ديوانية اعضاء المنتدى

المستهدف اولا
توريدات العسك... يه ولدي الخبره بالمناقصات وغيرها وعروض الاسعار والوكالات ضمان مواصفات خلافه والاهم من كل شي العلاقات....
ثانيا سوق العادي
عرض وطلب للمنتجات المت٦لقه بها
مثال كاميرات مراقبه وغيرها من تجهيزات
بختصار وكاله لماركه صينيه رائده في ذلك المجال بدايتنا استيراد ثم تجميع محلي
الان انا في فتره دراسه الجدوي وما يتعلق بجدوي المشروع من عدمه والمنافسين

عطونا افكاركم

المستهدف اولا
توريدات العسك... يه ولدي الخبره بالمناقصات وغيرها وعروض الاسعار والوكالات ضمان مواصفات خلافه والاهم من كل شي العلاقات....
ثانيا سوق العادي
عرض وطلب للمنتجات المت٦لقه بها
مثال كاميرات مراقبه وغيرها من تجهيزات
بختصار وكاله لماركه صينيه رائده في ذلك المجال بدايتنا استيراد ثم تجميع محلي
الان انا في فتره دراسه الجدوي وما يتعلق بجدوي المشروع من عدمه والمنافسين

عطونا افكاركم
هو علي حسب البلد المتهدفه من كلامك لو مصر فبالنسبه للشق المدني فالموضوع صعب جدا و بالنسبه للشق العسكري لو معاك علاقات فاشطا الدنيا هتبقي تمام

بالتوفيق يا غالي مقدما ❤❤ ابقي شوفني بحاجه معاك بقي لما اتخرج من هندسه كهرباء 😂

هو علي حسب البلد المتهدفه من كلامك لو مصر فبالنسبه للشق المدني فالموضوع صعب جدا و بالنسبه للشق العسكري لو معاك علاقات فاشطا الدنيا هتبقي تمام

بالتوفيق يا غالي مقدما ❤❤ ابقي شوفني بحاجه معاك بقي لما اتخرج من هندسه كهرباء 😂
قدم على استراليا يحتاجون وظائف لهندسة الكهرباء

استراليا دولة متقدمة جداً في الطاقة المتجددة ، واغلب ماكينتهم الصناعية والسكنية على الكهرباء

تخصصك ولا اروع وفقك الله وهو مستقبل لو عرفت كيف تطرق الابواب وتقدم

لا يدري @هيرون ويعطيني حظر عقاب لي بيني وبينكم بس

في شغله ما فهمتها
عندي مخالفات مرورية تقدر ب 8000 وشوي ابي اسدد المخالفات قبل ينتهي عرض الخصم وهي 4000 وشوي بس تطلع ثمانية 🤭
كيف استفيد من الخصم قبل ينتهي ولا المشكلة في حساب الراجحي

@رٍسِـــلآنٍ دبرني انت بعد بالشرح

8200 طلعت هي المخالفات بعد الخصم :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO:

قدم على استراليا يحتاجون وظائف لهندسة الكهرباء

استراليا دولة متقدمة جداً في الطاقة المتجددة ، واغلب ماكينتهم الصناعية والسكنية على الكهرباء

تخصصك ولا اروع وفقك الله وهو مستقبل لو عرفت كيف تطرق الابواب وتقدم
ان شاء الله اخي الغالي انا حاليا لسه قدامي تلت سنين دراسه فبظبط نفسي في المجال بكورسات و كده ده غير بتعلم كذه لغه غير الانجليزي لاني بفكر اخد ماجستير و بعد كده اعمل في ايطاليا او اروح لعمل علطول في المانيا او اي دوله تانيه

به منصة إيفاء

دخلتها طلع لي لا يوجد مخالفات لاني سددتها

التوتل اتوقع فوق العشرين :ROFLMAO: قبل الخصم صحيت لقيت 98:تمام:هالشهر بنضغط

ان شاء الله اخي الغالي انا حاليا لسه قدامي تلت سنين دراسه فبظبط نفسي في المجال بكورسات و كده ده غير بتعلم كذه لغه غير الانجليزي لاني بفكر اخد ماجستير و بعد كده اعمل في ايطاليا او اروح لعمل علطول في المانيا او اي دوله تانيه
جماعه حد عنده خبره بالنسبه للموضوع ده او تجربه او نصيحه يعني و هل هي فكره كويسه اصلا و لا لا

عودة
أعلى