو انه هده الاجسام الطائرة تظهر فقط في امريكا الله اعلم لمادا انا اراها فقط كلام فارغ لا اساس له من الصحة
ظهرت في دول مختلفة في مصر و الاردن و كندا و اسبانيا الخ.

أنا شفت مرة وحدة صحن طائر في حياتي يوم كنت صغير وأنا طالع من المطبخ ومسوي بلوة كالعادة ولكن والله الحمد تمكنت من تجنب هذا الصحن وظرب الجدار

طبيعي جدأ امريكا غابة من الرادرات و أنظمة الرصد عالية التطور و عدد هواة التصوير دبل عدد سكان دولة فيتم تصوير الحالات هذي و رصدها

كثير تحصل في دول كثيرة ويتم رصدها من قبل السكان و لاتعترف الحكومات بالامر لانه فضيحة عليهم ويعتبر اختراق لأنظمتهم الدفاعية

فتقدر تقول آنه طناخة من امريكا بالاعلان عن رصد المركبات المجهولة

هو احنا ليه بنفرض دايما انها كائنات فضائية وكمان متطورين عننا.. ليه منكنش احنا المتطورين والأكتر والأقوى أو الأذكى؟

هو احنا ليه بنفرض دايما انها كائنات فضائية وكمان متطورين عننا.. ليه منكنش احنا المتطورين والأكتر والأقوى أو الأذكى؟
تفكير وصياغة جيدة جدا
لهذا هم أتوا إلى كوكبنا
ونحن لا يمكننا حتى العودة إلى القمر :unsure:

عشان الدوج فايت اللي بيحصل بين مقاتلة من عندنا و المركبة الخاصه بيهم بتنتهي بتفوق المركبه بتاعتهم.

طبيعي جدأ امريكا غابة من الرادرات و أنظمة الرصد عالية التطور و عدد هواة التصوير دبل عدد سكان دولة فيتم تصوير الحالات هذي و رصدها

كثير تحصل في دول كثيرة ويتم رصدها من قبل السكان و لاتعترف الحكومات بالامر لانه فضيحة عليهم ويعتبر اختراق لأنظمتهم الدفاعية

فتقدر تقول آنه طناخة من امريكا بالاعلان عن رصد المركبات المجهولة
موضوع المشاهدات طبيعي في كل دول العالم , اليوتيوب مليان من دول مختلفة.

يا جماعة هنالك ايات في القران الكريم فيها دلالات واضحة على وجود حياة خارج الارض شاهدوا الفيديو اما بخصوص المشاهدات هنا العديد من الاعضاء من مختلف الدول العربية في المنتدى ادلو بشهاداتهم حول مشاهدات لاطباق طائرة واعرف اكثر من حادثة حصلت في الاردن

شاهدوا الفيديو للدكتور مصطفى محمود

أنا شفت مرة وحدة صحن طائر في حياتي يوم كنت صغير وأنا طالع من المطبخ ومسوي بلوة كالعادة ولكن والله الحمد تمكنت من تجنب هذا الصحن وظرب الجدار
ممكن تنقل تقنية رادار الانذار المبكر محتاجينه
hqdefault (2).jpg

عودة
أعلى