مصر واليونان ترسم حدودهم البحرية الشهر الجاري

ملكم فرحنين اوي لازم مصر تطلع بمصلحه من الحورا ده ميلزمناش الضحك
يهمنا نظبط مع اليونان يتنزلو شوية مساحه حلوين كده كفايا اننا عملين واجب احنا كنا ممكن نظبطها مع الاتراك باكتر من شكل وميضرش بمصلحنا برضو وتركيا هتتنازل وانت شيفهم بيبوسوا رجلنا ازاي واتفاقية دفاع مشترك وسرب مصري في اليونان دلع يعني
غير كده يبقي اليونان بتستهبل
وده اللي هايحصل بأذن الله وفعلا اليونان هي اللي محتاجانا وده نقدر نستغله وناخد مساحات زياده

وده اللي هايحصل بأذن الله وفعلا اليونان هي اللي محتاجانا وده نقدر نستغله وناخد مساحات زياده
يعني مثلا ناخد الاربعين الف اللي كانت هتدهالنا تركيا علشان العبيد بتوع الاتراك ميقرفوناش
ويدونا حته من ناحية كريت كده ويبطلو التقسيمه اللي عايزين يعملوها
كده نبقي لعبناها صح وعيونا بقي عيونا الحج يونان نعمل احلى مصالح ???

يعني مثلا ناخد الاربعين الف اللي كانت هتدهالنا تركيا علشان العبيد بتوع الاتراك ميقرفوناش
ويدونا حته من ناحية كريت كده ويبطلو التقسيمه اللي عايزين يعملوها
كده نبقي لعبناها صح وعيونا بقي عيونا الحج يونان نعمل احلى مصالح ???
ده لو ده حصل فعلا او اليونان وجبت معانا وزودت شويه هاتسمع احلي عياط ماسمعتهوش من ايام خلع العياط :ROFLMAO: ?

ده لو ده حصل فعلا او اليونان وجبت معانا وزودت شويه هاتسمع احلي عياط ماسمعتهوش من ايام خلع العياط :ROFLMAO: ?
انت عارف هيطلعوا يقولو ايه التعاون مع دوله كافره ضد دوله مسلمه وضد خليفة الخرفان هههههههههه
لا يجوز
وبعدين حتي المساحه اللي كانت تركيا هتديها ليكم حتي وان كانت اقل من اللي اليونان ادتها ليكم
بس فيها بركه وده اهم شئ البركه يحسوسك المياه مقري عليها سوره البقره مثلا
الطبله اتخرمت بسببهم هما واحمد موسى اللي جيبلنا الكافيه ???

المعارضه التركيه من قبل حذرت بهلول ان العداء مع مصر جعل تركيا معزوله في شرق المتوسط

اهى دى الناس الى بتفهم بعد خسارته لكل دول المنطقه بيعمل تحالفات مع اصدقائه الحقيقين ايران واسرائيل

انت عارف هيطلعوا يقولو ايه التعاون مع دوله كافره ضد دوله مسلمه وضد خليفة الخرفان هههههههههه
لا يجوز
وبعدين حتي المساحه اللي كانت تركيا هتديها ليكم حتي وان كانت اقل من اللي اليونان ادتها ليكم
بس فيها بركه وده اهم شئ البركه يحسوسك المياه مقري عليها سوره البقره مثلا
الطبله اتخرمت بسببهم هما واحمد موسى اللي جيبلنا الكافيه ???
وياريت تيجي علي كده ده ممكن يطلعونا من الاسلام ساعتها علشان ماسمعناش كلام خليفت الخرفان ?
واحمد موسي اي ياعم ده محتاج يتعدم في ميدان عام رميا بالطوب ? ? :ROFLMAO:

ملكم فرحنين اوي لازم مصر تطلع بمصلحه من الحورا ده ميلزمناش الضحك
يهمنا نظبط مع اليونان يتنزلو شوية مساحه حلوين كده كفايا اننا عملين واجب احنا كنا ممكن نظبطها مع الاتراك باكتر من شكل وميضرش بمصلحنا برضو وتركيا هتتنازل وانت شيفهم بيبوسوا رجلنا ازاي واتفاقية دفاع مشترك وسرب مصري في اليونان دلع يعني
غير كده يبقي اليونان بتستهبل
والكروز اليونانى تبقى اتعشت:)

اذا وقعتم اعطوني خبر.. الشربات على حسابي ???

والكروز اليونانى تبقى اتعشت:)
كروز ايه ياراجل عيب
كلو كلو كلو تعاون عسكري كامل في كل المجالات وخصوصا انها دوله في حلف الناتو واوربيا وفي دعم وتقنيات حلوه ليهم نقسمها بالنص ياخبيبي
واهم حاجه الجبنه بالزتون ??

