الدرون المصري الهدفي "الرشيق EAB-3A"

يتهكموا عليك كيف أختي العزيزة ؟
الفتنة اشد من القتل لايوجد تهكم الموضوع هو فيه نقاش بالمصادر

لاتنرفز الرجال من امس وهو وحد صاير شوكه في الحلق ولا احد قدر ينفي كلامه بالمصادر 🤣🤣🤣🤣 وانتم تبغون تفهمونه تفهمون ايش الرجال جاي مقفل
وجاهز بالمصادر شوف لكم مخرج او اعمل نفسك ميت بلا شوشره 😂😂😂🤣🤣🤣

تفضل المصدر بتاريخ
٢٠٢١/٧
الفلسطينين ابلغه ان الاسرائيلين فى هدف فى سيناء خبر طازه جديد

مفيش ذكر على كرسي حكم من المحيط للخليج يقدر يقولها... في واحد تاني عنده طموح لولا الملامة كان زمانه راح واخدهم بالحضن بعد اول ظهور له... الحمد لله طلع يستحي 🤣

ماشاء الله عليك تصلح تقراء الفنجان لأخوه في المنتدى

استغفرالله العظيم خلك من اصله وفصله
معك رد على الرجال والا خلك في المدرج😂😂😂😂😁😁😁
لا والله مش موضوع قرائة فنجان او حاجه بس فى كلامه باين انه مصرى وبيتلزق فى السعودية علشان يوقع الناس فى بعض وارجع مشاركته ورد من ردوده هتتاكد من كلامى

انت عراقي ؟ :rolleyes:
-
نحن لا نكتب ( اخى ) بل ( اخي )

من أحد دول شمال إفريقيا المجاورة للمغرب و تونس و ليبيا و موريتانيا و النيجر يحاول تقمص الجنسية المصرية لكي يقوم بالثرثرة بدون جلده كما تجري الامور هنا للثراثارين

بلا هبد يارجال 😎😎🤣
images (5).jpeg

من أحد دول شمال إفريقيا المجاورة للمغرب و تونس و ليبيا و موريتانيا و النيجر يحاول تقمص الجنسية المصرية لكي يقوم بالثرثرة بدون جلده كما تجري الامور هنا للثراثارين
مصري إخواني ضد الجيش المصري خصوصاً لذا تراه يركز على الأفراد وسيناء كثيراً

مصري إخواني ضد الجيش المصري خصوصاً لذا تراه يركز على الأفراد وسيناء كثيراً
مانعا اللى اقوى من البومب والصورايخ البترول اخى الكريم , اذا لم يتم منع البترول لتكبالت الامم كلها على جيش المصرى

لهجته المصرية ركيكه جدا أؤكد لك انو مش مصري حاول يدعى انو من دولة خليجية بس برضو مظبطتش معاه 🤣

Z @Zex محمود عزام @محمود عزام رؤوف @رؤوف و غيرهم

الاعضاءالمصريين لا تتحاوروا مع Troll داخل بأكثر من حساب لمناكفة المصريين الافضل فالنقاش معهم بلا فائدة

اكثر من عضو هنا عندهم مشكلة شديدة مع مصر و ما يفعلوه ليس نقد لن تهكم و سخرية و حقد علي مصر.

الحمدالله لدينا معارضين محترمين نتحاور معهم و نترك هؤلاء.

Don't feed the trolls

لا والله مش موضوع قرائة فنجان او حاجه بس فى كلامه باين انه مصرى وبيتلزق فى السعودية علشان يوقع الناس فى بعض وارجع مشاركته ورد من ردوده هتتاكد من كلامى
صح كلامك انا عارف بس امزح لا هو كان مع الإمارات بس انا ناقشته بهدوء وطلبت منه النقاش بشكل حضاري وهو مشكور استجاب وبدا يتكلم بالمصادر وانا شوي قاعد اولع الموضوع بشكل محايد مع اني في البدايه هاجمته ولكن منحته لفرصه وولعت الموضوع وطبعا الأخوه من مصر مادري وش سوو فيه لأني انسحبت من متابعة الموضوع وحاولت اسيطر على الأمر بس ضاعت السيطره ففضلت اني اروح انام والأخ ربنا تولاه مادري ايش صار فيه😅😆😆😅

لهجته المصرية ركيكه جدا أؤكد لك انو مش مصري حاول يدعى انو من دولة خليجية بس برضو مظبطتش معاه 🤣

سوداني او جزائري او اثيوبي ممكن صيني

نسيتو الموضوع ورحتو تبحثون في نسبه مو مهم اهم شي الفكر اللي يحمله جابهو الفكر بالفكر ايش يرجع مو مهم😁😁😁

سوداني او جزائري او اثيوبي ممكن صيني

نسيتو الموضوع ورحتو تبحثون في نسبه مو مهم اهم شي الفكر اللي يحمله جابهو الفكر بالفكر ايش يرجع مو مهم😁😁😁
ارد على مين لو شخص حقيقي كنت رديت عليه يكفى انك تبص على اول 3مشاركات على حساب العضو المحترم وانت تعرف انو حساب جانبي زى حسابات7up الى بعملها لما اكون محظور 🤣 بس الفرق انى اول لما بدخل بعرف عن شخصى للجميع ومبستخدمهاش فى الهمس والرد على الأسلوب ده مش من اهتماماتي هحرق جاز على الفاضي وانا صحتى يدوبك على قدى 🤣 اتناقش لو حاسس ان فى فايده هترجعلى بسحب معلومات من الى قدامى😅

صحيح كلامك بس ادينا بنتسلى معاه ونفرفش شويه

الشركة الأماراتية تقوم بصناعة الدرون بالاشتراك مع الهيئة العربية للتصنيع ... بحكم ان الهيئة عندها مصنع للطائرات مطور .. الدرون في الاصل تابع لشركة ICER و هي شركة قطاع خاص يقع مقرها في جمهورية مصر العربية ومالكها إماراتي وهي كمان اللي عاملة الطائرة EJUN-30...انا مقلتش التصميم مصري انا قلت مصرية الصنع بتتصنع في مصر واكيد بنسبة محدده مش 100% باقي المكونات اكيد اجنبية

تشيل الطارق-X

السؤال الأهم هل ادكوم الإمارات هيا هيا شركة ICER مصر فى غموض كبير حولين الشركة دى واخفاء لمعلومتها فى المعارض على عكس المتبع حتى المحررين المقربين من الجيش عاوزين يقولو بس بيجبوها فى صورة تخمينات

عودة
أعلى