كل واحد يدخل يكتب اسم سلاحه المفضل

kla$h&kuwaiti

عضو مميز
التفاعل
16 0 0
@^*( السلام عليكم كل واحد يكتب اسم السلاح الي يحبه )*^@

اخواني الكرام الموضوع باين من عنوانه

كل واحد يدخل يكتب اسم السلاح الي يفضله

و يكتب السبب .

انا عن نفسي احب الكلاكوف ak74 بكل انواعه والسبب هو شكله الجميل و قوة و جودة و سرعه طلقته و دقته و بساطته:wink:

ربما أختلف عنك°180 فأنا أفظل الــ M-16 بكل أنواعها لخفتها و شكلها الذي يعطي للمرء سيطرة كبيرة على قبضتها ..لكنني في بعض الأحيان أرتاب في الاختيار بين الكلاش و الأم 16 ...

و قد لا أمانع بالبندقية البلجيكية التكتيكية الحديثة Fn2000

التعديل الأخير:
اكتر اسلحة بحبها هما

An-94

Groza

Uzi

بسم الله الرحمان الرحيم
لا يوجد اقوى من سلاح الإيمان.

ازول
انا افضل سلاح احبه هو سلاح العلم و الايمان بالله عز وجل لانه اقوى من كل الاسلحة مجتمعة.
ازول فلاون

هذا سلاحي المفضل وهو برايي اجمل واحسن سلاح بالعالم كم اتمنى ان امتلك واحد مثل هذا

أنا أحب أسلحة كثيرة بس
نوعين اللي أرتاح لها
الأول

الثاني البندقية السعودية G3 أكثرها
:yes::yes::yes:

إسمحلي أخي إنتا قـُلت سلاح أنا بقى هاخرج شويه لبره ......

أنا بحب وبعشق السو 47 طائره لما بشوف صورتها بحس أن روحي طايره جنبها مش عارف إذاي ........ههههههههههههههه

السبب طائره جباره توحي بالعظمه يكفي موضع وشكل الأجنحه وكنت أتمنى أن لا تكون طائره إختباريه وتدخل طور الإنتاج وشوفها منوره بالعلم المصري

لكن الروس مش عايزين كده ...... نفسي يبقى عندي واحده منها بس الحكومه ولا الجيش هاتسبني ..... ههههههههههههههه

أما سلاحي المميز هو الكلاش بجميع أنواعه ............

السبب سلاح متييييييييييييييييييييييييييييييين جداً جداً وعايز راجل يشيله مش عيل فرفور ............ههههههههه

تحياتي لصاحب الموضوع ومجهود رائع

إسمحلي أخي إنتا قـُلت سلاح أنا بقى هاخرج شويه لبره ......

أنا بحب وبعشق السو 47 طائره لما بشوف صورتها بحس أن روحي طايره جنبها مش عارف إذاي ........ههههههههههههههه

السبب طائره جباره توحي بالعظمه يكفي موضع وشكل الأجنحه وكنت أتمنى أن لا تكون طائره إختباريه وتدخل طور الإنتاج وشوفها منوره بالعلم المصري

انا كمان بعشق الطيارة دي

في طيارة تانية برده شكلها فيه عظمه بالنسبالي و بحب اشوفها جدا و هي الاف-14

أما سلاحي المميز هو الكلاش بجميع أنواعه ............

السبب سلاح متييييييييييييييييييييييييييييييين جداً جداً وعايز راجل يشيله مش عيل فرفور ............ههههههههه

تحياتي لصاحب الموضوع ومجهود رائع

وانا كنت هقول الكلام دة بس انت سبقتنى !!!!!!!!!!!!
الكلاشين كوف سلاح ممتاز وبيستحمل و مش بيعطل لو اتكيت علية زى الام 16
وغير الكبلشين كوف انا بحب الابرامز جدا جدا لأنها العمود الفقرى لواتنا المدرعةو لأنها من الاخر دبابة جبارة وممكن تلافى عيوبها بسهولة ومصر عملت كدة

وانا كنت هقول الكلام دة بس انت سبقتنى !!!!!!!!!!!!
الكلاشين كوف سلاح ممتاز وبيستحمل و مش بيعطل لو اتكيت علية زى الام 16
وغير الكبلشين كوف انا بحب الابرامز جدا جدا لأنها العمود الفقرى لواتنا المدرعةو لأنها من الاخر دبابة جبارة وممكن تلافى عيوبها بسهولة ومصر عملت كدة

والله ياخوي الكلاشنكوف سلاح ممتاز جدا جدا بس عيبه الارتداد و عدم الدقه وسرعة حرارة السبطانه و بيت النار وهذي اهم عيوب الكلاش ولاكن الام 16 عيبها الوحيد هو حساسيتها للتربه و الماء ومن مميزاتها الدقه بالاصابه و خفة اللارتداد وخفة الوزن و هي غير سريعة الحراره بالسبطانه او بيت النار . وهي مستخدمه في 60 دوله مقابل الكلاش المستخدم في 40 دوله

ولاكن رغم كل هذا الكلاش هو المفضل بالدول العربيه وانا افضل انسخ المطوره منه مثل ak74m ,ak103 ,ak104

ودبابه الابرامز دبابه ممتازه جدا

بالنسبة لي افضل الاسلحة التالية.

مسدسات:
deagle

colt 1911

رشاشات:
G36

FAMAS

AK-74
Gun-Toys-Ak74-Electric-Airsoft-Gun-With-Metal-Gearing-Box-CM031-.jpg

SAR-21

قناصات: