بدء معركة تحرير طرابلس

المسماري ينفي وجود ميليشيات روسيه او سودانيه تحارب معه
اولا دعنا نتفق على شئ
هو ان ليبيا أصبحت مشكل على كل الدولة المجاورة. لكن يجب ان نذكر ان السبب هو المرتزقة التي وفرتها كل من روسيا و الإمارات تسهيل مصري و طبعا تركي
انا ضد التدخل التركي في الأرضي العربية و لكن يجب ان يتوقف العنف حالا و إجتماع طارئ للعرب و فرض خطة طريق معينة تشمل الجميع التشكيلات الليبية و لا نلغي إي جهة

حد يقول لقردوجان ميفكرش يعملها تانى عشان المره الجايه الطيران هيضربه المره اللى فاتت تم الاغلاق على الطيارات بتاعته بواسطه الطيران المصرى واليونانى المره الجايه هيتم الفتك بيها فوق المتوسط ;)

حد يقول لقردوجان ميفكرش يعملها تانى عشان المره الجايه الطيران هيضربه المره اللى فاتت تم الاغلاق على الطيارات بتاعته بواسطه الطيران المصرى واليونانى المره الجايه هيتم الفتك بيها فوق المتوسط ;)
أخي اليونان لا تستطيع ان تضرب تركيا

من يعتقد انه يستطيع فرض خليفة حفتر و ابادة التيار الاسلامي من المشهد السياسي العربي فهو مجنون

اولا دعنا نتفق على شئ
هو ان ليبيا أصبحت مشكل على كل الدولة المجاورة. لكن يجب ان نذكر ان السبب هو المرتزقة التي وفرتها كل من روسيا و الإمارات تسهيل مصري و طبعا تركي
انا ضد التدخل التركي في الأرضي العربية و لكن يجب ان يتوقف العنف حالا و إجتماع طارئ للعرب و فرض خطة طريق معينة تشمل الجميع التشكيلات الليبية و لا نلغي إي جهة
احنا عندنا خلفيه في مصر عن الاخوانجيه ومن علي شاكلتهم وكذبهم في الطيارات الاسرائليه التي تضرب في سيناء فنحن لانصدقهم اساسا

من يعتقد انه يستطيع فرض خليفة حفتر و ابادة التيار الاسلامي من المشهد السياسي العربي فهو مجنون
I will save this word for the best time to appear , but finally ,you will loss and this word will be wrong

افتكر كلامي ده كويس وأوعا تنساه

سؤال وخاص للاردوغانيين هل اردوغان واثق من تصويت البرلمان ولو صوتو بلا ايش موقفه

سؤال وخاص للاردوغانيين هل اردوغان واثق من تصويت البرلمان ولو صوتو بلا ايش موقفه
هيقولك انهم خائنين وسيساوية ومتأمرين :)) :)) :)) :))

I will save this word for the best time to appear , but finally ,you will loss and this word will be wrong

افتكر كلامي ده كويس وأوعا تنساه

Un fait est oublié dès qu'il a succombé à l'insistance que met l'esprit à le considérer comme ni vrai ni faux.

فتكر كلامي ده كويس وأوعا تنساه

عودة
أعلى