وزير دفاع أمريكا : قوات السعودية هزمت ما يقارب 90% من الهجمات الصاروخية والمسيرات

كل الشكر للأصدقاء الأمريكان على الأسلحة التي اشتريناها منهم

و تحياتي للقزم أيضا الذي لا يملك سوى خبرة عمرها 50 عام و خبرة وحشة أوي

Austin was set to visit Saudi Arabia in September but the trip was postponed at the last minute. He will not be visiting Riyadh on this trip.

لماذا السعودية لاتسمح له بالزيارة

مين يشهد للعروسه
عروسة مين يابو عروسة؟ عروسة الجواز الكاثوليكي حسب كلام وزير خارجية مصر لما قال علاقة امريكا ومصر علاقة زواج كاثوليكي ومش نزوة ليلة وحدة هههههههههه.

الشحط اللي شايفه قدامك ده اطرقع على قفاه وقفا سيده واتخنق في سوق النفط لحد ما قام يصوت زي غيره.

بس انا افهم سبب تعليقك. قطع النفط بيجيب ذكريات مش لطيفة :p

#عروسة

بس هو مقالش ان مصر هي العروسه 😅😅
هو بس ان العلاقه صعب ان يتم قطعها مثل علاقه الزواج ..

يا بني انت مريض ولو علي موضوع قطع النفط فقبل السعوديه كان هناك العراق وليبيا بس انتوا
اللي بتحبوا الهياط

ولا نجيبلك البرقيه اللي ييقول فيها الملك فيصل ان السعوديه هتكون ( مضطره ) لوقف امدادات النفط بسبب الضغط الشعبي
وبرقيه تانيه انها ( تفاجأت ) بقرار الحرب وان الملك شايفها حرب ( عبثيه )
وبرقيه آخرى يشجع فيها الملك السادات علي بدأ حوار مباشر مع اسرائيل

عموما انا كان قصدي مين يشهد للعروسه بما ان الكلام هنا عن كفاءة الباتريوت ،؛

يا بني انت مريض واسعار بترول ايه اللي بتشتكي منها امريكا القرار موجهه بالاساس للصين لكن امريكا واوروبا لا يشغلهم ارتقاع اسعار .. اللي بتشوفه ده مسلسلات بتخش علي محدودي الذكاء افراد وحكومات

مين يشهد للعروسه

يا بني انت مريض ولو علي موضوع قطع النفط فقبل السعوديه كان هناك العراق وليبيا بس انتوا
اللي بتحبوا الهياط

ولا نجيبلك البرقيه اللي ييقول فيها الملك فيصل ان السعوديه هتكون ( مضطره ) لوقف امدادات النفط بسبب الضغط الشعبي

يا بني انت مريض واسعار بترول ايه اللي بتشتكي منها امريكا القرار موجهه بالاساس للصين لكن امريكا واوروبا لا يشغلهم ارتقاع اسعار .. اللي بتشوفه ده مسلسلات بتخش علي محدودي الذكاء افراد وحكومات
ما هو المرادف المصري للهياط ؟ 🤭

الباتريوت و الدفاع الجوي السعودي بشكل عام يشهد له الميدان.... ولسنا بحاجه شهادة احد

مين يشهد للعروسه

اللي بتحبوا الهياط

بص حضرتك على شحم

اثبتت زعامة السعودية لسوق النفط الحقائق التالية:

المتغطي بالامريكان عريان 😃
والمتغطي بالسعوديين دفيااااان 😁

اميركا ادرى ناس بالكلام ده طبعا

بتاع امريكا بقى متحدث بالجيش السعودى ::Lamo::::Lamo::

ما يخليه فى القواعد بتاعته اللى الايرانيين ليل نهار ضرب فيها .

عودة
أعلى