مظاهرات في ايران من جديد

اي كلام و خلاص .. الاخوان اقدم من الحوميني و فكره ... الاخوان شكلو جيش و فدائيين في حرب ٤٨ و ٥٦ و ٦٧.

فكر الاخوان المسلمين في الحكم مختلف عن الثورة الايرانية... فكرهم في الحكم بيقوم علي المشورة و اتخاذ رأي الجماعة عكس فكرة الحاكم الواحد زي الخوميني و خامنئي.

بالمناسبة صابر مشهور بيتكلم عن رأي الثوار الايرانيين بمعني ان الايرانيبن بيثورو ضد الاسلام اللي منشور عندهم و ده شيء معروف ان الايرانيين نسبة كبيرة منهم ملحديين و عايشين بره ايران و بيتمنو عودة الحكم الملكي او حكم الشاه.
هو بس نظرة بسيطة على نمط الحكم عند الاخوان والنظام الايراني يدحض كلامك..

مرشد ايران ومرشد لدى الاخوان.. اصل يكفي انهم اول من هنأ الخميني بالوصول للحكم ودعوا لبيعته..

صابر مشهور غبي واتباعه خرفان وكلامه ما يترقع خاول مرة اخرى

اي كلام و خلاص .. الاخوان اقدم من الحوميني و فكره ... الاخوان شكلو جيش و فدائيين في حرب ٤٨ و ٥٦ و ٦٧.

فكر الاخوان المسلمين في الحكم مختلف عن الثورة الايرانية... فكرهم في الحكم بيقوم علي المشورة و اتخاذ رأي الجماعة عكس فكرة الحاكم الواحد زي الخوميني و خامنئي.

بالمناسبة صابر مشهور بيتكلم عن رأي الثوار الايرانيين بمعني ان الايرانيبن بيثورو ضد الاسلام اللي منشور عندهم و ده شيء معروف ان الايرانيين نسبة كبيرة منهم ملحديين و عايشين بره ايران و بيتمنو عودة الحكم الملكي او حكم الشاه.
الاخوان اقدم من الخميني صحيح ولكنهم انحرفو معا ملك ايران الشاه 🙂 ثم تاب عليهم الله ثم انحرفو معا الخميني عدو الشاه من باب التقيه واللعب في جميع الانديه السياسيه

مرشد ايران ومرشد لدى الاخوان.. اصل يكفي انهم اول من هنأ الخميني بالوصول للحكم ودعوا لبيعته..

اخد نظرة ؟ انا تعمقت فيهم مخدتش نظرة بس .. فكر الاخوان قائم علي المشورة.

كلمة مرشد هي السبب يعني؟ خلاص المرشديين السياحيين اصلهم اخوان و خومينيين.

اخد نظرة ؟ انا تعمقت فيهم مخدتش نظرة بس .. فكر الاخوان قائم علي المشورة.

كلمة مرشد هي السبب يعني؟ خلاص المرشديين السياحيين اصلهم اخوان و خومينيين.
تستعبط يا ابني..

مرشد مربوط بمجلس شورى لدى الاخوان ولدى ايران وتقولي مافي تشابه!!

الاحتجاج ضد نظام خامنئي المجوسي يدخل مرحلة جديدة

مالها علاقه مين الاقدم

اما صابر مشهور 100% مريض ويعاني فكرياً

الاثنين عندهم تقية امام الناس
الاثنين عندهم فجر بالخصومة مع الخصم
الاثنين عندهم اشياء كثيرة زي بعض

الفرق بس بالمتعة :ROFLMAO: الاخوان ماعندهم

الاثنين عندهم تقية امام الناس
الاثنين عندهم فجر بالخصومة مع الخصم
الاثنين عندهم اشياء كثيرة زي بعض

الفرق بس بالمتعة :ROFLMAO: الاخوان ماعندهم
عندنا تقلية مش تقية

حلوة فجور بالخصومة ديه ... ينقتل من الاخوان و المدنيين الاف في ٢٠١٣ و ينسجن الاف و تقولي عندهم فجور بالخصومة .. ده لو مكنش عندهم فجور بالخصومة كنت انا هزن علي دماغهم يبقي عندهم و ياخدو بتارهم.

المتعة لما جنسيات عربية معروفة بتنزل البوسنة و شرق اوروبا تتجوز من هناك و تترك زوجاتهم و يرجعو لبلدهم 😂

الايرانيين ممكن يسببو مشاكل بالتظاهرات في قطر .. نتمني تعامل الامن القطري معهم بحزم و ترحيل المشاغبين.

عندنا تقلية مش تقية

حلوة فجور بالخصومة ديه ... ينقتل من الاخوان و المدنيين الاف في ٢٠١٣ و ينسجن الاف و تقولي عندهم فجور بالخصومة .. ده لو مكنش عندهم فجور بالخصومة كنت انا هزن علي دماغهم يبقي عندهم و ياخدو بتارهم.

المتعة لما جنسيات عربية معروفة بتنزل البوسنة و شرق اوروبا تتجوز من هناك و تترك زوجاتهم و يرجعو لبلدهم 😂

لا التقية موجودة من قديم من قبل احداث مصر الاخيرة

اما المتعة انا قلت ما عند الاخوان متعة

+ اللقاءات الاخوانية الايرانية مش اول مرة
اخرها في لندن مع الحرس الثوري

عودة
أعلى