سؤال عن صفارات الانذار

hifny

عضو
التفاعل
1,944 0 0
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته

عندي سؤال عن موضوع صفارات الانذارات اللي كانت بتيجي بالافلام و يقولو غاره غاره ضد الطيران و الصواريخ

هيا مصر لسه فيها صفارات الانذار دي

هيا موجوده بالمدن بس ولا بالقري ايضا

و دي بتشتغل ازاي لازم تكون في كتيبه ولا بتتوصل جار السنترالات وكلام من ده

ياريت حد يشرح لينا و يعرفنا لان مثلا انا اشوف دول كتير ناشرهه الصفارات دي في اماكن كتير حتي لو كانت في حاله سلم

صفارات انذار فى مصر o_O
ممكن الحرب تقوم وتخلص وبعد عشرين سنه نبتدى نعمل دراسات جدوى اننا نشترى صفارات انذار والخبراء يثبتوا انها ملهاش اى جدوى وتتلغى الفكرة
سيبها على الله مصر اصلا ماشية بالبركة
وبعدين مش لما يخلصوا المجارى الاول يبقوا يركبوا صفارات انذار يا راجل حرام عليك الدولة هتعمل اية والا اية حرام عليك الريس مموت نفسه علشان خاطرنا واضح انك قاعدى وبتحاول تسوء صورة الريس السيسى :p

صفارات انذار فى مصر o_O
ممكن الحرب تقوم وتخلص وبعد عشرين سنه نبتدى نعمل دراسات جدوى اننا نشترى صفارات انذار والخبراء يثبتوا انها ملهاش اى جدوى وتتلغى الفكرة
وبعدين مش لما يخلصوا المجارى الاول يبقوا يركبوا صفارات انذار يا راجل حرام عليك الدولة هتعمل اية والا اية حرام عليك الريس مموت نفسه علشان خاطرنا واضح انك قاعدى وبتحاول تسوء صورة الريس السيسى :p
انت راجل طيب
انا سني 31 سنة - من وانا عندي 8 سنين وانا بشوف حجرة لجهاز الانذار في المدينة اللي انا عايش فيها
وكل فتره بيتم تجربتها للتأكد انها تعمل بكفاءة ;)
مصر مش ماشيه بالبركة - انت بس اللي ما تعرفش وتتكلم فيما لا تعلم

صفارات انذار فى مصر o_O

انت شكلك مش مصري

اصلا كان فيه صفارات انذار قديما بمصر

انا بتكلم عن حديثا تم تجديدها ولا تم تركيب في اماكن تانيه ولا وقت الحروب بيركبو الصفارات دي في المناطق ولا لا

وعلي فكره فيه ملاجئ كمان في مصر وفي منطقتي يوجد بها ملاجئ فبلاش الردود التعجيزيه دي وردك يثبت علي انك بتتهكم علي مصر كتير قال ماشيه علي البركه

عودة
أعلى