من ينتمي الى هذا المحفل الماسوني المصري ؟؟

والشعب الأردني كله ماسوني، حتى انا أحد أعضاء في مجلس الأعلى للمجلس الماسوني الأردني السنسكريتي

هظولا أفكارهم هدّامة
منسف بالجميد الكركي وزلاطيمو وكنافة حبيبة::Lamo::

والشعب الأردني كله ماسوني، حتى انا أحد أعضاء في مجلس الأعلى للمجلس الماسوني الأردني السنسكريتي
وهذا @فرسان الحق رئيس المجلس، و @عبووود نائبه، وأمين السر @نشامى الاردن
كيف بس جبتلك العصابة كلها
لا ماسوني ماسوني صح
سؤال هو صحيح لازم عشان الجنسية الاردنية تحلف ثلاث مرات عند شيخ ماسوني 🤔

سؤال هو صحيح لازم عشان الجنسية الاردنية تحلف ثلاث مرات عند شيخ ماسوني 🤔

الحلفان دا بتاعي بس

هههههههههه هو أكبر خائن أصلا باتفاقية اوسلو والتنسيق الأمني ومقاومة حركة حماس واستشهاد قياداتها علي يد اسرائيل معروف ومشاركة الاخوان في حرب 1948 معروف كذلك

جمال حماد لواء جيش شارك في حركة الضباط الأحرار وكتب البيان الأول لها

احمد شفيق قائد سلاح الجو المصري🙂

الرئيس السوري وضابط كبير في الجيش السوري أثناء الحرب

و عبدالناصر شارك فى الحرب بردو , so what ؟ ثم بتقول على مصادرى غير محايدة و مصادرك انت (الجزيرة) هى اللى محايدة صح ؟ كدا كدا مفيش فى الدنيا دى اعلام واحد محايد كله له اجنداته و بيخدم مصالح دوله.

تعرف ملابسات الكلام ده ايه وايه السؤال الي خلاه يقول كده؟؟؟

هو الكلام دا محتاج ملابسات اصلاَ ! الكلام دا لو طلع من مسؤول فى مصر ياخد اعدام على طول.

ايه المنطق المضحك ده مش دليل أصلا علي حاجه الاخوان كانو بيعارضو الملك التابع لبريطانيا وده بشهاده عبد الناصر والسادات

و الضباط الاحرار انقلبوا خالص على الملك التابع لبريطانيا دا و طردوه برا مصر , so what بردو ؟

فعلا الي خرب البلد علي مدار ٩٠سنه وجابوها الأرض وفقرو البلد

فترة حكم عبدالناصر (بخلاف ما انجزه من السد العالى و تأميم قناة السويس) و فترة حكم السادات كانوا فترات حروب , اللى عليه الكلام هو حسنى مبارك اللى كانت فترته فيها سلام.

وبينسقو مع اسرائيل وامريكا مش هما الخونه

و قطر اللى عندها قاعدة العديد من اضخم قواعد امريكا فى الشرق الاوسط على قلبك و قلوب الاخوان زى العسل صح ؟ مصر على العكس مفهاش قاعدة اجنبية واحدة رغم طلب امريكا و روسيا انشاء قواعد فى مصر على مدى عقود و مصر دايماَ ترفض. ثم ان برغم ان فى سلام مع اسرائيل دا مجرد سلام بارد و انا على يقين ان للجيش المصرى معاد آخر معهم. و لكن لازم الاول نرجع الدول العربية اللى وقعت دى لسابق عهدها و بناء جيوشها مرة اخرى بعد ما تفتت بعد الخريف العربى اللى من صنع الماسونية و حرب العراق. ليه لازم نرجع الجيوش العربية دى تانى ؟ لأن لو اردنا فعلاً حرب للقضاء على اسرائيل تفتكر اسرائيل هتحارب لوحدها ؟ قوى الظلام اللى صنعت الكيان دا و المتحكمة حالياً فى امريكا و بريطانيا و الغرب مش هيسيبوها تنهزم بسهولة و مش هنبقى بنحارب اسرائيل بس لكن الغرب كمان. هتبقى حرب عالمية تالتة. شوف بروتوكولات حكماء صهيون و بص على اخر بروتوكول و انت تفهم هما ليه بيدعموا اسرائيل و مش هيسمحوا بفنائها.

ومجرد حزب سياسي طول عمره معارض وفي السجن هو الي خاين وباع مصر وعجبي!!

