كاسحة الغام بخبرات مصرية فى سيناء

مش بينزلوا فى مواصلات بل بيكونوا فى موكب مؤمن جيدا لتنزيل واحضار الاخرين
لا ليس حقيقى الموكب يكون داخل سيناء الى غاية العريش او المليز وبعدها يركبون مواصلات مدنية

لا ليس حقيقى الموكب يكون داخل سيناء الى غاية العريش او المليز وبعدها يركبون مواصلات مدنية
باشا انا واحد جارى لسه نازل امبارح من الشيخ زويد بيوصلوهم بموكب تامين حتى القناه
انت بقى شوف مصدرك ايه وانفى بعد كده

انما تفتى علينا لاء

باشا انا واحد جارى لسه نازل امبارح من الشيخ زويد بيوصلوهم بموكب تامين حتى القناه

انما تفتى علينا لاء
اكيد بتختلف من وقت للتانى او حسب التوقيت والخطورة هناك وحسب طبيعة العمل ملوش لازمة الخلاف من مفيش

محاولات جيدة لتطوير المعدات ، مدفع ذاتي الحركة ، العربة تمساح بنسخه ، التوباز ، حتي الفهد الجديدة و اليوم كاسحة الغام
قد لا تكون بمستوي تكنولوجي عالي لكنها تؤدي الغرض
تطوير المعدات الموجودة بالفعل هو اول طريق التصنيع الحقيقي نتيجة الخبرات المتراكمة عملياتيا و تصنيعيا

التجمع بيكون في الاسماعليه وبيروحو على مناطق خدمتهم على مراحل مش في نفس اليوم وهكذا العوده حتى الاسماعليه

انما تفتى علينا لاء
لا يا نجم مش بفتى ولا بحب اطبل
واذا كان مصدر فانا سامع الكلام ده من واحد لسه هناك لدلوقتى بس من سنة فاتت ويمكن الوضع اتغير ومصدرى بيخدم فى العريش
ولما هم متامنين كويس كده امال ليه اوامر انهم يسيبوا دقنهم وشعرهم ويلبسوا ملكى ويركبوا مواصلات مدنية مع ان ده ممنوع فى الجيش
حضرتك تفهم وتتكلم الاول

عودة
أعلى