إستهداف منظومات دفاع جوي تركية في الوطية

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.
انا اتوقع قصف في الجفرة او في سرت مع ضرب بعض الأهداف مصحوبا بهالة إعلامية ضخمة في تحدي واضح للخط الاحمر المصري!!!!

الرد التركي سيتحدد وفق الأضرار و الضحايا في قصف البارحة ومدي تسرب الاخبار للاعلام وخاصة الإعلام التركي للمحلي،،،،،،،
مر وقت طويل وحتي الأن لم نعرف طبيعة الخسائر بشكل تفصيلي

انا اتوقع قصف في الجفرة او في سرت مع ضرب بعض الأهداف مصحوبا بهالة إعلامية ضخمة في تحدي واضح للخط الاحمر المصري!!!!

الرد التركي سيتحدد وفق الأضرار و الضحايا في قصف البارحة ومدي تسرب الاخبار للاعلام وخاصة الإعلام التركي للمحلي،،،،،،،
يا ابن عمي

والله حقولك حاجه

دة مش راجل ولا القائد اللي فطس عندة دة يفرق معاة

أردوغان عاوز يقلع عريان بس يلاقي مصدر غاز او نفط علشان يسد العجز اللي حصل بسبب صرفة خارج بلدة ومن مدخرات شعبة

مرة الصومال

مرة سوريا

مرة أفريقيا

و هلم جرا..... دة قرب يقلع لباسة الله يعزك

هو حفتر بيعمل ايه بايده:unsure:

اعلان غير رسمي من الامارات عن القصف الذي تعرضت له الوطية

اعلان غير رسمي من الامارات عن القصف الذي تعرضت له الوطية

مايهم مصر او الامارات هم من قاموا بالقصف .. المهم زي ماقال اخونا قفا تركيا وسيع وكلنا حنتشارك في الضرب

يبقى الهدف مكنش بطاريات الهوك الهدف كان رئيس الأركان التركى ده معناه أن المخابرات بتاعتنا شغالة الله ينور ومخترقين الوفاق

يبقى الهدف مكنش بطاريات الهوك الهدف كان رئيس الأركان التركى ده معناه أن المخابرات بتاعتنا شغالة الله ينور ومخترقين الوفاق
ازاي ساجدع طيران فرنسي اوروبي روسي غاني اثيوبي مصر ملهاش علاقه هههههههههههههه

المستشار : رمزي الرميح مستشار المنظمه الليبيه لدراسات الأمن القومي في لقاءات الآن مع قناة فرنسا 24 وقناة سكاي نيوز عربيه وقناة العربيه انه قد تم تأكيد ( إصابة رئيس الأركان التركي ) في غارة الوطيه وإصابة 6 من القاده الأتراك فيما تتكتم السلطات التركيه علي الخبر.... رمزى الرميح مصدر موثوق جدا

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.
عودة
أعلى