طب بص كدا الحزب السياسى البريء دا بيقول ايه

شوف بروتوكولات حكماء صهيون و بص على اخر بروتوكول و انت تفهم هما ليه بيدعموا اسرائيل و مش هيسمحوا بفنائها.

الفقرة دى من البروتوكول 15 , دا النظام العالمى الجديد اللى بيسعوا ليه. نظام الحكومة الواحدة و الملك الواحد. بس انا اعتقد ان الخطوة دى مش هتكمل الا بعد تحقيق المليار الذهبى سواء بحرب عالمية تالتة نووية او مجاعات (جفاف نهر الفرات فى العراق و بناء سد النهضة فى اثيوبيا) او امراض مصنعة بيولوجياَ زى كورونا , ممكن الخطة تبقى فى المرض نفسه او فى اللقاح (ان اللقاح يبقى ليه اثار جانبية مدمرة هتظهر على المدى البعيد) و ممكن يبقى مزيج من الحجات دى كلها.

بروتوكولات حكماء صهيون - عجاج نويهض، المجلد الأول_0137.jpg

شوف الجزيرة بتقول ايه عليه و انت تعرف هما معانا و لا معاهم.

الغرب يحاول استنزاف روسيا و جرها لاستخدام النووى لبدء الحرب العالمية التالتة و لأنها عائق امام نسختهم من النظام العالمى الجديد. و بردو بسأل الجزيرة مع مين !!!

دى لعبة كروت صدرت فى التسعينيات من القرن الماضى. بص و شوف و انت تعرف ان اللى بيحصل حولينا دا كله مش صدفة.

الفقرة دى من البروتوكول 15 , دا النظام العالمى الجديد اللى بيسعوا ليه. نظام الحكومة الواحدة و الملك الواحد. بس انا اعتقد ان الخطوة دى مش هتكمل الا بعد تحقيق المليار الذهبى سواء بحرب عالمية تالتة نووية او مجاعات (جفاف نهر الفرات فى العراق و بناء سد النهضة فى اثيوبيا) او امراض مصنعة بيولوجياَ زى كورونا , ممكن الخطة تبقى فى المرض نفسه او فى اللقاح (ان اللقاح يبقى ليه اثار جانبية مدمرة هتظهر على المدى البعيد) و ممكن يبقى مزيج من الحجات دى كلها.

مشاهدة المرفق 547036

حتى على الدولار الامريكى موجود شعار المتنوريين (Illuminati) و الجملة اللاتينية تحت الهرم (Novus Ordo Seclorum) تعنى نظام عالمى جديد. و فوق الصقر يوجد النجمة السداسية. فى دليل تانى اكتر من كدا ؟

حتى على الدولار الامريكى موجود شعار المتنوريين (Illuminati) و الجملة اللاتينية تحت الهرم (Novus Ordo Seclorum) تعنى نظام عالمى جديد. و فوق الصقر يوجد النجمة السداسية. فى دليل تانى اكتر من كدا ؟

مشاهدة المرفق 547041
Like جمهوريه جديده

الجمهورية الجديدة خارج سيطرة امريكا و الغرب و ضد نظام القطب الواحد اللذى يسعى اليه امريكا و بريطانيا و اسرائيل.

البريكس ضرره علي مصر اكبر من فوائده المتمثله في شويه قروض
حرفيا المنتجات الهنديه والصينيه ستدمر ما تبقي من منتجاتك المحليه

البريكس ضرره علي مصر اكبر من فوائده المتمثله في شويه قروض
حرفيا المنتجات الهنديه والصينيه ستدمر ما تبقي من منتجاتك المحليه

مش هجادل معاك عشان شكلك كدا منهم. انا كلامى للعقلاء فقط. جاى تحط بوست عبيط من غير دليل على الامارات و تنشر سلبيات عالفاضى عشان تغطى عالكلام اللى انا كتبته. اسلوبك واضح جداَ و رخيص و مش هينطلى عليا.

التعديل الأخير:
مش هجادل معاك عشان شكلك كدا منهم. انا كلامى للعقلاء فقط. جاى تحط بوست عبيط من غير دليل على الامارات و تنشر سلبيات عالفاضى عشان تغطى عالكلام اللى انا كتبته. اسلوبك واضح جداَ و رخيص و مش هينطلى عليا.
خلاص ياعم متحزقش شكلك من اتباع الجمهوريه الجديده مستوي IQ عندهم بعافيه شويه.

عودة
أعلى