• الحمد لله على السلامة ياحج نيل واحشني والله آخر الغيبات إن شاء الله :)
    انت فين ياباشا من كام يوم موضوع الطياره الروسى كان محتاجك اتمنى تكون بخير بأذن الله
    شوف انا مش مع انك تسيب المنتدى لو حصل وكلنا سبناه هيتحول لمنتدى داعشى اخر معادى لمصر وهياخدوا راحتهم ع الاخر .. وان كنت اتمنى وجود منتدى عسكرى مصرى خالص خصوصا ان كل المنتديات العسكريه كلها تقريبا قايمه على مصريين .. كبر دماغك وتعامل معهم ببرود وماتسمحش لاى طفيلى انه يستفزك
    ...مش هنسيب مجهودنا ونمشى ...ويا @MrHBK اوعى تسيب المنتدى يصاحبى عشان هيمسخ وهتلاقينا بنسلت منه واحد ورا التانى
    فكره منتدى مصرى جميله جدا .....ليه لا ...بس عايز اقولك ان المنتدى هنا 3-4 مصرى معنى الكلمه سواء اعضاء او موضوعات
    تحياتى يصاحبى
    لا والف لا نسيب المنتدى يرجاله ...احنا عملنا هنا اسم محترم وسمعه طيبه وبندافع عن بلدنا ضد اى خرف بيتقال ....ياما حطينا على ناس تطاولت ولسا هنحط عليهم ان شاء الله ....اللى عايز منهم يسيب المنتدى يغور انما احنا يصاحبى هنعد على قلب اى حد
    المصريين هنا اللى عملوا للمنتدى حس وكبروه وعملوله قيمه واغلب الاداريين والخبراء فى المنتدى مصريين
    إنما ده لا يتعارض مع فكرة في دماغي من سنين و هي انشاء منتدى " عربي " بملكية و ادارة مصرية .. المصريين هما اللي بيديروا معظم المنتديات العسكرية لكن للاسف لا يملكون منتدى واحد ناجح .. نحتاج منتدى عربي بملكية و ادارة مصرية يقدم تجربة ناجحة و النجاح مش هيجي غير بكل عقول الناس اللي موجوده هنا و هما ماشاء الله مجموعة من صفوة المصريين المتابعين للمجال العسكري و الامني .. (2)
    بصراحة المنتدى مليء بالطائفية و الداعشية و المحسوبية .. لكن فكرة اننا نسيب المنتدى اراها غير سليمة .. احنا نفضل موجودين و نوجعهم بأراءنا بالادب و اللي مش عاجبه رأينا يسيب هو المنتدى .. (1)
  • جار التحميل…
  • جار التحميل…
  • جار التحميل…
عودة
أعلى