أسوشيتد برس: مقتل جندي سعودي بالرصاص في البحرين

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.
رد: أسوشيتد برس: مقتل جندي سعودي بالرصاص في البحرين

ده معبى على الاخر معلش ربنا يهدى ويعام معاك تفويض مننا كمصرين ولا اقولك انا هارد عليه كشخصى علشان الموضوع مايقلبوش فتنه بينا وبين الاخوه فى السعوديه كالعاده

خليك في كوبايتك لما نعرفلك حكايتك
انت بقيت حاجة من اصلوا

كبر الـg وروق الـd
ما انت عارف قصته كلها
وهو انكشف من موضوع انتاج الدفاع الجوى الكاذب
نفض بقى مش ناقصه وجع قلب

معلش بس لازم يترد عليه

كبر الـg وروق الـd
ما انت عارف قصته كلها
وهو انكشف من موضوع انتاج الدفاع الجوى الكاذب
نفض بقى مش ناقصه وجع قلب

انتا هتتنطط؟؟
آخر واحد يهرج انت خلك على جمب

ربنا يستر اقترح ان الجنود السعودين اللى راحو البحرين يقوموا بحماية المنشأت وبلاش التعرض للمتظاهرين

وش دخلك انت اصلا
يسواا اللي هم عايزين انت خصك ايش؟

هو بعينه
اقلك كان يخطر في بالي اشياء كثيرة عن العبط لاكن في هاذا الموضوع كمية عبط لو وزعت على العالم لاتكفى!!!

طالما هى بالحجم دة اكيد جزء كبير منها يخصك

يعنى ايه نحمد ربنا ان احنا عندنا اقباط مش شيعة يا اخى الاقباط هؤلاء مشركون كافرون لن يدخلون جنة ولن يروا الا العذاب وقولهم بأن الله له ولد هذا سيدخلهم النار خالدين فيها بأذن الله.
انما الشيعة هؤلاء مذهب من مذاهب وفرق المسلمين ممكن تتم هدايتهم بالدعوى و تعريفهم مذاهب اهل السنة لا بتحييدهم وقتلهم

يا أخويه الله يرضى عليك إذا لا تعرف الشيعة لا تتكلم عنهم وتقول مذهب من مذاهب المسلمين !

نحن عاشرناهم ونعرفهم حق المعرفة .. أن ودي تقرأ كتبهم وتعرف عقيدتهم في أهل السنة !

أنظر ماذا حدث في العراق من تحت رأس المليشيات الشيعية , في أقل من 4 سنوات من الإحتلال قتلوا ما يزيد

عن 2 مليون سني وهم بذلك حطموا الرقم القياسي لإسرائيل التي قتلت في خلال 60 سنة إحتلال 200 ألف فلسطيني !!!!!

على العموم الموقف يلخصه الشيخ إبن القيم الجوزيه الذي قال ( لو كان عندي 10 سهام لرميت 9 على الشيعة و1 على اليهود والنصارى ) !

حتى الان لم يتاكد الخبر وان صح فهذا ما حذرت منه الاخوه السعودين لا تدخل لان اى تدخل سيشعل المنطقه وليست البحرين فقط نسينا ان الشيعه اخذين فى طريقهم وان ايران اطلاقت تهديدات وكلنا نعلم ان ايران دائما لاتتاخر فى دعم ابناء جلدتها فارجو من الله ان تقوم السعوديه بدور الوسيط بدلا من الحكم والجلاد وان تحمى منشاءات البحرين الحيويه وان لاتتدخل فى الامر على ان تطلب من تركيا كالورقه الوحيده التى ممكن ان تتحاور معهم الان بدلا من مصر التى هى بلا راس الان وتهدء الامور وان شاء الله تهدءا الامور وتنتهى على خير

تكفى يادكتور الدراسات الاستراتيجية
معلش لمواخزة منتبهناش لتحذيرك
السعودية ستتدخل وجميع دول الخليج ستتدخل لحماية بعضها
لانها تعرف انهم يسندون بعضهم
وليس البعض اللذي لاسند اشقاءه العرب الى من اجل المال!!

انتا هتتنطط؟؟
آخر واحد يهرج انت خلك على جمب
هههههههههه انت اخر واحد يكلم روقناك فى المنتدى العربى و خليناك تبص حواليك و عايشناك فى توهان لما عرفناك الحقيقه
ادفن راسك و شوفلك زاويه عشان ما نكسفكش تانى

انت خابط ولا ايه؟
ياجماعة طلفسوا اللي بقوله اصلوا مش واعي بيقول ايه!!:rolleyes:
ههههههههههههههه لا تعليق سؤال ايه اللى دخل ده فى الموضوع !!!!!!
:walw[1]::walw[1]::walw[1]::walw[1]:

طالما هى بالحجم دة اكيد جزء كبير منها يخصك

ياعم اللي كان فيه يكفي لكن الحين لو حسبناك راح تكفي المريخ وزحل ومجرة درب التبانة كلها
الله لاتبلانا بس

وش دخلك انت اصلا
يسواا اللي هم عايزين انت خصك ايش؟
هو ايه مايخصهوش هل انت متزن عقليا؟؟
ده اسمه منتدى عارف يعنى ايه منتدى؟....يعنى من حق الجميع الادلاء برأيه
لكن فعلا اللى يعيش ياما يشوف

