كورونا الصين ، انتشار سريع و هلع كبير !

هو المرض انتشر في العالم كله من تاني ما عدا مصر في حاجة غريبة الاعداد مش منطقية رغم اختفاء اخبار كورونا فعلا بين الناس
وليد ديه الاحصائيه الرسميه لكن الحقيقي الاحصائيه مش دقيقه في زياده في مصر لكن مش خرافيه مش زي دول العالم لاحظ كمان انت في صيف ومعظم الناس لسه بتصيف او مش عايزه ترجع والمدارس لسه مارجعتش ولا الجامعات

وليد ديه الاحصائيه الرسميه لكن الحقيقي الاحصائيه مش دقيقه في زياده في مصر لكن مش خرافيه مش زي دول العالم لاحظ كمان انت في صيف ومعظم الناس لسه بتصيف او مش عايزه ترجع والمدارس لسه مارجعتش ولا الجامعات
ما انا فعلا مستغرب مش مكذب للبيان لاني فعلا لا اسمع عن إصابات كورونا في منطقتي والمناطق القريبة زي الاول

ما انا فعلا مستغرب مش مكذب للبيان لاني فعلا لا اسمع عن إصابات كورونا في منطقتي والمناطق القريبة زي الاول
هو ده بالضبط انا ساكن بجانب مستشفي الصدر العرانيه وتقريبا بعدي عليها كتير الاعداد خفت اوووووي

هو ده بالضبط انا ساكن بجانب مستشفي الصدر العرانيه وتقريبا بعدي عليها كتير الاعداد خفت اوووووي
المتوقع ان زبادة الحالات ستكون في بداية اكتوبر مع الخريف ،،،، لكن الملاحظ ان الناس تخلت عن الحرص ورجعت الامور طبيعية اكثر من الاول،،ربنا يستر

تلك المنظمة لا تاتي الى بالاخبار السيئة ولا خبر جيد.
بسبب توصياتهم انتشر المرض في العالم

عودة
أعلى