F16 مصرية مسلحة بالهاربون أكثر من طائرة نحتاج رأي الخبراء؟

والله يا استاذ عبد الرحمن لو كان الأمر وصل انك تتحظر أكثر من مره بسبب الموضوع ده وموضوع السكالب يبقي اعمل أكثر من ذلك أنا اي موضوع بتكلم بمصادر وانا منزل الموضوع بالصور والفيديوهات العنوان باين صوره الهاربون زي اي موضوع بينزل بصوره فقط وبتعمل عليه حفله وصفقه كمان بلاش الكلام ده بعد اذنكم انتو كده بتكرهو الواحد يعمل مواضيع تاني أو حتي يظهر الحق بعد معاناه
أستاذي لك مني كل الاحترام والتقدير الكلام الذي كتبته لم يكن لك وانما موجه بالأساس لروود رانر

كيف يتم نقل موضوع تقريرى بالصور والفيديو من داخل القوات المسلحة وفيه مقاطع لم تعرض من قبل بالتالى لا احد يمتلكها غير الهيئة التى تملك السلاح وليس الهاربون فقط ولكن لقطات واضحة لتسليح وطائرات متعددة وقصف من زاويا مختلفة كلها جديدة الى قسم لاعلاقة به بتقرير واقع بمصدر الى قسم سؤال "كيف تتخيل ان الهاربون غير موجود وهو موجود" هذا تضليل متعمد وسياسة ممنهجة فى التدليس ومن نقل هذا الموضوع يجب محاسبته
الامور واضحة ولاتحتمل اللف والدوران وهذا سلوك مشين لايدين االا اصحابه وينبىء عن ضعف وقلة حيلة وعدم قدرة على التمسك بأقل قدرة من الموضوعية وحبس التحيزات والامراض النفسية للصالح العام وسمعة المنتدى والا المصالح الشخصية والاهواء هى الفيصل هنا بسكل مباشر

بردوا يا مصريين فوتودميه :D:D:D
ايه رائيكم في المصطلح الجديد
فوتودميه
ريحوا دماغكم شويه

يا اخوه البينه علي من ادعي أنا عملت موضوع بقسم الصور والفيديوهات العسكريه وتم نقله لقسم سوال وجواب عادي زي مواضيع كثيره هنا بنفس الامر اي حد يكذب أو يدعي ان الصوره غير حقيقيه يثبت وانا ما طلبت غير اثبات فقط وكان معي الفيديو ولم أنزله اخذت منه ما احتاج فقط وانا اسف لو نزلت حاجه تاني واعتذاري للاعضاء بالمنتدي والمصريين أنا اسف
المشكله اخ الجوكر @الجوكر انك كنت تستطيع ارفاق الفيديو وتنهي
الموضوع كامل
على العموم كل التوفيق لك

غلط كده لازم تغير حجم الخط وتحط * قبل اي حاجه حتي لو هبد مش مهم هي هتبين انك خبير وفاهم ولو طلعت غلط و جاهل مش مهم ادخل قول نفس الكلام بردو تاني وحتلاقي ناس تصدق , لو لقيت الموجه عليت اوي و مفيش مهرب خلاص اخلع اوعي تعتذر انت خبير مفيش خبير بيعتذر و استني موضوع تاني بقي و عليك خير , افهموا بقي عشان ربنا يكرمكوا و تبقو خبراء طيران اد الدنيا في المنتدي هنا.
معلهش بقى اخوك مستجد بس عموما هعمل بنصايحك وأول حاجه عملتها اني كبرت الخط وبأذن الله تبقى فاتحة خير علينا

مبروك لمصر صاروخ الهاربون النسخة الجوية.

