مبروك لمصر : مضاعفه انتاج الكاتران KA-52K للوفاء بالطلب المصري من 2017

AL RAGH

عضو
التفاعل
69,339 0 0
RUS to double assembling Ka-52K combat naval helicopter by 2017. Egypt order for its Mistral to force it v
روسيا مجبره علي مضاعفة تجميع الهليكوبتر البحريه القتالية KA-52K بحلول عام 2017. للوفاء بطلب مصر لزوم الميسترال

انزل بطقم الشربات هنا يابنى الف الف مبروك للجيش المصرى التمساح البحرى

انزل بطقم الشربات هنا يابنى
ج9​
الف مبروووووك
Rosoboronexport" signed a contract for the supply of helicopters Ka-52K foreign customer (Egypt - bmpd). In turn, the AAK "Progress" has signed a contract with the company "Rosoboronexport", in which the helicopters undertakes to manufacture and deliver the first machines already in 2017. Thus, in the years 2017-2018 the volume of manufactured helicopters Ka-52 will increase almost threefold compared to the amount that we produce now (that is, up to 40-45 units per year - bmpd).Foreign experts in the enterprise expect from 2017,

RUS to double assembling Ka-52K combat naval helicopter by 2017. Egypt order for its Mistral to force it v
روسيا مجبره علي مضاعفة تجميع الهليكوبتر البحريه القتالية KA-52K بحلول عام 2017. للوفاء بطلب مصر لزوم الميسترال

سبحان الله لسه كنت برد عليك فى الموضوع التانى ان الخبر دا لازم ينزل فى موضوع لوحده وماخدتش بالى انه فى موضوع منفصل هههههههههههههههههه بس النيه خالصه ومبروك علينا الكاموف البحري
ج9

ألف ألف مبروك يا جماعة ...

نفرتكهم في الخير ان شاء الله

ج9

سبحان الله لسه كنت برد عليك فى الموضوع التانى ان الخبر دا لازم ينزل فى موضوع لوحده وماخدتش بالى انه فى موضوع منفصل هههههههههههههههههه بس النيه خالصه ومبروك علينا الكاموف البحري
ج9
و الله كنت بجهز فيه القلوب عند بعضها اخي العزيز و في خبر كمان مفرح هنزله دلوقتي

سلملى على الدولفين :غ:

الكا-52 لا يوجد مهام حرب أعماق من ضمن إختصاصاتها للاسف

و إن كان حمولتها الهائلة تسمح بكونفيجيوريشن محترم ليها بسونار عفي

البركة في الـNH-90 , فريم , جويند

هااااااااااااااااااااااااااااااااححححححححح

الاهم من الطائرة ... العنتيل الذي تحمله الطائرة

ج9

الحمد لله إن فى الجمعة لساعة يقبل فيها الدعاء .. إظاهر ربنا إستجاب لدعواتنا بخصوص الميسترال .. تكبيييييييييير

هااااااااااااااااااااااااااااااااححححححححح

الاهم من الطائرة ... العنتيل الذي تحمله الطائرة

ج9

قول عااااااااااااااااااااااااااااااااااااا قول عااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا ... انا متكيف ومبسوط ياجدعان .. يادين النبي !! ج9

في سنة واحدة ماشاء الله بالصلاة على النبي رافال وفريم وجاويند واس-300 وميج 35 وكا 52 وكا 52 كيه وباترولر واقمار صناعية روسي وفرنسي وبوك ام2 وتور ام2 :ها:

العنتيل ده ياحاج Divisions_ @Divisions_ مداه 260 كم بتوجيه INS + Satellite + Active / Passive Radar Homing وبيطير على ارتفاع 10 - 15 متر وبينزل لارتفاع 4 متر في المرحلة الاخيرة قبل اصابة الهدف .. حاجة محترمة :CH:

ايوه بقى .. الواحد يصحى يلاقى الخبر ده فى وشه :D :D
مبرووك علينا يا رجاله ..
تسليح محترم فى طياره كارثه .. ومقعد قذف B| :D
وارجع افكركوا انى قلبى مش راضى عن الميسترال :D :D

قول عااااااااااااااااااااااااااااااااااااا قول عااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا ... انا متكيف ومبسوط ياجدعان .. يادين النبي !! ج9

في سنة واحدة ماشاء الله بالصلاة على النبي رافال وفريم وجاويند واس-300 وميج 35 وكا 52 وكا 52 كيه وباترولر واقمار صناعية روسي وفرنسي وبوك ام2 وتور ام2 :ها:

العنتيل ده ياحاج Divisions_ @Divisions_ مداه 260 كم بتوجيه INS + Satellite + Active / Passive Radar Homing وبيطير على ارتفاع 10 - 15 متر وبينزل لارتفاع 4 متر في المرحلة الاخيرة قبل اصابة الهدف .. حاجة محترمة :CH:

نسخه كتير جداً بصراحة ...

عموماً لو حتى كان 100 كم فده اعجاز بالنسبة لانه بيتم اطلاقه من طائرة هليكوبتر ...

عموماً أنا لحد دلوقتي مبسوط رغم الزعل اللي حصل لما عرفت انه النيرون مش كومباتبل على الميسترال

ايوه بقى .. الواحد يصحى يلاقى الخبر ده فى وشه :D :D
مبرووك علينا يا رجاله ..
تسليح محترم فى طياره كارثه .. ومقعد قذف B| :D
وارجع افكركوا انى قلبى مش راضى عن الميسترال :D :D
الله يبارك فيك وحشني يا برنس
EGY THUNDERBOLT @EGY THUNDERBOLT
jack.beton.agent @jack.beton.agent
Divisions_ @Divisions_
محدش جاب سيره منطاد الاستطلاع الجوي يعني

عودة
أعلى