• تستاهلها الحجة ميركل والله من افضل السياسين الأجانب المفضلين للمصريين خدمت بلدها بإخلاص اما نشوف الى جاى بعدها هيطلع ايه
    madodedo
    madodedo
    عندكم مش هتفتقدوها خالص :ROFLMAO: لكن احنا كانت مدلعانا مشاريع وتكنولوجيا واعفاء ديون روقت علينا :giggle:
    Saudi silent
    Saudi silent 
    ههههههههههههههههههههههههههههه
    حاسس اللي جاي هيقلبها علينا كلنا
    madodedo
    madodedo
    هيعمل معانا السليمة :ROFLMAO: بس لو السيسي عرف يسايسة تفتكر هيقولو ايه السيسي متجوزو عرفى يارب تطلع نتايه:ROFLMAO:
    داخل المعرض عادي عايز اشوف الصور
    لقيتك يا اخ بتستعرض عضلاتك هناك .
    ليه ياحبيبي ؟ هي زريبة يابني ؟

😂😂🥲

madodedo
    madodedo
    غريبة انا عملها ملف صور شخصية وحاطط الروئية انا فقط وعامل البوم تانى عسكرى الاغرب انها اتنشرت على العام الحمد الله انى مكنتش حاطط حد خالع راسه ولا حاجة:ROFLMAO:المنتدى خربان والاغرب من كل ده انهم أدوني عليها مخالفة دلوقت بس بالمراقب الألى ;) مع انى حاططها من اكتر من شهر والله جنان :ROFLMAO: شكله كان نايم بس كل الناس حاطة صور غير عسكرية عادى ومحدش حذفها يعنى مفيش قانون ثابت
    Saudi silent
    Saudi silent 
    هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
    Ozone
    Ozone
    على فكرة كيف احذف صوره من المعرض
    طيب دول الواحد لما يحب يبعت لهم معونات يبعت ايه بسكوتات وشيبسي و شيكولاتة ماعشوش طفولتهم خالص :ROFLMAO:
    دحنا شكلنا كده وقعنا مع شوية عيال صغيرة 🤣🤣

Ozone
    Ozone
    شويه العيال دول طلعوا امريكا و حلف الناتو بلس من بلدهم
    madodedo
    madodedo
    اكيد اشجع المقاتلين الى اعمارهم بتكون صغيرة علشان مبيحسبوش العواقب
    امال اعمل ايه انطق انطق 😳
    images
    madodedo
    madodedo
    بتشوف اى مركز رفع صور خارجى وترفع عليه الصوره وبعد كده تحط اللينك هنا علشان فى المساهمات الى على الحائط الشخصي بتاعك بتظهر هنا بس مفيش مركز رفع صور
    محمد محسن
    محمد محسن
    مركز رفع زي ايه
    madodedo
    madodedo
    انا بستخدم ده وبعد كده بتاخد الرابط بتاع الصورة الى انت رفعتها وتدخل تنشرها حلى الحائط الشخصى بتاعك
    Ozone
    Ozone
    لما كبرت صرت تجامل
    madodedo
    madodedo
    لا فعلا" ام كلثوم وعبد الحليم زمان لاما كنا بنسمعهم كنا بنشعر بملل كبير وده نتيجة ان مخ الطفل بيكون نشيط بشكل غير طبيعى مبيحبش الهدوء وبسبب ان الأطفال معشتش تجارب عاطفية مبتعرفش يعنى ايه حب ولا بتحس بكلمات الاغنية لكن لما بنكبر ونحب ونتخزوق :LOL:بنحس بالكلام قوى
    ياه على الذكريات الأغنية دى وانا طفل كنا بنشغلهافى السفر كنا جايبين عربية لانسر لسه جديدة لانج وريحتها لسه فيها وكان بينزل شريط اسمه كوكتيل بيجمع أشهر الأغاني علىطريق مصر إسكندرية الصحراوى يدوب النهار بيكون لسه بيطلع وتلاقى كل الأطفال فى العربية باصين من الازازالخلفى للعربية وبيعملو باى لكل العربيات الى بتعدى من ورانا لحد لما ننام روقان ما بعده روقان القعدة دى كانت محتاجه كاسين 🤣
  • جار التحميل…
  • جار التحميل…
  • جار التحميل…
  • جار التحميل…
  • جار التحميل…
عودة
أعلى