وياريت تيجي علي كده ده ممكن يطلعونا من الاسلام ساعتها علشان ماسمعناش كلام خليفت الخرفان ?
واحمد موسي اي ياعم ده محتاج يتعدم في ميدان عام رميا بالطوب ? ? :ROFLMAO:
وانت صادق
لا هما طلعونا وخلصوا هههههههههه
احمد موسى عايز يتعدم ضربا بالقفا من اللي يحبو قلبك
المتخلفه في عزا ابوه بسوهاج كان بياخد سلفي مع المعزيين وهوا بيضحك
التخلف له عنوان خلاص هوا بقي شتيمه دلوقتي لو مستتقل غبائك اقولك ياحمد ياموسى
:)) :))

اتخيلوا بيعيطوا من دلوقتي ?

عندما يتحول المعارض الهارب الى متحدث بإسم العدو..كمية بجاحه

مشاهدة المرفق 276546
النوعيه دي اخطر علي الواحد من الصهاينه والله
ع الاقل الصهاينه معروفين العداء بيننا وبينهم لكن الاخواني يكون عايش جنبك وبياكل من نفس طبقك ويخونك ويخون بلده
الاختلاف ف الرأي حاجه والخيانه حاجه مثلا عادي الواحد ميكونش مقتنع بالسيسي او بأي رءيس لكن توصل اني اقف ف جانب دوله احتمال تدخل ف حرب عسكريه مع بلدي
:(
بس والله الواحد مبسوط من اللي بيعملوه ده علشان في نسبه من الشعب متعاطفه معاه بتتناقص مع الوقت وبيعرفوا حقيقتهم

ع الاقل الصهاينه معروفين العداء بيننا وبينهم لكن الاخواني يكون عايش جنبك وبياكل من نفس طبقك ويخونك ويخون بلده
الاختلاف ف الرأي حاجه والخيانه حاجه مثلا عادي الواحد ميكونش مقتنع بالسيسي او بأي رءيس لكن توصل اني اقف ف جانب دوله احتمال تدخل ف حرب عسكريه مع بلدي
بس والله الواحد مبسوط من اللي بيعملوه ده علشان في نسبه من الشعب متعاطفه معاه بتتناقص مع الوقت وبيعرفوا حقيقتهم
عندك حق طبعا يا استاذي
للاسف مثل هؤلاء المراكيب بيستخدمهم العدو لتخريب بلادهم من الداخل ثم ينقض عليها العدو المستعمر لنهب ثروات البلد وتحقيق اهدافه
مثل هؤلاء الخونة لا يصح ان يطلق عليهم لفظ معارضة نهائيا هم خونة
المعارض الحقيقي هو من يعارض من اجل التحسين وليس من اجل هدم الدولة ووقت الخطر بيكون في الصفوف الاولى للدفاع عن الوطن وليس لتخريب الوطن

تحياتي لك

انا بكره مرسي جدا فوق ما حد يتخيل كره ممزوج بصعبانيه لانه كان اهبل و استبن للمعلم الكبير الشاطر او الشيطان الكبير الشاطر وانه اتبهدل مع انه كشخص مجرد كده طيب
شخص اهبل قاعد علي كرسي تحتمس الثالث ورمسيس الثاني ومحمد علي والسادات ومع ذلك مش مؤمن بالكرسي ده شايفه وسيلة "للاستاذيه"
بكره لدرجة العمي وبكره كل اللي هو بيمثله وبكره جماعته بدرجة مخيفة كره لدرجة الغل والله
لانه بيمثل فكر عفن لجماعة عفنة
ومع ذلك كنت بدافع عنه قصاد اي اجنبي وربنا شاهد علي
اي واحد كان يقولك اخوانجي او يقل منه في فترة حكمه كنت بقوله ده رئيس مصر غصب عنك تحترمه وادخل في سجال عشانه
لانه كان بيمثل مصر
في اطار عام يحكمنا هو مصر للاسف الاطار ده مش عندهم ...اصلا مصر هي حفنة من تراب عفن المفروض ماليزي (او تركي حاليا) يحكمنا زي ما قال مهدي عاكف مرشدهم

يالا ان شاء الله السيسي هيجيب اجلهم ويخليهم برا مصر كده...طول ما هما برا كده وبيقول نفس الكلام ده بالوقت فئة من الناس المتعاطفة معاهم هتتخلي عن تعاطفهم
كل ما الوقت يعدي كل ما الفئات ديه تزيد ان شاء الله
غير الجايزة الكبري ...مفيش تنظيم دعوي ليهم يحتك بالناس