يابنى اميه مين وجهل مين احترم نفسك ولاتتهكم على مصر مصر دى والله لو سابتكم ليهم لياكلوكم انتم فعلا لا تستحقوا والاخوان المسلمين جزمتهم بجزمه الخونه بتوع الحكام اللى خانوا الامه وتحب اجبلك تاريخهم ولا تسكت وللمره المليون ان لم تتادب فى طريقتك عن مصر فتلاقى منى المفاجات عن ملكك المصون وانا والله ان كان الحكم فى يادى لتركتم تدمرون انفسكم بايديكم ولتعرفوا قيمه مصر التى تتهكم عليها وعلى شعبها ولكن الحمد لله فالثوره قامت لتنتقل الحكم الى الشعب وسيحكم مصر الشرفاء (الذين تتهمم بالعماله لايران معلش اصل البجح العميل لليهود لازم يتهم الشرفاء بالعماله زيه ) وساعتها هانربى اى حد يتجرا على مصر والايام بيننا

عزيزي لا تحول تغيير المسار عن الموضوع الاساسي انا كل ماقلته ليس تهجما بل هو واقع ......وهو بحدث الان على كل حال انا انسحب من النقاش بسبب تدني المستوى في الكلام ... بانتظار ان يقوم الاشراف باللازم

ربنا يهديك نفاق لمن تلك الثورات ان كان مرضاه الله نفاق فهو احسن من نفاق الحكام وربنا يهدى الجميع فادعوك اخى ان لاتتهم الشهوب المتتحرره بانها منافقه ارجوك حتى لاتكون فى مرمى نيرانى فاعذورنى فلن اترك احد يهين ثورات الامه بعد الان وان كنت تخشى على ملكك فى حقك لانها دولتك ولا راى لى فيها ولكن لاتتهجم ياسيدى على شعوب حره قررت ان تتحر من ظالمين وقتله .

اذا حكامكم حرامية وفساد لاتجمعوا وتضعوا البقة مثلكم
الثورة البحرينية لمن لا يعلم بسبب طائفي
وانتماء بني الجلدة والاصول الفارسية لايران
انظر للاعلام الرفوعة لتعلم ماسبب الاحتجاجات

ياعم اللي كان فيه يكفي لكن الحين لو حسبناك راح تكفي المريخ وزحل ومجرة درب التبانة كلها
الله لاتبلانا بس
ههههههههههه هو انت مركب فى راسك مقياس عالمى للغباوة؟؟
طيب شيله بسرعه قبل ما يحسب اللى عندك و ينفجر عشان حصله Overload

يا جماعة هدوا الله يرضى عليكم ......وبالذات الأخوان دحوم وسام 007

هههههههههه انت اخر واحد يكلم روقناك فى المنتدى العربى و خليناك تبص حواليك و عايشناك فى توهان لما عرفناك الحقيقه
ادفن راسك و شوفلك زاويه عشان ما نكسفكش تانى

هههههههههههههاي مسكين ماعرف وش يقول قام يحرف الحقيقة
10 ضد 1
وسكتهم كلهم الاصل اعضاء ذاك المنتدى
اذا انا في الحسبة 11
المهم
اخرستكم
كتمتكم
مالقتوا حل الل حظري
ومنتداكم بعدها عاش في ظلام
في كل اسبوع مشاركة
الين ماجاه الادمن حق المنتدى اعتذرلي وفك حظري
ههههه

أخي typhon99

أرى أن يتم غلق الموضوع ..

لأن البعض حشر نفسه هنا و هناك , و زايد على الجميع ! و حرف الموضوع عن مساره

خليك في كوبايتك لما نعرفلك حكايتك
انت بقيت حاجة من اصلوا

يا عم الاور ما دام مبتعرفش تكلم مصر ى متكلمش وخليك فى السعودى احسن

تكفى يادكتور الدراسات الاستراتيجية
معلش لمواخزة منتبهناش لتحذيرك
السعودية ستتدخل وجميع دول الخليج ستتدخل لحماية بعضها
لانها تعرف انهم يسندون بعضهم
وليس البعض اللذي لاسند اشقاءه العرب الى من اجل المال!!
مال مين ياعبيط انت شكلك عايز تتروق بقالك خاليكم بخيولكم تغزو ايران كده وبلاش تبوسوا لايادى احتماء فينا بعد الان فعلا ناكرى الجميل وان اللى كنت بتخانق مع الل يشتمكم منا ويقول ناكرى الجميل فعلا خساره فيكم اموال عبد الناصر والملك اللى قامت عليها صناعه النفط عندكم وخالى اموالكم اللى عايزين تشتروا بيها الفيس بوك بثلاث اضعافوه يبقى ينفعكم و نفسى تخبط فى مصر تانى علشان انا عندى قائمه بخبرائنا اللى اقاموا دبى ودول الخليج بالكامل ومنهم رجل الثوره فى مصر عصام شرف ومستشار ماليزيا الذى اقام نهضه ماليزيا وزير الماليه الحالى وخالى اموالكم تنفعكم يمكن تشتروا بيها خمسه او سته نوبل او تسيطروا على مراكز الابحاث فى الغرب ولا حاجه

أخي typhon99

أرى أن يتم غلق الموضوع ..

لأن البعض حشر نفسه هنا و هناك , و زايد على الجميع ! و حرف الموضوع عن مساره

و أتمنى أن يكون الاغلاق فيه نكهة المخالفات و الايقافات للبعض !!!

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.
عودة
أعلى