وأرجوا تجاوز مسألة الفوتوشوب بعد ثبوت وجود الصاروخ , وأود أن يشرح لنا بعض الأخوة عن أهمية حصول مصر عليه بالنسخة الجوية وماذا يعنى عسكريا وجوده فى مصر وهل يغير فى ميزان القوة وخصوصا فى البحر الأبيض المتوسط؟ وإذا أمكن مواصفات النسخة المصرية منه؟

يا اخوه البينه علي من ادعي أنا عملت موضوع بقسم الصور والفيديوهات العسكريه وتم نقله لقسم سوال وجواب عادي زي مواضيع كثيره هنا بنفس الامر اي حد يكذب أو يدعي ان الصوره غير حقيقيه يثبت وانا ما طلبت غير اثبات فقط وكان معي الفيديو ولم أنزله اخذت منه ما احتاج فقط وانا اسف لو نزلت حاجه تاني واعتذاري للاعضاء بالمنتدي والمصريين أنا اسف
اخي الفاضل
لا تعتذر فانت لم تخطئ انت تقدم معلومه يستفيد الكل منها بجانب ادخال الفرحه علي قلوبنا كمصريين
ومن لم يري تجاوزات العضو البريطاني واستنقاصه وترصده لكل ماهوا مصري يبقا اكيد لهوي في نفسه
فلا تعتذر عن طرح معلومه افادتنا كلنا
ورجاء اكثر من الحصريات واحرق قلوب الحاقدين

المشكله اخ الجوكر @الجوكر انك كنت تستطيع ارفاق الفيديو وتنهي
الموضوع كامل
على العموم كل التوفيق لك
لا منزلش الفيديو هو حضرتك جديد معانا هنا ممكن اجيب لك اكثر من موضوع تحفيل علي القوات الجويه المصريه وما حدث هنا لو معملتش كده هبقي بريحه علي الاخر انا اقسم بالله أكثر مرات اتحظرت واتهانت واتشتمت أيضا من أعضاء كثيره هنا وفي الاخر الحق بيجيلي وانا قاعد الي بعت الفيديو ليا بيتابع زائر والراجل عارف الي بيحصل ومتابعين هنا من2011 وشاف كل ما حدث وهو أكد بعدم تنزيل الفيديو الا بعد إثبات ما حدث بالموضوع ولسه إن شاء الله هيبان حاجات كتير بس كله في وقته فالينتظرو القادم باذن الله

لا منزلش الفيديو هو حضرتك جديد معانا هنا ممكن اجيب لك اكثر من موضوع تحفيل علي القوات الجويه المصريه وما حدث هنا لو معملتش كده هبقي بريحه علي الاخر انا اقسم بالله أكثر مرات اتحظرت واتهانت واتشتمت أيضا من أعضاء كثيره هنا وفي الاخر الحق بيجيلي وانا قاعد الي بعت الفيديو ليا بيتابع زائر والراجل عارف الي بيحصل ومتابعين هنا من2011 وشاف كل ما حدث وهو أكد بعدم تنزيل الفيديو الا بعد إثبات ما حدث بالموضوع ولسه إن شاء الله هيبان حاجات كتير بس كله في وقته فالينتظرو القادم باذن الله
تمسك بحقك وافضح هذا العبث هل راسلت الادارة وما ردهم

تمسك بحقك وافضح هذا العبث هل راسلت الادارة وما ردهم
لا يهم اين هو الموضوع ولكن أن تظهر الحق وتفعل ما يرضي الله هو المهم والله اخي اتحظرت أكثر من مره بسبب أعضاء هنا واتشتمت أيضا بسبب السكالب والهاربون والميتور وأشياء تانيه كتير بس الحمد الله علي كل حال أن تظهر الحق وتدخل الفرحه بقلوب بيضاء تتمني الخير أو حتي أن ينتصرو علي أعضاء كايدو بمصر وأعضاء أفاضل يخليني استحمل اي شئ والقادم افضل والله ساعات بيبقي معايا حاجات بس عارف التشكيك هيوجع دماغي مبرضاش انزلها &عندك اول ظهور السكالب جبت الصوره من اكتوبر 2020 وتم غلق الموضوع وحظري بس الحمد الله وانا كل ما أنوي منزلش حاجه هنا ارجع وانزل لرفع الروح المعنويه لاعضاء مصريين بيتعبو فعلا لإثبات اي شئ