انا بكره مرسي جدا فوق ما حد يتخيل كره ممزوج بصعبانيه لانه كان اهبل و استبن للمعلم الكبير الشاطر او الشيطان الكبير الشاطر وانه اتبهدل مع انه كشخص مجرد كده طيب
شخص اهبل قاعد علي كرسي تحتمس الثالث ورمسيس الثاني ومحمد علي والسادات ومع ذلك مش مؤمن بالكرسي ده شايفه وسيلة "للاستاذيه"
بكره لدرجة العمي وبكره كل اللي هو بيمثله وبكره جماعته بدرجة مخيفة كره لدرجة الغل والله
لانه بيمثل فكر عفن لجماعة عفنة
ومع ذلك كنت بدافع عنه قصاد اي اجنبي وربنا شاهد علي
اي واحد كان يقولك اخوانجي او يقل منه في فترة حكمه كنت بقوله ده رئيس مصر غصب عنك تحترمه وادخل في سجال عشانه
لانه كان بيمثل مصر
في اطار عام يحكمنا هو مصر للاسف الاطار ده مش عندهم ...اصلا مصر هي حفنة من تراب عفن المفروض ماليزي (او تركي حاليا) يحكمنا زي ما قال مهدي عاكف مرشدهم

يالا ان شاء الله السيسي هيجيب اجلهم ويخليهم برا مصر كده...طول ما هما برا كده وبيقول نفس الكلام ده بالوقت فئة من الناس المتعاطفة معاهم هتتخلي عن تعاطفهم
كل ما الوقت يعدي كل ما الفئات ديه تزيد ان شاء الله
غير الجايزة الكبري ...مفيش تنظيم دعوي ليهم يحتك بالناس
السيسي مش هيصطدم بالاخوان تاني هو وصل لمراده وقدر يحيدهم داخل مصر بشكل كبير الباقي منهم داخل مصر ناس عاديه مش قيادات اخرهم كلمتين علي الفيس بوك وده اعتقد خطأ من السيسي ممكن ان ينقلب عليه فيما بعد والسادات عبره لنا بعد م طلعهم ندم وقال كده علني قال (كنت غلطان ) ثم قتل
لو عاوز يقضي عليهم يقدر بسهوله لان خلاص الدنيا هديت ممكن ان ينهي عليهم عكس 2013 ف عز الازمه اولهم الللي ف السجون ثم القيادات ف الخارج والاعلاميين طبعا الكلام ده علي مرتكبي الجرائم وتثبت عليه

لكن اعتقد ان السيسي سايبهم ف السجون بحيث يكونوا فزاعه الشعب الشعب ييجي يتكلم ويطالب بدوله مدنيه يقولنا اطلعلكم الاخوان وانا او الاخوان وهكذا
شخصيا اكره الاخوان ككل
لكن اقلهم مرسي لاني كنت شايفه شخص ضعيف رئيس منظر مش هو اللي بيحكم مجرد منظر ودبسوه الاخوان ف الليله
اكثر من اكرهم هو ابو اسماعيل وخيرت الشاطر والفطيس رفاعي سرور والقيادات ف بريطانيا مرسي بالنسبه لي منظر
عامه الاخوان لو الدنيا مشت زي م هي مصيرهم الفناء ف مصر وبيتقلصوا فتره بعد الاخري لان راس مالهم الاختلاط بالشعب والجوامع والجمعيات الخيريه اللي بتلم الشعب حواليهم والنقابات والجامعات والحكومه شبه حيدتهم
يعني بالنسبه لي اعتقد اخر جيل سيكون في ناس مؤيده ليه اذا استمر الوضع هكذا

وانت صادق
لا هما طلعونا وخلصوا هههههههههه
احمد موسى عايز يتعدم ضربا بالقفا من اللي يحبو قلبك
المتخلفه في عزا ابوه بسوهاج كان بياخد سلفي مع المعزيين وهوا بيضحك
التخلف له عنوان خلاص هوا بقي شتيمه دلوقتي لو مستتقل غبائك اقولك ياحمد ياموسى
:)) :))
خلاص كده طلعونا ههههههههه
طب طمنتني اننا نحدد الحدود معا اليونان واحنا مطمنين بقي :ROFLMAO:
واحمد موسي مش مثال علي الغباء بس ده مثال علي الغباء والتعريض والتخلف وكوكتيل حلو كده ? ?
والمشكله فعلا في الناس الكبيره اللي بتتفرج عليه اموت واعرف بيشوفوه علي اي ?

مشاهدة المرفق 276546
والعبيد اللي من النوع ده بيبقوا اسخم من العدوا نفسه
علي الاقل عدوك انتا عارف هو مين وهايضرك اذاي انما دول يخلوك تديهم الامان ويضربوك في ضهرك

عودة
أعلى