الحكومة التركية توقف قنوات الإخوان عن إنتقاد الدولة المصرية

حيرجع لفين يا حسرة.. ماهو جمال الجمل عاد واعتقلوه في المطار.
هو بخير هناك وهذا افضل له حتى حين.
الصراخ على قدر الالم :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO:
متقلقش لو مطلوب هيكون مصيره السجن زيه زي بقية الخونة حتى وان طال الوقت

هناك توجه لنقل الاعلاميين المصريين من تركيا الى بريطانيا وكندا.

زوبع بيقولك الارض التى ستستقبل الاخوان ارض اولياء ولو ماتو هناك فيجب ان تقام لهم مقامات 😂

الصراخ على قدر الالم :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO:
متقلقش لو مطلوب هيكون مصيره السجن زيه زي بقية الخونة حتى وان طال الوقت
عادي جدا ماهو اعتقلوا شاب ذنبه الوحيد انو رفع لافتة فقط، يعني مش حيتعقلوا اللي بيعارض من برا!!
عادي بس مافيش حاجة بتفضل ع
على حالها.. ربك كبير

عادي جدا ماهو اعتقلوا شاب ذنبه الوحيد انو رفع لافتة فقط، يعني مش حيتعقلوا اللي بيعارض من برا!!
عادي بس مافيش حاجة بتفضل ع
على حالها.. ربك كبير
ونعمة بالله
ربنا كبير طبعا
والحمد لله ان ربنا خلصنا من الجماعة الارهابية وفضحهم امام الشعب المصري
وربنا يخلصنا من كل الخونة باذن الله

ولو حصل هذا ستكون المعارضة أشد مما كانت عليه
ههههههههه
اشد من 2013 و 2014 و 2015

ربنا معاكم اهم حاجة انكم لسه مصدقين كلام كبيركم ولسه معتقدين ان الاخوان الارهابيين هيرجعوا للحكم تاني
الشعب قال كلمته وانتهى الموضوع الاخوان الارهابيين الى مزبلة التاريخ بأمر الشعب المصري

ههههههههه
اشد من 2013 و 2014 و 2015

ربنا معاكم اهم حاجة انكم لسه مصدقين كلام كبيركم ولسه معتقدين ان الاخوان الارهابيين هيرجعوا للحكم تاني
الشعب قال كلمته وانتهى الموضوع الاخوان الارهابيين الى مزبلة التاريخ بأمر الشعب المصري
انا مالي ومال الاخوان...

هو انتو اي واحد يعارضكم بكلمة تقولوا اخوان.. ما بلاش الشماعة دي..

الكل يعلم من تم فضحهم حقيقة..
صح الكل يعلم فضحية اردوغان اللي اتذلل لمصر علشان ترجعه للاقليم من جديد
الكل يعلم فعلا فضيحة الخرفان اللي اردوغان كبيرهم باعوهم لمصر كقربان للتودد الى سيده المصري

معلش زي ما قولتلك الصراخ على قدر الالم

أين هو توسل تركيا!!
مصلحة الطرفين تتقضي التقرب حاليا..

اذا لم تتراجع مصر أيضا حبنئذ نقول انها انتصرت في هذه الجولة..ونعرف هذا بعد أن نتابع الإعلام المصري هل سيقول عن تركيا دولة إرهابية ام لا
شخصيا لا ارى موقف مصرى علنى يتحدث من قريب او بعيد عن مصالحه او تفاهم وجميع التصريحات فى هذا الصدد تركية بامتياز وان كانت مصر ستوافق على المصالحة فهذا طبيعة مصرية والدليل واضح لمن يرغب فى الدليل مصر لم تعلن رسميا او تصيح بعداء فى مواجهة اى دولة سواء تركيا او قطر او اثيوبيا وانا اتحدث رسميا وليس اعلاميا وعلى العكس كنت تجد فى تركيا تصريحات رسميه من كل المسئولين وفى مقدمتهم اردوغان نفسه لذلك موقف مصر ثابت لا تجاوز ولا اسائة والرد على التهديدات ان حدثت بافعال وليس اقوال عكس تركيا التى كانت تتجاوز وتسىء واليوم تتحدث عن مصالحة وعلاقات

انا مالي ومال الاخوان...

هو انتو اي واحد يعارضكم بكلمة تقولوا اخوان.. ما بلاش الشماعة دي..
لا يا شيخ يعني لما تقعد تدافع عن الاخوان ليل نهار ده يبقي اسمه ايه 😂😂😂
اللذيذ في الموضوع ان الكل ينفي انتماؤه للاخوان بعد ما اصبحت سمعتهم (مش حلوه)

عودة
أعلى