• إنته لسه يا أحمد فى موضوع الـ F-15 يا راجل دى قربت تخرج من الخدمة سيبك إنته وشوفلك حاجة تانى .
    House
    House
    حبيبي .. انا برد على اخونا نمر عشان مكنش تجاهلته بس لانه اكترهم احتراما الصراحة
    House
    House
    بص هكلمك فيس عايزك في حاجة
    المصرى الطائر
    المصرى الطائر
    قرات مناقشات كتيره بينك وبين وSyrian Eagle caocao
    كانت مناقشات محترمه
    للاسف المناقشه هذه مناقشة اطفال
    لك ان تتخيل شخص يكرر الرد 15 مره او اكثر بنفس الصيغه للرد على العضو المحترم كميكازى كأنه مسك علية زله
    والله يا اخى هذا ما يفعله الاطفال فى الشوارع ليغظ كل منهم الاخر ولا يليق بالرجال فضلا عن ان يكون نقاش عسكرى
    واسلوب السخرية بشكل مبالغ فية كان الله فى العون
    http://theaviationist.com/2016/03/01/heres-what-ive-learned-so-far-dogfighting-in-the-f-35-a-jsf-pilot-first-hand-account
    مقالة رائعة جداً احببت أن اشاركك اياها لطيار F-16 نرويجي سيتحول لطيار F-35 .. يتحدث عن تجربته مع الـ F-35 وقدرات مناورتها ..

المقالة الأصلية
    http://nettsteder.regjeringen.no/kampfly/2016/03/01/f-35-i-naerkamp-hva-har-jeg-laert-sa-langt-the-f-35-in-a-dogfight-what-have-i-learned-so-far/
    يا اخي رد القائد الخفي على من يدخلون ويريدون تخريب الموضوع - الافضل اسكات كل من يدخل يستفز الاعضاء وهذا ما قلته امس الافضل لجم الاعضاء لان كل فعل له رده فعل فبدل اغلاق الموضوع حظر الاعضاء المستفزين عن الموضوع القائد الخفي يرد عليهم
    الف الف الف الف الف الف الف مليون مبروووووووووووووووووووووووووك ياهاوس ياكبيييييييييير أوي , تستاهلها
    مبروك الاشراف استاذ مبروووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووك
    عايزين نعمل موضوع عن جدوى تصنيع طيارة وإيه الصناعات إلى عايزينها وإيه المشاريع إلى ممكن ناخدها والمعدات إلى ممكن نعمل منها طياره من محرك لأفيونكس لبدن لتسليح لإلكترونيات إيه هى المصانع إلى محتاجينها ومعامل الإختبار والمكونات إلى متاحة لينا .. إيه رأيك
    مبرووووووووك يا رياسة .. شوف بأه أنا عايزم تتعلم منى موضوع الإشراف ده تشوف أنا بعمل إيه وتعمل زى ..
    مبروووووووووك القيادة , يعني انت بقيت قيادة وانا كمان نجحت في الامتحان :)
    مصادفة جميلة :)
    اخيرااااااااااااااااااااا القياده يهاوس ....كنت المفروض من مميز على خبير علطول والله العظيم ....من تقدم لاخر صديقى الغالى
    الف مبروووووك اخي العزيز تستحقها عن جداره و تستحق الاكثر قريبا باذن الله
  • جار التحميل…
  • جار التحميل…
  • جار التحميل…
  • جار التحميل…
عودة
أعلى