• وجدت المشاركة بالصدفة

1130 ابرامز
    1935 ام 60
    600 تي 62
    843 تي 55
    253 رمسيس 2
    34 تي 80

== 4795 دبابة

2950 ام 113 بانواعها
    1030 واي بي ار 765
    1100 بي تي ار 50 و او تي 62
    500 بي تي ار 60 و او تي 64
    1400 فهد و فهد 30
    260 بي ام ار 600
    500 بي ار دي ام 1 و بي ار دي ام 2
    500 بي تي ار 40 و بي تي ار 142
    650 الوليد
    112 كوماندو سكوت
    180 في 150 كوماندو
    180 ار جي 32

== 9362 مدرعة تقريبا بدون احتساب مدرعات قادر
    شوف الاعلام نجس اه بس هو بيعرض اللى موجود على الساحه نشظاء الثورههول ما طلعوا خلاهم نجوم واديك بتشوف انحطاط بعضهم الاخوان كانوا نجوم كل القنوات كانوا يروحوا يشتموا الاعلام فى اجتماعات الشعب مع قواعدهم ويطلعوا بليل وهو بيشكر ويمدح فى الاعلام المشكله فى الجهل والفقر اللى خلى واحد زى مبارك يكمل 30 سنه وبرده خلى الناس ترووح تنخب واحد زى مرسى وجماعته
    المشكله الاكبر ان اللى بيحلم بسيناريو اللادوله فاكر ان كده الحكم هيرجعله تانى معى ان لا قدر الله لو حصلت ليبيا بالنسبه لنا هتكون مدينه ملاهى
    خصوصا ان فى ناس كتيره قوى بتعز بلدنا وهتعمل معانا الواجب
    أنا على عكسك بعض الشىء بالرغم من ان بعد طول انتظار ربنا كرمنى بفرصتين بره مصر بس انا قاعد فيها وعاطل ومش مهم افضل عاطل المهم ان البلد تبقى احسن
    بتفرج على المنطقه حوالينا وباحمد ربنا برده بالرغم من كل الهطل ان احنا مش فى سيناريو اللا دوله زى ليبيا او غيرها
    مساء العنب . شفتك فى هذا الليل البهيم من ليله الخميس . قلت امسى :]
    السلام عليكم يا ريس . مردتش ارد عليك فى موضوع مصر والارهاب عشان كنت متضايق لفكره ترديدك المستمر للحرب الاهليه الامور تتجه الى فكره اشبه بالتطهير العرقى للاسف وبدأت بالفعل فى عدد من المحافظات الموضوع تخطى فكره
    العداء مع الجيش الموضوع اصبح عداء مع الجميع اعتاءات على اى طرف بلطجه واعتداء على اساتذه جامعه قتل من خير حساب فى مسيراتهم مع جهاز داخليه غبى ثقافته ضعيفه ولم تتغير
  • جار التحميل…
  • جار التحميل…
  • جار التحميل…
  • جار التحميل…
عودة
أعلى