احنا لو لعبنا زي ماتش كوت ديفوار في امم أفريقيا ممكن نكسب او أقل حاجه نتعادل بس ربنا يسترها من الأخطاء الفرديهاللى جاى مفيهوش ستر للأسف
فيه +18 لان اللى جاى هولندا واليابان.
مفيش دفاع ولا هجوم ولا خطة وحتى الخروج المشرف مش هيعرفوا يجيبوه.
نسور قرطاج يستحقوا يقدموا افضل من ده.
ربنا يسترها معانا علشان أنا مش متفائل فى الحقيقة



