حصرياً بالمنتدى فيديو الصاعقة المصرية

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

إسلام

عضو
التفاعل
24 0 0
فيديو الصاعقة المصرية وتدريباتهم. حمل الملف وشوف وأفتخر إنك مصري.

التعديل الأخير بواسطة المشرف:
رد: حصرياً بالمنتدى فيديو الصاعقة المصرية

مع ان من النوادر انى احمل حاجه من على النت لكن عشان خاطر عيونك هحمله واشوفه وانا متاكد انى لن اندم
بم انك انت اللى جايبه اخى اسلام , وعاشت الصاعقه المصريه لمصر ولمجد مصر ولحماية مصر من كل معتدى ,
قبل حتى ان يعتدى , فهناك من يتصدى له سرا وليس علنا بعيدا وبعيدا وبعيدا عن حدود مصر

امن مصر يحميه الابطال بعيدا عنها وفيها , ومنها يرسلون ,,,,, فقط لانها مصر
فمن لا يعرفها فليعرف
وتعلموا كيف تتعلموا , يا من تعيبون فى مصر , يا من تستهزؤون من مصر , يا من تحاولون افساد مصر , وتقولون لا نريد الا الاصلاح ,,,,,,,

القوات الخاصه المصريه من افضل واقوى القوات الخاصه على مستوى العالم ويشهد العدو قبل الصديق , دون كلمات رنانه وشعارات فارغه المعارك هي من تحدد والعدو هو من يعطى الخمس نجوم ويقف احتراما لابطال مصر ,,,,,,,
ومن لا يعرف فلينتظر ليعرف ,,,,,,,,

عاشت مصر وستعيش مصر وستنهض مصر كما كانت وستظل هي الحامل الاكبر للرساله الاسلاميه مهما طال الزمن
فليرى اعدائنا , ها هي قواتنا , ترونها , تسمعونها , تحسونها , ترتجفون وترتعشون قبل حتى ان تقابلوهم
ولا عجب , فانتم رأيتم اباءهم واجدادهم قديما , فهل يخفى القمر , وهل يأتى الاسد بغير الشبل ,,,,,

عشتى يا مصر , وصناك الله طول الزمن
لتعطى رجالا جيلا بعد جيل , يعتزون بكونهم مصرييون
وهذه شارتى , اقبلها , واغوص بها بين عظامى للاحميها , لاحميك يا مصر

التعديل الأخير:

جاري التحميل اخي اسلام .... مشكوووووووووووووور كتيررررررررررر
بقولك اخي اسلام ملفات FLV هو اقل امتداد يأخذ مساحة يمكنك التحويل لهذا الامتداد باستخدام برامج عديدة
ثم ضغط الملف بوين رير Win rar
طبعا الكلام دة المرة اللي جيا

مع ان من النوادر انى احمل حاجه من على النت لكن عشان خاطر عيونك هحمله واشوفه وانا متاكد انى لن اندم

بم انك انت اللى جايبه اخى اسلام , وعاشت الصاعقه المصريه لمصر ولمجد مصر ولحماية مصر من كل معتدى ,
قبل حتى ان يعتدى , فهناك من يتصدى له سرا وليس علنا بعيدا وبعيدا وبعيدا عن حدود مصر

امن مصر يحميه الابطال بعيدا عنها وفيها , ومنها يرسلون ,,,,, فقط لانها مصر
فمن لا يعرفها فليعرف
وتعلموا كيف تتعلموا , يا من تعيبون فى مصر , يا من تستهزؤون من مصر , يا من تحاولون افساد مصر , وتقولون لا نريد الا الاصلاح ,,,,,,,

القوات الخاصه المصريه من افضل واقوى القوات الخاصه على مستوى العالم ويشهد العدو قبل الصديق , دون كلمات رنانه وشعارات فارغه المعارك هي من تحدد والعدو هو من يعطى الخمس نجوم ويقف احتراما لابطال مصر ,,,,,,,
ومن لا يعرف فلينتظر ليعرف ,,,,,,,,

عاشت مصر وستعيش مصر وستنهض مصر كما كانت وستظل هي الحامل الاكبر للرساله الاسلاميه مهما طال الزمن
فليرى اعدائنا , ها هي قواتنا , ترونها , تسمعونها , تحسونها , ترتجفون وترتعشون قبل حتى ان تقابلوهم
ولا عجب , فانتم رأيتم اباءهم واجدادهم قديما , فهل يخفى القمر , وهل يأتى الاسد بغير الشبل ,,,,,

عشتى يا مصر , وصناك الله طول الزمن
لتعطى رجالا جيلا بعد جيل , يعتزون بكونهم مصرييون

وهذه شارتى , اقبلها , واغوص بها بين عظامى للاحميها , لاحميك يا مصر
كلمات جميلة لا أجد كلمات أعبر بها عن شكري لك على هذه المشاركة الأكثر من رائعة.
بس الفيديو عجبك ولا......؟

جاري التحميل اخي اسلام .... مشكوووووووووووووور كتيررررررررررر
بقولك اخي اسلام ملفات flv هو اقل امتداد يأخذ مساحة يمكنك التحويل لهذا الامتداد باستخدام برامج عديدة
ثم ضغط الملف بوين رير win rar
طبعا الكلام دة المرة اللي جيا
شكراً على المعلومات الجميلة والمفيدة.
بس الفيديو عجبك ولا لأ؟

معلش اخى اسلام وانا احمل الفيديو حصل عطل فنى بعد ان وصل الى 60 % لكن ان شاء الله ساعيد تحميله الان , واتمنى ان ترفعه على اليوتيوب ليسهل مشاهدته للجميع هنا فى المنتدى ان شاء الله
ولك احلى تقييم مقدما

فيديو رائع صحيح اني رفعتة في السيبر علشان النت عندي في البيت مش سريع

هو فين الفديو دة انا مش شيفه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.
عودة
أعلى