الآن الضيف يعلن بدء عملية طوفان الاقصى

ما هو مستقبل الحرب الفليسطينية الاسرائيلية

• يستمر نتياهو في حكومة اسرائيل وتستمر الحرب

الأصوات: 121 58.5%
  • تنتهي الحرب وتعترف اسرائيل بالهزيمة بعدم القضاء على حماس

الأصوات: 86 41.5%

• مجموع المصوتين
    207

مهو يا اما حاجه من الاتنين ي اما ماجورين علشان تفتح الحدود وتحقق هدفهم بادخالهم سيناء بدل غزه
واما مهابيل مهو انا معملكش save are you وتيجي بعد سنتين تقول عملت صفقه القرن وغدرت بيا

أنا مع انشاء مناطق آمنة للأبرياء ، ومع اجتثاث حماس الى الابد .

حماس انتهت ولم يبقى الا اجتثاثها وتخليص الفلسطينيين منها..

لكن يبقى للديموقراطيين في البيت الابيض الكلمة الاخيرة وقد يرفضون ذلك لعيون ايران كما الملفات الاقليمية الاخرى كالمعتاد..

استهداف تجمع كبير لافراد بصاروخ كورنيت

الفيديو من صفحة الاعلام العسكري لكتائب القسام

المرفقات

• -5253551180691299282.mp4
    1.6 MB
....
فرضا ولعت
و الكل حارب
ايه الحلول المنطقية للحاملات دول في مياه فلسطين المحتلة بنتكلم في واحدة و اخرى في الطريق و تالتة كمان انسو البريطانية مش حيعرفو يطلعوها من الميناء اصلا ، تقريبا كامل القوة الجوية البحرية الامريكية النشطة حاليا بمجموعة مرافقة افضل ما انتجه البشر في ال IADS البحري و اي انش حل يعني حرب مباشرة مع الامريكان

الحرب يتعيدنا لماقبل التاريخ.. ليس من الحكمة حتى الدعوة لها..
هناك طرق اخرى للنصر اولها التقدم والتحضر ووضع رجل في مصاف الدول الكبرى ، لو تريدون يسمع كلامكم العالم، تقدموا كأمة ..

حماس انتهت ولم يبقى الا اجتثاثها وتخليص الفلسطينيين منها..

لكن يبقى للديموقراطيين في البيت الابيض الكلمة الاخيرة وقد يرفضون ذلك لعيون ايران كما الملفات الاقليمية الاخرى كالمعتاد..

نفسي نفسي

قُتل 1200 صهيوني ...

انتهت اللعبة .

فرضا ولعت
و الكل حارب
ايه الحلول المنطقية للحاملات دول في مياه فلسطين المحتلة بنتكلم في واحدة و اخرى في الطريق و تالتة كمان انسو البريطانية مش حيعرفو يطلعوها من الميناء اصلا ، تقريبا كامل القوة الجوية البحرية الامريكية النشطة حاليا بمجموعة مرافقة افضل ما انتجه البشر في ال IADS البحري و اي انش حل يعني حرب مباشرة مع الامريكان
على حسب انت بتتكلم عن مين بس ايا كان الامريكان هيخسروا كتير جدا عالميا والوضع الحالى اصلا ميسمحش بكده
عموما ماظنش الوضع اصلا هيوصل لكده أنا أكاد أجزم إن أمريكا لو حست برد فعل قوى جماعى من الدول العربية كانت وقفت اسرائيل أنا اتخيلهم متفاجئين اصلا من عدم وجود أي رد فعل عربى حتى الكلام الفارغ زى سحب السفراء مفيش اى حاجة

عودة
أعلى