قم بمتابعة الفيديو أدناه لمعرفة كيفية تثبيت موقعنا كتطبيق ويب على الشاشة الرئيسية.
ملاحظة: قد لا تكون هذه الميزة متاحة في بعض المتصفحات.
انا بريء لا شفتها ولا قربت منها...بكرا البرتقالي يطلبني بالاسم ويحبسني...ما انا حمل مشاكليرجح ان طائر نورس قد تسبب بالحادث .
حرام يندفع بها اكتر من 50$يا جماعة لو ودي اشتريها كوم حديد..كم يطلبوا بيها؟
يعني رايك اغامر واشتريها؟ بس المشكلة بيها ثلاث فردات كوشوك... معقول في رابع سبير؟حرام يندفع بها اكتر من 50$
مش فاهم ايه المشكلة الصراحة ولا الترجمةيعني رايك اغامر واشتريها؟ بس المشكلة بيها ثلاث فردات كوشوك... معقول في رابع سبير؟
من هالحال وأردى.
لكن كم تشغل أمريكا أو روسيا من خردة طائرة؟؟
إذا صنعنا نصفها وشغلنا نصفها سأرضى بضعف نسبة السقوط التي لديهم.
وسأؤكد لكم أن العالم سترتعد فرائصه من خردتنا.
عندنا يقال للكوتش... كوشوك او عجل... وسبير..يعني عجل احتياط اللي يكون في صندوق السيارة..خلص نروح سوا...ويمكن نصلحها هناك ونرجع فيها طيرانمش فاهم ايه المشكلة الصراحة ولا الترجمة
بس صلي استخارة وتوكل علي الله
وخدني معاك اشيلي شوية ومش هتكلم![]()