وزير مصري يرد على إيلون ماسك بشأن الأهرامات

رجل عبقري كون نفسه بنفسه
اظن اول بداياته هو انشائه لموقع باي بال

ولكن بين العبقريه والجنون شعره كما يقولون
القذافي مثال

ياترى ايلون ماسك واخد الهبد هواية ولا دراسة

الفراعنة عبيدُ قومِ عاد 😎
طب انت عارف الاول قوم عاد كانو عايشين فين ومبانيهم اين هي الان ولاانت داخل تتهجم وخلاص اصل ممكن اسمعك كلام واوريك من العبيد يا جاهل

اكبر مشروع مجنون له هو مشروع استعمار المريخ وانشاء مستعمره بشريه هناك في 2024 والمشروع مستمر على قدم وساق

طبعا الرحله ون وي اتجاه واحد بدون رجعه الى الارض

ادري مالغة بس حقيقة..

الاهرامات صممها القصمان لتكون بيوت زراعه حجرية قبل اكتشاف الزجاج..وبعد ان انتهت الابحاث بنتيجة سلبية تم التبرع بالمشروع ومخططاته للفراعنة مقابل قوافل مياة من النيل للقصيم استمرت ل٢٠٠٠ سنة ثم جحد الفراعنة فضل القصمان عليهم

طب انت عارف الاول قوم عاد كانو عايشين فين ومبانيهم اين هي الان ولاانت داخل تتهجم وخلاص اصل ممكن اسمعك كلام واوريك من العبيد يا جاهل
ا
ليه بس 😔

ادري مالغة بس حقيقة..

الاهرامات صممها القصمان لتكون بيوت زراعه حجرية قبل اكتشاف الزجاج..وبعد ان انتهت الابحاث بنتيجة سلبية تم التبرع بالمشروع ومخططاته للفراعنة مقابل قوافل مياة من النيل للقصيم استمرت ل٢٠٠٠ سنة ثم جحد الفراعنة فضل القصمان عليهم

هههههههههه انت كنت معاهم وهما بيعملو الاتفاق دا 😂😂😂

ايلون ماسك اصبح فكرة مش شخص 😂😂😂
جوا كل شخص فينا ايلون ماسك بيطلع وقت لما نحتاج هبدات حلوة 😂😂😂😂

يا جوكر الراجل بيهزر واصلا الموضوع كلو مضحك
فرفش ياعم وكل سنة وانت طيب ياعم

بعدين الفراعنة كانت سمعتهم وحشة الراجل بيقول نصبوا عالناس ف الاهرامات قصاد المية قبل اختراع الزجاج 😂😂😂

ردك مش حلو اخي
اخي قوم عاد لا احد يعلم الي الان اين هم مكانهم الحقيقي فيه اراء مختلفه مابين اليمن والربع الخالي للمملكه ومصر ولا احد يعلم حتي الان اين هم ولو هم من مصر كان تم تحنيطهم وعمل قبور لهم انما هذه حكمه لا يعلمها الا الله

نتكلم بجد شويه فيه وثائقي يسمي مقبره الزوار تم اكتشافه اثناء بناء السد العالي وجد مقبره بها مخطوطات ومكان محدد بدقه لمقبره الزوار وبالفعل قام السوفيت بارسال بعثه لاكتشاف المقبره ويوجد تصوير حي لهذه العمليه والمكان موجود في شمال مصر بالدلتا

عودة
أعلى