اصدق لو المنظومه بانستيرانا صدقت.. انتم بكيفكم
لكن غير كده اشك لان الوفاق ليس لديها امكانيات والاتراك قالوا ان الضربه من الوفاق كان بأمكانهم ان يعلنوا عادي هم معروف انهم ف ليبيا
عامه نستني الدليل م دام كده كده لم يخرج احد يقول القاعده ضربت ام لا
قم بمتابعة الفيديو أدناه لمعرفة كيفية تثبيت موقعنا كتطبيق ويب على الشاشة الرئيسية.
ملاحظة: قد لا تكون هذه الميزة متاحة في بعض المتصفحات.
اصدق لو المنظومه بانستيرانا صدقت.. انتم بكيفكم
هل ضربت القاعده ام لا؟؟اين دليل ضرب القواذف و الرادارات
صور الاقمار الصناعة ظهرت امبارح يا فندم و اللى اعلن خبر ضرب القاعدة وضح هو ضرب ايه فيها بالتفصيل , الاتراك من ساعتها كل شوية يعلنوا على استحياء جزء من اللى حصل .. و اللى ضرب الوطية مش هيطلع فيديو لانه مش وقته لحسابات السياسة بس الرسالة وصلت تركيا كويساين دليل ضرب القواذف و الرادارات و الكورال ؟
قيل ضربة ولم يتم تحديد ماهيتها
متل هذا الموضوع قيل ضرب دفاع جوي لكن لا معلومات عن ماهو وكيف وبما ...
فبلا مزايدات حتى تظهر الحقائق وبالموضوعين
بروجكش باور درون ، تركيا لاتعرف غيرها ?انا صدقت.. انتم بكيفكم
قمت أم المسخرة أنه في ناس هنا طبلت ليل نهار
وهي تظن بأن الكورال دفاع جوي ??????????????
الجزيرة علي لسان مصدر تنفي
nah انا اقتبست انفي واسال ; انت تدخلت لجوابي ، وردي لايذكر غير الكورال وردك عليه لايقول شيأ من ماذكرته هنا!!!
المهم الردود لازالت موجودة ، اذا انت واثق انك لم تخطئ فلا حاجة لاقناعي ,لانها واضحة حسب ماتقول هنا ، صحيح؟
تحية
الجزيرة علي لسان مصدر تنفي
لا الوفاق لم تصرحهل الوفاق اعلنت رسميا ؟؟ ام كل الكلام تويتر من اشخاص؟
لان الجزيره سواء كده او كده ف هي غير موثوقه
هل يوجد بيان رسمي من الوفاق
المصدر الموثوق ليكم اهو بينفى بلاش زيطة بقى
الدرون لديها تسجيل للاستهداف بالتأكيد ..
لو كانت هناك ضربة بالفعل لوضعها الاتراك أسوة بضرب البانتسير (حفظا لماء الوجه بعد غارات الوطية)
ننتظر ونرى ..