مسابقة افضل تصميم للمنتدى العربى للدفاع والتسليح

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.
رد: مسابقة افضل تصميم للمنتدى العربى للدفاع والتسليح

نعم اخى الكريم
تم مد المسابقة اسبوع اخر

صورة اخرى واغذروني على هذا المستوى المتدني للصورة لكن باذن الله صاصمم اخرى افضل لكن انا شغول بسبب الدراسة لاني في فترت الامتحانات

لدي مشكلة باني حملت مجموعة خطوط للفوتوشوب وبعد ان ثبتها وعملت كل شئ لم يطبق الخط المطلوب انما رموز غير مفهومة ومع ان الخطوط الانجليزية كلها عملت بشكل ممتاز

صورة اخرى واغذروني على هذا المستوى المتدني للصورة لكن باذن الله صاصمم اخرى افضل لكن انا شغول بسبب الدراسة لاني في فترت الامتحانات

لدي مشكلة باني حملت مجموعة خطوط للفوتوشوب وبعد ان ثبتها وعملت كل شئ لم يطبق الخط المطلوب انما رموز غير مفهومة ومع ان الخطوط الانجليزية كلها عملت بشكل ممتاز

ايه دة يا أس أس انت فى سنة كام؟ شكلك قدى
المهم مشكلة الخطوط دى سببها واحد من الاتنين يا اما من الكنترول بانيل اللغة الاساسية لبرامج اليونيكود مش عربى
لكن انت بتقول انك بتكتب عربى ببقيت اللخطوط عادى فهستبعد المشكلة دى
فادامك انك بتغير الخط بعد ما بتعمل خانة كتابة "TEXT FIELD" و بتدوس جواها و بيديك الكاب بتاعت الكتابة اللى هيا الشرطة او الخط يعنى فلما تكتب الخط بيرجع للخطوط الاساسية و تحديدا الرومان فالحل انك تغير الخط قبل ما تعمل خانة الكتابة و لو مش فاهمنى اوى دوس مرتين على الكام اللى مش مفهوم دة و بعد كدة غير الخط من فوق للخط اللى انت عاوزة و لو المشكلة فضلت اتفضل و ارفقلى الخط هنا و انا هساعدك:ANSmile04[1]:

بسم الله الرحمن الرحيم
اعتذر اخوانى لكنى انسحب رسميا من المسابقة بدون حتى ان اقدم تصميمى انا اسف لو قمت بإزعاجكم او ضايقتكم كثرة ردودى فى هذا الموضوع بدون فائدة تذكر و بخصوص السبب فهو بسبب شخصى و ليس له علاقة بأى شخص هنا و اخى شمس يعلمة و هو عائلى بحت
فأجدد اسفى و ايضا لطلبى اضافة اسبوع اخر للمسابقة مما اضاع الوقت و الجهد..فأعذرونى اخوكم حسام

اخــوي حسام عــذرك مــعك والــله يوفقك

الله يوفقك اخى حسام ولا تقلق عذرك مقبول وان شاء الله ربنا يكرمك فى حياتك الخاصه دائما وابدا
لك تحياتى

صورة اخرى اتمنى ان تعجبكم

انا صراحة زعلان لانى كنت من شغلك فى الجمجمة وما فعلته حسيت انك جامد جدا جدا فكنت لا اريد انا اارى غيرك
ولكن عذرك مقبول اخى ولكن بشرط ان تعمل موضوع تعلمنا فيه كيفية احتراف الفوتشوب

اخــوي حسام عــذرك مــعك والــله يوفقك
شكرا اخى العزيز
الله يوفقك اخى حسام ولا تقلق عذرك مقبول وان شاء الله ربنا يكرمك فى حياتك الخاصه دائما وابدا
لك تحياتى
اكرمك الله يا شمس و حفظك يا رب
انا صراحة زعلان لانى كنت من شغلك فى الجمجمة وما فعلته حسيت انك جامد جدا جدا فكنت لا اريد انا اارى غيرك
ولكن عذرك مقبول اخى ولكن بشرط ان تعمل موضوع تعلمنا فيه كيفية احتراف الفوتشوب
عيونى لك و لكل الاخوان فى المنتدى و عموما انا لم افعل شيئا يذكر فى الجمجمة فما هو الا ايفيكت بسيط و انا و الله كنت اتمنى ان اقدم تصميمى لكن الرياح تاتى بما لا تشتهى السفن و تحياتى لك و لكل الاعضاء :b070[1]:

وادى كمان لوجو وبعدين انا مش شايف اى منافسه ليه

وادى كمان لوجو وبعدين انا مش شايف اى منافسه ليه

شكرا جزيلا على المشاركه اخ سولو
- الظاهر الناس اخرها هذه التصاميم على العموم سيتم اعلان النتيجه الان

سيتم اعلان النتيجه الان فى موضوع منفصل فى هذا القسم

مغلق

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.
عودة