سياسيون لبنانيون يطلبون دعما عاجلا غير مشروط من دول الخليج

كلامك مطبق من زمان على ارض الواقع. فضايح الجيش الامريكي بأفغانستان اكبر مثال
بتتكلم جد ولا بتهزر؟

هبعت مناشده للسيسي من حساب مجهول واقول له يزرع حشيش سنه واحده وهنسدد ديوننا ونبقي اغنياء ونتنغنغ ف الفلوس:LOL:

لا انسى ان هؤلاء اساءوا للشعب السوري والانسانية.

في وقت كان جميع العالم يتسابق لمد يد العون والنجدة للسوريين اختار هؤلاء التصرف بسوء ضد من هرب من ويلات الحرب.

والله ما اقصد شماتة بس الواحد يشوف الكارما كيف تسوي وكيف الله ياخذ حق عبيده.

:cmonBruh:

بتتكلم جد ولا بتهزر؟

هبعت مناشده للسيسي من حساب مجهول واقول له يزرع حشيش سنه واحده وهنسدد ديوننا ونبقي اغنياء ونتنغنغ ف الفلوس:LOL:

يا سلام ولو يكون هيرويين او خش عالتكنلوجيا وابدأ بحبوب الاكستاسي.
يا سلام اسبوع وتعمل اقوى صفقة سلاح

يا سلام ولو يكون هيرويين او خش عالتكنلوجيا وابدأ بحبوب الاكستاسي.
يا سلام اسبوع وتعمل اقوى صفقة سلاح
لا ي راجل الهيروين يعمل ادمان لكن الحشيش تقدر تبطله مبنحبش نكون سبب موت لحد حرام :cry:
تخيل تفتح النت وتقرأ عنوان دوله قامت بسداد ديونها عن طريق زراعه الحشيش:مخ::cry:

خط انتاج الحشيش ?
يابا هي سنه واحده بس شوف سوق الحشيش ف العالم بكام واحنا الانتاج عندنا هيكون ارخص علشان مفيش تهريب ولا رشاوي ولا مخاطره ومكسبنا اكبر اقل حاجه هنصدر ب 50 مليار ف السنه يعني ف ظرف سنتين هنكون صفر ديون :LOL: :cool:

عشم ازاي دي قلة أدب.

هادعم اللي يضربك بالصواريخ واديني حسنة وما تكترش كلام.

دول لازم يتأدبوا على مجرد الطلب بهذا الشكل.
بجاحة التصريح ذكرتني بالفنانة نجمة إبراهيم في فيلم ريا وسكينة عندما قالت هذه العبارة العبقرية: شوف بنت الحرام عضتني فى إيدي وانا بخنقها ..تقولش عدوتها!

لا ي راجل الهيروين يعمل ادمان لكن الحشيش تقدر تبطله مبنحبش نكون سبب موت لحد حرام :cry:
تخيل تفتح النت وتقرأ عنوان دوله قامت بسداد ديونها عن طريق زراعه الحشيش:مخ::cry:

يبدو المرحله القادمه حتحتاج شغل حشيش.
بعدين الي عايز يبطل احنا بنستقبله بالمصحات عندنا مش مكلفه كتير. بس لو يحشش افضل له بدعم اقتصاد البلد. وبحرك عجلة التقدم.
وكلنا فدا البلد هو دا الانتماء الحقيقي.

يبدو المرحله القادمه حتحتاج شغل حشيش.
بعدين الي عايز يبطل احنا بنستقبله بالمصحات عندنا مش مكلفه كتير. بس لو يحشش افضل له بدعم اقتصاد البلد. وبحرك عجلة التقدم.
وكلنا فدا البلد هو دا الانتماء الحقيقي.
لا احنا مبنحبش نضر شباب الوطن وشباب مصر وغير كده مش هيجيب لنا دولارات اخرهم جنيه مصري احنا بنستهدف التصدير والعمله الصعبه بس وانتم ع حدودنا يعني هتاخدوا نصيبكم متقلقوش :):p

لا احنا مبنحبش نضر شباب الوطن احنا بنستهدف التصدير والعمله الصعبه بس وانتم ع حدودنا يعني هتاخدوا نصيبكم متقلقوش :):p

ما هو شغلكم واصلنا بس مش حكومي
احنا لازم نعمل حشيش حكومي.
عليه.طابع من الدولة

ما هو شغلكم واصلنا بس مش حكومي
احنا لازم نعمل حشيش حكومي.
تصدق بالله انا مفكر ان شغلكم انتم اللي بيوصلنا
ازاي شغلنا احنا والاسعار عندنا ف الطالع مبتنزلش خالص :unsure:
عامه التصدير هيكون عن طريق شركات خاصه مش حكومه علشان السمعه العالميه بس:sot4::rolleyes:

تصدق بالله انا مفكر ان شغلكم انتم اللي بيوصلنا
ازاي شغلنا احنا والاسعار عندنا ف الطالع مبتنزلش خالص :unsure:
عامه التصدير هيكون عن طريق شركات خاصه مش حكومه علشان السمعه العالميه بس:sot4::rolleyes:

اهم حاجه السمعه
والاهم محدش يعرف غيرنا

لا انسى ان هؤلاء اساءوا للشعب السوري والانسانية.

في وقت كان جميع العالم يتسابق لمد يد العون والنجدة للسوريين اختار هؤلاء التصرف بسوء ضد من هرب من ويلات الحرب.

والله ما اقصد شماتة بس الواحد يشوف الكارما كيف تسوي وكيف الله ياخذ حق عبيده.

? يبون يسقطون رئيس الحكومه يعني اللي يقولون عليه نظيف ماعرف يرقعها بيرقعها الفاسد اللي بعده ?‍♂️

عطني جطعة حنان لو سمحت

عودة
أعلى