مشروع قانون أمريكي يدعو الى تزويد إسرائيل بأكبر قنبلة غير نووية

اعتراضي كان واضح في ردي الأخير ولكنك تتجاهله ..

المضحك أنكم تعتبرون أفعال الامارات "وسخة" ... فدفاعكم يقوم على فكرة ليش زعلانيين مننا .. احنا وسخين تماما زي الامارات التي نكفرها و نتهمها بالوساخة
الواضح انك انحشرت وقاعد بتخبص مش عارف شو ترد

سبحان الله هم تكلمو بس عن تجار السلاح بالضفة قالو ايضا بغزة والفلسطينين الي ينمسكون دائما في امريكا الجنوبية وافريقيا والاسلحة الي معهم من وين جايبينها من اية الله خميني

لا فعلا لو كنت بتتكلم بجد فهذه والله مصيبه 🤣🤣🤣🤣

تجارة السلاح بين ضباط فاسدين في إسرائيل وتجار سلاح هنا وهناك هذا شيئ معروف عندنا .بالعقل مفيش عندنا معابر أو مطارات أو موانئ أي قطعة سلاح بالضفة الغربية مصدرها إسرائيل ..ولكن عن ماذا نتكلم هنا كم قطعة m16 ..عدد محدود ..

أما التجارة في أفريقيا وامريكا الجنوبية
بنصحك تحذف ردك ...

MOP

قدرة إختراق حتى 60 متر تحت الأرض

ههههههههههههههههههههههه للأعضان أن يحكموا
ما بيهمني حكم الأعضاء قد ما بيهمني اني حشرتك وحقدك على حماس فقط لحبك لبني صهيون
بس بتحاول تنتقد حماس من باب إيران ولم تزبط معك

هو لا يحقد على حماس
هو يحقد عالكل الفلسطيني
لكن خايف يكتبها لانو عارف انو التبليغ جاهز

هو لا يحقد على حماس
هو يحقد عالكل الفلسطيني
لكن خايف يكتبها لانو عارف انو التبليغ جاهز
هذي صدقت فيها هو والعضو ملك الروم
متشبعين بحب الصهاينة
انتهى الجدال....

ومن كان سيدعمنا بالسلاح للوقوف في وجه غطرسة الصهاينة
يلا هات داعم واحد يا ابو مجوس
السلاح ده ما توجه لاسرائيل واذا توجه يوجه بشكل خاطئ ولا يوجد تنسيق ولا خبرة شغل ميليشيات

قولنا السلام ومصر اتنبح صوتها والسعودية والدول العربية

اعترف عادي مستضعفين عادي نحل المشكلة ونشوف نعمل ايه بعد كده من 30 الى 40 سنة كنتم تعملوا كده ولا زلنا نحاول لأن الدول اللي اتأذوا منكم مازالت تحاول مساعدتكم رغم تلك المساعدة ترجع عليهم بالضرر

تأدب في الحوار يا أخي لا تقل أبو مجوس

الأمير بندر فضح كمية التدليس والهروب من الاتفاقيات

طب نعمل ايه اصحاب الحق عاوزين يحاربوا تشتغلوا شغل ميليشيات

ما يهمك حكم الاعضاء لأنه لم ينحشر غيرك ههههههههههههه

السلاح ده ما توجه لاسرائيل واذا توجه يوجه بشكل خاطئ ولا يوجد تنسيق ولا خبرة شغل ميليشيات

اعترف عادي مستضعفين عادي نحل المشكلة ونشوف نعمل ايه بعد كده من 30 الى 40 سنة كنتم تعملوا كده ولا زلنا نحاول لأن الدول اللي اتأذوا منكم مازالت تحاول مساعدتكم رغم تلك المساعدة ترجع عليهم بالضرر

طيب أسألك سؤال

ممكن نشوف تفاصيل عن الإتفاق الي هرب منه ياسر عرفات 😁

انا اعترف بأنه أخطأ بأوسلو فلا تظن بأني من مؤيديه ولكن هذا سؤال يجب أن نستعد له ...

وطلب ثاني تعال نتناقش لو تحب عالخاص مش هنا ...

عشان ما نحرف الموضوع

طيب أسألك سؤال

ممكن نشوف تفاصيل عن الإتفاق يلا الي هرب من ياسر عرفات 😁

انا اعترف بأنه أخطأ بأوسلو فلا تظن بأني من مؤيديه ولكن هذا سؤال يجب أن نستعد له ...

وطلب ثاني تعال نتناقش لو تحب عالخاص مش هنا ...

عشان ما نحرف الموضوع

تفضل
معك

رداً على كلام بندر وتضييع الفرص اقرأ عن اتفاقية أوسلو حين وافق ابو عمار على حدود ال67 وشوف كيف الصهاينة لحتى الأن لم يطبقوها ولم يخرجوا من الضفة ... لا عهد ولا اتفاقيات لهم

اسمها حركات مقاومة وليست ميلشيات
لا يوجد شعب تحت احتلال كان مساوي لقوة المحتل

كل هذا يعتمد على اعادة انتخاب ترامب. بايدن لن يوافق على بيع اسلحة استارتيجية لاسرائيل.

كيف الشباب قلت حاجة انا بقا قلناها مرارا وتكرارا اولاد العم احسن من يجيد استغلال الفرص هلا رابتور وبي 2 وبي 1 ومواب وكما شوي يعطوهم حاملة مع مجموعة قتالية واوسبري وووووو تتهنو بالاينتغ كلها مشان كم حبة لاينتنغ والقادم ادهى وامر

سؤال للخبراء اية الفرق بين القنبلة دى والقنيلة نصر 9000 الى بتمتلكها مصر لانى حاسسهم شبة بعض mopمعلش انا مش خبير ف المواضيع دى ممكن شرح بس بعيدا" عن قدرتها عل اختراق سطح الارض زى ماقريت ف التعليقات

سؤال للخبراء اية الفرق بين القنبلة دى والقنيلة نصر 9000 الى بتمتلكها مصر لانى حاسسهم شبة بعض mopمعلش انا مش خبير ف المواضيع دى ممكن شرح بس بعيدا" عن قدرتها عل اختراق سطح الارض زى ماقريت ف التعليقات
انا بعرف حاجة وحدة انو مواب تزن 10 طن وقادرة على خرق تحصينات و مقرات في الجبال باقي الامور الله اعلم

حماس ارهابيه. بقول الدولة السعوديه العظمى.

يلاه سمعني صياحك0

انا بعرف حاجة وحدة انو مواب تزن 10 طن وقادرة على خرق تحصينات و مقرات في الجبال باقي الامور الله اعلم
بحثت دلوقت عل جوجل لقيت بتاعة مصر 9طن علشان كدة اسمها 9000يعنى 9الاف كيلو وبيقولو انها ممكن تعمل انفجار زى انفجار بيروت 9مرات وبتمحى كل حاجة على مسافة كيلو ونصف من شجر وبشر وهياكل خرسانية بتبخرهم تبخير تام بعنى مش زى القنبلة العادية بتفجر بس وان صدام استخدم واحدة زيها على ايران علشان هوا ومصر كانو شغالين على نفس المشروع وبخر قاعدة عسكرية أﺣﺪ أﻛﺒﺮ ﻣﺠﻤﻌﺎﺕ ﺼﻮﺍﺭﻳﺦ “ﺳﻜﻮﺩ مساحتها واحد ونص كيلو ولم ينجو منها احد والخساير كانت 3500جندى لايران ودة سبب توقف الحرب

عودة
أعلى