التصدى لهجوم إرهابى على كمين فى بئر العبد

ولو شوفنا حد تانى هنولع فى جثته ونطبخ عليها
هذا فقط اعلام
لكن في واقع سيناء عندما تسرب فديو حرق الجيش وتشويه جثة خارج القانون تم معاقبة المسرب وليس الفاعل

فكر وعمل وإجرام الدواعش واحد مهما اختلف المُنفذ

مش حتفرق معاك الخساير !! لا لو مات لك صديق او اخ في الكمين حتفرق معاك

النظام الحاكم اكيد حتفرق معاه لان الهجمات المستمرة دليل على فشل عسكري وامني

وبكل فخر .. اخي الصغير في قوات مكافحة الارهاب في شمال سيناء وكل مكالماتنا تشجيع وتحفيز و ميغلاش علي الي خلقة .. تقديس الوطن شيء لن يفهمه الاخوان

وبكل فخر .. اخي الصغير في قوات مكافحة الارهاب في شمال سيناء وكل مكالماتنا تشجيع وتحفيز و ميغلاش علي الي خلقة .. تقديس الوطن شيء لن يفهمه الاخوان
يرجع لكم سالم ان شاء الله

طبعا دمك محروق من الكلام اللي بيتقال هنا، وبتحط ايدك علي قلبك وانت بتتابع موضوع سيناء،. ربنا معاكم

نعى ، محافظ كفر الشيخ، اليوم، الشهيد رقيب أول عبد الرحمن عبد العظيم، الذي استشهد في شمال سيناء

مش فاهم الصراحة،. هل وفاة الجنود اثناء الدفاع عن ارضهم بقا عار اليومين دول؟
٢ او ٧ او ١١ هتفرق؟

الله يرحمهم اجمعين ، انا مش فاهم تفكير ولاد الحرام الذين يبيحون دماء المسلمين

اذا كنت تعتبرهم مجرد أرقام فعائلاتهم لا تعتبرهم كذلك
لا اعتبرهم رقم لكن زيادتهم ليست عار

وبعدين اسرهم لا تهتم بالرقم،.كل اسرة تهتم بفقيدها فقط، رحمهم الله

قصدي ان الموضوع مش عار عشان نتهرب منه،

EdesW35XkAAum2q (1).jpg

اللهم اغفر لهم وارحمهم برحمتك يا أرحم الراحمين واسكنهم فسيح جناتك مع النبيين والصديقين والشهداء والصالحين واجمعنا معهم في الفردوس من الجنة والصلاة والسلام على سيدنا محمد وعلى آله وصحبه أجمعين وسلم تسليما كثيرا وارحم امواتنا واموات المسلمين اجمعين يارب العالمين

علي كل أرض تركنا علامة..

قلاعاً من النور تحمي الكرامة.

عروبتنا نفديها بالقلـوب..

ويحميك بالدم جيش الكنانة

يردون ان يضعو مصر في كماشه حرب في سيناء حرب في ليبيا حرب في إثيوبيا

ولا يعلمون ان مصر ليست لوحدها

فنحن معها بكل مانملك من مقدرات وتحت رهن الشقيقه مصر تحيا مصر وعاشت الأمه العربيه

نحن لسنا دُعاة حرب ولكن إذا فُرضت علينا

سنجعلُها مثل صلاة العصر لا سنة بعدها ولا وِتر

مش فاهم الصراحة،. هل وفاة الجنود اثناء الدفاع عن ارضهم بقا عار اليومين دول؟
٢ او ٧ او ١١ هتفرق؟
امثال هذا لايعرفون معنى وطن من الاساس

شباب وكالة اعماق الداعشية لم تنشر اي شيء عن الهجوم الفاشل ؟ اري البعض يصرخ من المفرمة التي حدثت في سيناء للحثالة الدواعش

ونحن سنواصل ايضا اعمال التطهير من نجاسات التكفيرين ومن يؤيدهم الان وفى المستقبل وبشتى انواع الشوى .. لا تقلق فالمصريين يثأرون لانفسهم واوطانهم دائما من اى عدو ..

خسائر الدواعش كانت فادحة وهذا يفسر صياح بعض الكلاب الدواعش علي الويب

خسائر الدواعش كانت فادحة وهذا يفسر صياح بعض الكلاب الدواعش علي الويب

لم يعتادوا نوعية العملية وتصويرها وماخفى كان اعظم .. كان فى استعداد جيد خاصة من بعد ماقررنا المواجهة فى ليبيا .. كلها خيوط معروفة وسوف تتعرض للمفرمة المصرية .. الصراخ على قدر الالم

لم يعتادوا نوعية العملية وتصويرها وماخفى كان اعظم .. كان فى استعداد جيد خاصة من بعد ماقررنا المواجهة فى ليبيا .. كلها خيوط معروفة وسوف تتعرض للمفرمة المصرية .. الصراخ على قدر الالم

لقد كانت محرقة بجودة HD

التعديل الأخير:
لازم نفهم ان بيان الجيش بيبقي بيان مبدئي بالاحداث و الخسائر .. عدد شهدائنا و قتلي داعش الاتنين معرضين للزياده. لان بعد العمليه بيبقي فيه مطاردات و اقتحامات لأمكان اختباء العناصر ده بعد العمليه .. ده غير ان بعض المصابين بيستشهدوا في وقت لاحق.

الجيش لو عايز يخفي اعداد شهادءنا مكنتش هتلقي أي خبر في أي جريده مصريه بيتكلم عن شهداء او جنازات.

بيانات داعش نفسها لا تذكر خسائرها ابدا سوي الانتحاريين لاسباب نفسيه لأتبعهم و محبيهم.

لكن احنا شهداءنا فخر لينا. الله يرحمهم جميها و يعنا علي القضاء علي الارهابيين في سيناء و لبيا و كل ارض العرب.

عودة
أعلى