الانتخابات المصرية 2024 🇪🇬 (متابعة مستمرة)

من برأيك المرشح الأبرز للفوز بانتخابات مصر 2024؟

• مجموع المصوتين
    193
الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.
شكة دبوس

مصر كلها جعانة و مصر كلها مش لاقية تاكل .... طيب رايحة تعمليله توكيل ليه يا حجة اصل لا الكرتونة هتسد جوعك و لا ال 200 جنيه هتغنيكي ...

الصراحة الشاب طنطاوي يستحق الاحترام والاشادة لاكن وحده لا يمكن ان يحقق شيءا البلد محكومة بالحديد والنار والنتيجة معروفة والوضع سيستمر من سيء لاسوء.

جماهير غفيرة :ROFLMAO:

بس هو ازاي يبوس كده عادي :cmonBruh:

جت عليه ما السيسي بيبوس نسوان من سنه و اصغر و عامل فيها ثغنن و انهم زي مامته علي الاقل فرق السن كبير بينهم و بين طنطاوي 🤣🤣

جمال؟
مش تنسى أن السيسي عمل لوالده جنازة عسكرية وأعتقد جمال واخوه لن يترشحو حفظا لهذا الواجب

من وجهة نظري طبعا

لكن عندك حق لو جمال اترشح احتمال كبير يكسب..

ردي علي الناس اللي بتقول لازم طنطاوي يكسب والا هيكون مزورة

السيسي مش محتاج تزوير عشان يكسب طنطاوي
جمال مين اللى يكسب؟ هو انت فاكره جدو هتنزلو يجيب دول؟

انت عاوز مرشح ينزل قبل الانتخابات بكام شهر و يزيح السيسى؟ ميغركش المعارضين اللى انت بتشوفهم فى النت فى القنوات الاخوانية اللى فى تركيا و بريطانيا......السيسى عنده شعبية و جماهيرية كبيرة جدا.......هل الشعبية ديه قلت؟ اه قلت و لكن لسه موجوده

حتى لو الحرامى ابن الحرامى نزل فا نصيبة هيكون نصيب حمدين فى انتخابات 2014 حتى لو فى دويلات اقليمية حاولت تساعده.

جو مبارك الكيوت اللى مش بينافسو المنكفى على نفسه خلص...شغل تسقيع الموانئ و شغل الدخول فى تحالفات لا تغني ولا تسمن من جوع انتهى اللى عاوز اصوات لازم برنامجة يكون برنامج تنافسى على الساحة الاقليمية و الدولية غير كده هيبقى نفخ فى ابره مخرومة

انت هتشوف بعينك فى الانتخابات ديه تجسيد مقولة اى حد احسن من السيسى و هتشوف بعينك التجسيد ده هياخد كام صوت و هتعرف ان مش اى حاجة تسمعها تصدقها وهتعرف حجم المعارضة فى مصر عامله ازاى

ده حوار طنطاوي مع المنصة للي ميعرفهوش..

رأي انا الشخصي انه علي الله حكايته شخص حالم و غير واقعي للامانه اترككم مع حديثه افضل ..

حتى لو الحرامى ابن الحرامى نزل فا نصيبة هيكون نصيب حمدين فى انتخابات 2014 حتى لو فى دويلات اقليمية حاولت تساعده.

اللى عاوز اصوات لازم برنامجة يكون برنامج تنافسى على الساحة الاقليمية و الدولية غير كده هيبقى نفخ فى ابره مخرومة
كراتين الزيت والسكر وال٢٠٠ جنيه قصرو في حاجة؟
فيها اي لما يجيد امجاد الحزب الوطني مع ميزانية مفتوحة من بعض الدول الصديقة

اغلب الناس ملهاش في جو البرنامج الانتخابي

لو جمال اترشح في ناس كتيرة هتنتخبه من وجهة نظري

احنا عندنا ذاكرة السمكة
محدش هيفتكر الفساد والتزوير اللي كان علي أيامه

اللي هيفتكروه الدولار اللي كان ب 5 جنيه

يحظي سباق الانتخابات هذه المره بوجود العنصر النسائي و لأول مره ...

بالتوفيق يا مزه

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.
عودة
أعلى