الأشكاليون المصريون ... مصريون البلقان و ارتباطهم بوطنهم الأم

دليل ان السلالة العلوية من قريش وال سعود .. مش تمام ان ملحمة العلمين كانت بين مصر والالمان والطليان ... لان هناك ملحمتين للاسكندرية صغري وكبري ... اين هو الاحتلال البريطاني لمصر ؟؟؟؟

انتا بتقول ايه بتتكلم عن ايه

دليل ان السلالة العلوية من قريش وال سعود .. مش تمام ان ملحمة العلمين كانت بين مصر والالمان والطليان ... لان هناك ملحمتين للاسكندرية صغري وكبري ... اين هو الاحتلال البريطاني لمصر ؟؟؟؟
انا مش فاهم حاجة انا تهت مني
:ROFLMAO: :ROFLMAO:

حتي المعرفات قديمة وتاريخها متقارب

هوا فرعون صحي بعد الترميم

انا ضد اعطاء اى جنسية ليهم و مش عنصرية بس تاريخ خروجهم او اصلهم مش مؤكد و مفيش حاجة تربطهم بمصر لا نفس التقاليد ولا اللغة و الثقافة ... مطالبتهم بالجنسية و الحقوق مجرد لتحسين وضعهم فى بلدانهم مش اكتر و ان يبقى ليهم صوت و تكتل بالبرلمان عندهم و خصوصا ان من الواضح انهم مهمشين ... مش كل واحد هيقول مصرى هنروح نديلة الجنسية

ليعطوا لنفسهم كاقلية نوع من الرقي الحضاري بانتسابهم لأقدم حضارة بشرية في التاريخ
اصلهم لو قالو اصلهم تركي كانت تبقي معقولة أكثر بحكم انتشار الاتراك ايام الحكم العثماني إنما مصريين ايه هيودي المصريين البلقان

اصلهم لو قالو اصلهم تركي كانت تبقي معقولة أكثر بحكم انتشار الاتراك ايام الحكم العثماني إنما مصريين ايه هيودي المصريين البلقان

سيبك من ده .. انت انتبه لجزئية انهم جايين من زمن رمسيس الثاني وامون راع 🤦‍♂️

يعني تخيل كده واحد يقولك انا ابن عمك ولازم تشاركني في جزء من ورثك ..
انت طبعاً راح تقوله ، طب ايه الي يثبت انك ابن عمي يابرنس السنين ؟؟

يقولك ماهو اصل الحكايه اني اكتشفت الراجل الجدع الي لبخ الهرم وجاب الديكورات كان جدنا انا وانته

سيبك من ده .. انت انتبه لجزئية انهم جايين من زمن رمسيس الثاني وامون راع 🤦‍♂️

يعني تخيل كده واحد يقولك انا ابن عمك ولازم تشاركني في جزء من ورثك ..
انت طبعاً راح تقوله ، طب ايه الي يثبت انك ابن عمي يابرنس السنين ؟؟

يقولك ماهو اصل الحكايه اني اكتشفت الراجل الجدع الي لبخ الهرم وجاب الديكورات كان جدنا انا وانته
لا ده كده راحت منهم خالص قال رمسيس قال ويا تري كان سايب لهم بردية كاتب لهم فيها الورث ولسه لاقينها من قريب

عودة
أعلى