وبيان الرئاسي فيه وان الخطوة دي بداية لبسط السيطرة على كامل التراب الليبيبيان مجلس النواب لايوجد فيه سيطره الوفاق علي سرت والجفره بل دي من وهم خيالكم
قم بمتابعة الفيديو أدناه لمعرفة كيفية تثبيت موقعنا كتطبيق ويب على الشاشة الرئيسية.
ملاحظة: قد لا تكون هذه الميزة متاحة في بعض المتصفحات.
وبيان الرئاسي فيه وان الخطوة دي بداية لبسط السيطرة على كامل التراب الليبيبيان مجلس النواب لايوجد فيه سيطره الوفاق علي سرت والجفره بل دي من وهم خيالكم
هو يقول ماقال مليون مره انه هيخش سرت والهلال النفطي الوضع عيفضل الي ماهو عليه ونقل العاصمه لسرت لعند مايحدث انتخابات وده اللي مصر طلبته والسيسي طلبه وتفكيكي الميليشيات دي المبادره المصريه بحذافيرهاوبيان الرئاسي فيه وان الخطوة دي بداية لبسط السيطرة على كامل التراب الليبي
صدمه بس من اثار الصدمهانت طبيعى زينا ؟؟
ولا مبتعرفش تقرأ عربى ؟؟
اه وا
لوفاق راح تستعيد السلطة على مدينتين وش المشكلة يعني و نفس الناس قالت حنخش طرابلس ونعرف اي الي حصل وحنشوف مين الي يخرج ومين الي يضل ان شاء الله
وبيان الرئاسي فيه وان الخطوة دي بداية لبسط السيطرة على كامل التراب الليبي
الخط الاحمر منزوع السلاح يا عيني
بلاش تطبيل
الخط الاحمر منزوع السلاح
شكرا
الخط الاحمر ادي الغرض منه و هو فرض وقف القتال و اللجوء للحل السياسي و ابقاء الهلال النفطي بيد الجيش الليبي و تأمين حدودنا الغربيه و خروج كل القوات الاجنبيه و توزيع عائدات النفط.. و كل ده اتحقق النهارده ... زي ما قال الرئيس السيسي الخط الاحمر خط سلام.
تم فرض الاراده المصريه و شكرا![]()
اثار الصدمه ياحبي تعيش وتاخدو غيرها مصر فرضت ارادتها بدون رصاصهالارادة المصرية كانت تسليح القبايل الشرقية و السيطرة على شرق ليبيا
لكن الجميع الان سيخرج من ليبيا
اتفضل اخرج ليبيا
مشاهدة المرفق 300528
انت الاخر الصدمه خليتك مش عارف تقول ايه بس الواقع بيقول الواقع ان مصر فرضت ارادتها علي الجميع تعيش وتاخد غيرهاقلت سابقا أن سرت الجفرة سيكون عليها تفاهمات...
الحمد الله من كان ينتظر استعراض للقوى ...نقبو طلع على فشوش...:trump hype:
تعرف ان مصر اول من ايد الاتفاق لان ماقيل هو نفسه المبادره المصريه شوف تبرير تانيالارادة المصرية كانت تسليح القبايل الشرقية و السيطرة على شرق ليبيا
لكن الجميع الان سيخرج من ليبيا
اتفضل اخرج ليبيا
مشاهدة المرفق 300528
مصر لم تحرك جيشها الي الان طالما لم تحدث معارك في الخط الأحمرالارادة المصرية كانت تسليح القبايل الشرقية و السيطرة على شرق ليبيا
لكن الجميع الان سيخرج من ليبيا
اتفضل اخرج ليبيا
مشاهدة المرفق 300528
الكلام ده لو كان تم اختراق الخط الاحمر. ارجع لمبادره القاهره هتلقي هو نفس الكلام الي اتقال فالبيان اليوم. |
يبدو أن زيارة الفرقاء إلى المملكة المغربية كان له تأثير عظيم...
عمار يا مملكة الشرفاء...