السيسي : اي تدخل مصري في ليبيا بات شرعيا

هل ستحرك مصر جيشها نحو ليبيا ؟

• مجموع المصوتين
    346
الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.
كلام بجد وبمناسبة الاكتفاء الذاتي اللي مصر شغاله عليه بايديها وسنانها وطبعا مشوار طويل واتاخر كتير ، شوف كده وقولي راءيك ايه؟

مشاهدة المرفق 278026
ياحبيبي انت تتكلم جد احنا نتكلم عل اكتفاء صناعة هاي تيك تصنيع اسلحة

والله عندك حق..... اخواني المصريين مبسوطين شويه وفعلا النشوه واخداهم.
الصراحه انا شايف انه موضوع عادي وتصريحات متوقعه.
واضح ان الاخوه معظمهم شباب. ولا يعلمون حقيقه قوه الجيش المصري. وان الزمن علمنا الصبر حتي ياتي المعاد.
هو في حد كان متوقع حاجه غير كده.
عموما احنا عندنا بنقول الحبل علي الجرار.
وان عادم سيكون الفعل.
اذن لننتظر ماذا سيفعل وحوش تركيا. وعندها سنفرح ونمرح.
و هنعمل نمره كمان ...... المنطقه نسيت. لذلك اعتقد وجب علي الجيش المصري ان يذكر الجميع
بالفعل وجب علي الجيش المصري ان يذكر الجميع !

ياعمري انا بعترف بالي يحصل عل الارض وحاليا صار 3 اسابيع مفيش جديد

الجديد عندك .. الخط اترسم سرت - الجفره .. هل الوفاق و الي وراها عندهم استعداد يجربوا ده تصريح ولا تحذير؟

اللي كتب البيان السعودي أستاذ.

غسيل ال F-15.

يسمونهم المداخله مسمى حطوه على كل السلفيين باي مكان للضرر فيهم ..الخ

اكبر عدو للحيوانات الاخوانية هم السلفيين
لأن الاخوان حركة باطنية وهولاء اهل السنة والجماعة وصاحب العقيدة لايجتمع مع الباطني

وهو في حد بيكفي نفسه سلاح قبل ما يكفي نفسه اكل الاول علي الاقل في المنتجات الاساسية؟ خير
مهي دي وجهة النظر الشباب التانيين تبع الناتو و الصين وامريكا سابقينا بمراحل احنا نعتبر لستنا في بدايات الطريق وقدمنا شغل ياما

الجديد عندك .. الخط اترسم سرت - الجفره .. هل الوفاق و الي وراها عندهم استعداد يجربوا ده تصريح ولا تحذير؟
الخط دة مرسوم قبل شهر مش اليوم والجديد خلينا نستنا اسبوع او اتنين لما الناتو وروسيا يتفقوا او يختلفوا

اللي هيحصل واضح. افرم وانا هاغطيك سياسيا امام الدول العظمى ولو عزت فرامة من عندي ابعت لك.
ههههههههه..
اتمنى الدعم السعودي لمصر في ليبيا يكون موازي للدعم المصري للسعودية في اليمن..

:cool:

سبحان الله حفظ الله المغرب الشقيق ملك المغرب يدعو لتعديل الحكومة في اكتوبر المقبل قلنا لكم دوما السعودية ومصر والامارات والمغرب والاردن والبحرين دائما وابدا سويا
ممكن مصدر لم اجد الخبر في اي موقع إخباري مغربي ولا حتى في وكالة المغرب العربي للانباء

الاخونجية يرون اوردوغان هكذا

نحن والعالم نراه هكذا

هنا الفرق لذلك مثل الشيعه كانت ترى نجاد القوي الجبار واقوى زعيم بالعالم الاخونج يرونه كذلك وهم ودولهم عالميا يحكمونهم لكنهم نجحو بصنع كلاب وعبيد لهم في دولنا

اجتمعت علينا الكلاب
الحوثي: لا ننصح الأخوة في مصر بالتدخل العسكري في ليبيا

عدونا في مصر والسعودية والبحرين والإمارات والاردن والعراق واحد
اسألوني انا فإني أرى نفس بواسيرهم بارزة بنفس الشكل

ههههههه هو انت دكتور بواسير

تخيلتك وأنت بتكشف على الخرفان

مهي دي وجهة النظر الشباب التانيين تبع الناتو و الصين وامريكا سابقينا بمراحل احنا نعتبر لستنا في بدايات الطريق وقدمنا شغل ياما
طبعا قدامنا شغل ياما
وبتقول ياما ومش مصري؟ ده انت اسكندراني او بورسعيدي كمان ?

اي حاجه من السعودية حلوة
يكفينا وقفتهم المشرفة
عاشت السعودية

ما يذكرك في خطاب مصر وقت حرب اليمن..

انا ملاحظ دول عربية زعلانه يقولون ليش السعودية ومصر مع بعض دوننا هههههههه

شوفهم في تويتر صياح..!

سبحان الله حفظ الله المغرب الشقيق ملك المغرب يدعو لتعديل الحكومة في اكتوبر المقبل قلنا لكم دوما السعودية ومصر والامارات والمغرب والاردن والبحرين دائما وابدا سويا
تعديل وزاري هو تغيير جزئي لبعض الوزراء و ذلك بأقتراح من رئيس الوزراء

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.
عودة
أعلى