اذا الصوره صحيحه مبروك للمصر اذا
فو تشوب ان شاء الله رح تملكه

ونكون واقعيين السعوديه تملك من جميع انواع الصواريخ والأفضل على المقاتلات بدون تحديد مسميات

ومصر الكل يعلم انها من المفترض ان تملك صواريخ جو جو وجو ارض وغيرها متطوره لأف 16 ولكن نعلم جميعا ان مصر جاره لإسرائيل وممنوع عنها الكثير من الميزات في السلاح الأمريكي ونخص المقاتلات ويحظر تصدير لها الصواريخ التي تضاهي الإسرائيليه او تتفوق عليها وهذا ليس عيبا في التسليح المصري ولكن دليل على الخوف منها لو انها امتلكته

واخيرا اذا كانت الصور صحيحه ليس يوجد مايدعو للزعل اذا طلب مصدرواذا لا يوجد مصدر رسمي على الأقل يوجد شكوك انها تملكه وهذا بحد ذاته خبر مفرح. وشكرا

التعديل الأخير:
اذا الصوره صحيحه مبروك للمصر اذا
فو تشوب ان شاء الله رح تملكه

ونكون واقعيين السعوديه تملك من جميع انواع الصواريخ والأفضل على المقاتلات بدون تحديد مسميات

ومصر الكل يعلم انها من المفترض ان تملك صواريخ جو جو وجو ارض وغيرها متطوره لأف 16 ولكن نعلم جميعا ان مصر جاره لإسرائيل وممنوع عنها الكثير من الميزات في السلاح الأمريكي ونخص المقاتلات ويحظر تصدير لها الصواريخ التي تضاهي الإسرائيليه او تتفوق عليها وهذا ليس عيبا في التسليح المصري ولكن دليل على الخوف منها لو انها امتلكته

واخيرا اذا كانت الصور صحيحه ليس يوجد مايدعو للزعل اذا طاب مصدرواذا لا يوجد مصدر رسمي على الأقل يوجد شكوك انها تملكه وهذا بحد ذاته خبر مفرح. وشكرا
لا حضرتك كمل الموضوع هتلاقي فيديو وليس صوره فقط ارجو تكمله الموضوع حتي الآخر وقم بمشاهده الفيديو صباح الورد 🌹

لا حضرتك كمل الموضوع هتلاقي فيديو وليس صوره فقط ارجو تكمله الموضوع حتي الآخر وقم بمشاهده الفيديو صباح الورد 🌹
اذا مبروك للمصر اذا انت تقول يوجد فيديو اذا كلامك يكفي. صباح الفل🌹

اخى الجوكر 88 @الجوكر 88
لا يهم اين هو الموضوع ولكن أن تظهر الحق وتفعل ما يرضي الله هو المهم والله اخي اتحظرت أكثر من مره بسبب أعضاء هنا واتشتمت أيضا بسبب السكالب والهاربون والميتور وأشياء تانيه كتير بس الحمد الله علي كل حال أن تظهر الحق وتدخل الفرحه بقلوب بيضاء تتمني الخير أو حتي أن ينتصرو علي أعضاء كايدو بمصر وأعضاء أفاضل يخليني استحمل اي شئ والقادم افضل والله ساعات بيبقي معايا حاجات بس عارف التشكيك هيوجع دماغي مبرضاش انزلها &عندك اول ظهور السكالب جبت الصوره من اكتوبر 2020 وتم غلق الموضوع وحظري بس الحمد الله وانا كل ما أنوي منزلش حاجه هنا ارجع وانزل لرفع الروح المعنويه لاعضاء مصريين بيتعبو فعلا لإثبات اي شئ
اخى انا راسلت الادارة هم يقولو ان الموضوع صورتين فقط بدون اضافة نص مصاحب
فأذا كان ذلك السبب فسهل تعديله تواصل معهم لابطال اى ذرائع

ياريت لو حد من الادارة يعدل الموضوع ويضيف الفيديو مع الصور لو ينفع ذللك
حتى لا يلتبس الامر على اى احد داخل الموضوع من جديد
ويكون الفيديو فى بداية الموضوع مع الصور

عودة
أعلى