الشرطة المصرية تداهم مكتب الأناضول في القاهرة

سياسة البلد الخارجية تغيرت تماما
وهذا ما يعجبني ???​
فعلا سياستنا الخارجية تغيرت للافضل وخصوصا بعد استقرار الاوضاع الاقتصادية والامنية وهذا ما قاله الرئيس السيسي في كثير من احاديثه ان مصر يجب ان تعود الى مكانتها ويزيد
ايضا انا معجب جدا ببيان الخارجية المصرية بيان قوي وكلماته منتقاة بحرفية ممتازة اهنئ من كتبه
الصراحة خليفة الشواذ اصبح مهذا جدا واصبح ينتهج سياسة العويل كالنساء
تحياتي لك يا صديقي

اصبروا... مشاريع الطاقة تكمل (بس تكمل)... وهيبقى في كلام تاني

موقع إستخباراتي بإمتياز
حسنا فعلت مصر
الواجب إغلاق كل مكتب إعلامي يروج للخرفان وعلجهم

هل توجد وكالة أنباء حكومية مصرية؟

الاحظ ان اغلب بيانات الخارجية والدفاع وبعض المؤسسات الاخرى يتم نقلها للمنتدى دائما من فيسبوك

وكالة انباء الشرق الاوسط ( أ ش أ ) هي وكالة الانباء الرسمية لمصر
اقدم وكالة انباء في الشرق الاوسط و افريقيا

النقل من صفحات التواصل الإجتماعي من الصفحات الرسمية للمتحدثين الرسميين سواء لوزارة الخارجية او وزارة الداخلية او وزارة الدفاع

خطوة متسرعة

(قمع سياسي) (فساد اداري) (صحافة مقيدة) = تراجع الإستثمار الاجنبي

الاحداث مع تركيا في تصاعد غريب والنظام عندنا بقي بيسميهم في تصريحاته وبيتكلم بلهجة عنيفة علي غير العادة
أنا لو مكانهم هرتب أحداث في يناير
يارب تكون الداخلية فايقة

أنا لو مكانهم هرتب أحداث في يناير
يارب تكون الداخلية فايقة
هما مش محتاجين أي اعتقال او أي حدث يثيرهم عشان يرتبوا احداث هم بالفعل في حاجة زي كدا هيكونوا راشقين بس ممكن كدا يزودوا العيار اكتر

هما مش محتاجين أي اعتقال او أي حدث يثيرهم عشان يرتبوا احداث هم بالفعل في حاجة زي كدا هيكونوا راشقين بس ممكن كدا يزودوا العيار اكتر
لو عمل قلق ليك جوه يقدر يتحرك في ليبيا براحته
هو هيسخن عليك ...إعلاميا من ساعة ما لهجتهم هديت وأنا مش مستريح

لو عمل قلق ليك جوه يقدر يتحرك في ليبيا براحته
هو هيسخن عليك ...إعلاميا من ساعة ما لهجتهم هديت وأنا مش مستريح
صعب ينجحوا اخر موجة بتاعة محمد علي هم ركبوها وفشلت .....والمرة دي هيبقي الامن صاحي بزيادة والرد علي الاتراك هيكون عنيف في ليبيا او يمكن يتعداها للكرد لان النظام مش هيتهاون في استقراره

صعب ينجحوا اخر موجة بتاعة محمد علي هم ركبوها وفشلت .....والمرة دي هيبقي الامن صاحي بزيادة والرد علي الاتراك هيكون عنيف في ليبيا او يمكن يتعداها للكرد لان النظام مش هيتهاون في استقراره
خد بالك إنهم مش هيبدأوا ... همه بيركبوا موجه

يعنى افتتاح برانيس الصبح
والقبض على خروف تركى المغرب
الجو النهرده منعش وجميل :)

عودة
أعلى