الآن متابعة التطورات في السودان

الان حتشوفوا التصريحات العربية الرنانة التي تعودنا عليها
1_ منعطف تاريخي مهم
2_ قوى الشر والظلام
3_ قوى الاستكبار والخيانة
4_ المؤامرات الخارجية
5_ سيسجل. التاريخ
6_ تكالب الأعداء المتربصين
وفي النهاية هي أطماع أنانية لمسؤولين سابقين وقادة جيش ليتربعوا على كرسي الرئاسة وجني الأموال وايداعها في بنوك اجنبيه

قوى الشر والظلام اخطرها هههههه

أتمنى من الله رئيس دكر يبعت الاخوه السودانيين المقيمين فى مصر على السودان يستمتعوا بخيراته وموارده اللى بيقولوا أن احنا بنسرقها ونقفل الحدود مع السودان لا تصدير ولا إستيراد فتره من الزمن مش كل واحد عبيط يصور شاحنات مصدره لمصر ويقولك مصر بتنهب خير السودان هى البلد لو فيها خير السته مليون لاجئ دول بيعملوا ايه عندنا غير الزحمه والضغط على الخدمات وحاجات تانيه مش عايز أذكرها
ويكون تواجدنا فى السودان مخابراتى خشن مثل بقيه خلق الله
وبلاش سهوكه الاخوه والأشقاء لأن مش بتأكل عيش واحنا شايفين الأشقاء بيعملوا ايه. شقيقى مصلحتى فقط
بعد الى بيحصل ده يبقا راجل خ.. الى يدخلهم تاني

وبتطالبنى أنا كمصرى احدد النسل علشان يعيش ملايين اللاجئين السورى والسودانى والليبى واليمنى والاثيوبى براحته فى شوارع مصر

أتمنى من الله رئيس دكر يبعت الاخوه السودانيين المقيمين فى مصر على السودان يستمتعوا بخيراته وموارده اللى بيقولوا أن احنا بنسرقها ونقفل الحدود مع السودان لا تصدير ولا إستيراد فتره من الزمن مش كل واحد عبيط يصور شاحنات مصدره لمصر ويقولك مصر بتنهب خير السودان هى البلد لو فيها خير السته مليون لاجئ دول بيعملوا ايه عندنا غير الزحمه والضغط على الخدمات وحاجات تانيه مش عايز أذكرها
وبلاش سهوكه الاخوه والأشقاء لأن مش بتأكل عيش واحنا شايفين الأشقاء بيعملوا ايه. شقيقى مصلحتى فقط

وبتطالبنى أنا كمصرى احدد النسل علشان يعيش ملايين اللاجئين السورى والسودانى والليبى واليمنى والاثيوبى براحته فى شوارع مصر
التمني بتاعك رئيس دكر؟؟
انتا مش مؤمن بقى بتمكين المرأة!!

والله احنا على طول جسور المساعدات مفتوحة لهم بس زى ما بقول دول اهدافهم سياسية

عودة
أعلى