الحمد لله على السلامه

mohammed bassam

رزانة العقل
صقور الدفاع
التفاعل
114 4 0
والله يا هلا وغلا بالرجوع .....
ان شاء الله يرجع افضل واقوى من السابق بهمه الشباب الطيبين بس شو اعملتو بعضويتي خسفتوني خسف هههه الف مشاركه واكثر من 60 موضوع هلكوني وانا اكتب فيهم راحو هييييييييييييييك يله بدي ياهم هسا :nunu[1]::nunu[1]::57_khlodi-com[1]:.
بالتوفيقققققققق لكم

التعديل الأخير:
رد: الحمد لله على السلامه

يا هلا بيك اخى محمد بسام والله واحشتنا طلتك فى المنتدى ووحشتنا الاردن الحبيب وشعبها العظيم

فى مواضيع كتير من نفس النوع بتاع الموضوع الان فياريت نتجمع فى موضوع واحد
http://defense-arab.com/vb/showthread.php?p=177382#post177382
.
افضل

والله اسعدتنا بطلتك هذه وحشتنا يا رجل

حمدلله على سلامة المنتدى الغالى والله كان عامل فراغ كبييييييييييرعندى وهو مقفول بس المهم انه رجع تانى بس للأسف رجعت انا من الاول عضوة جديدة او لسه تحت التجنيد بعد ماكنت ملاااااااااااااااااااازم اول ومواضيعى ومشركاتى كلها ...................................:0126[1]:بس اكيد اعضاء المنتدى او اسرة بيتى التانى اللى هما اخواتى فاكرين مواضيعى ومشركاتى
المهم المنتدى نور تانى على النت:bis[1]::999[1]:

حمدلله على سلامة المنتدى الغالى والله كان عامل فراغ كبييييييييييرعندى وهو مقفول بس المهم انه رجع تانى بس للأسف رجعت انا من الاول عضوة جديدة او لسه تحت التجنيد بعد ماكنت ملاااااااااااااااااااازم اول ومواضيعى ومشركاتى كلها ...................................:0126[1]:بس اكيد اعضاء المنتدى او اسرة بيتى التانى اللى هما اخواتى فاكرين مواضيعى ومشركاتى

ههههههههههههههههههههههههههههههه مشاركتين بس :kap[1]:

ههههههههههههههههههههههههههههههه مشاركتين بس :kap[1]:
ههههههههههههههه اه هما فعلا مشاركتين بس
لن انسى لك هذا الموقف
يابسام

ههههههههههههههه اه هما فعلا مشاركتين بس
لن انسى لك هذا الموقف
يابسام

ههههه صارو ثلاثه .
طيب خذي 200 مشاركه مني وخلي الباقي على الحساب :50_khlodi-com[1]:

هههههههه لا مش مشاركتين ده كتير بس تقول ايه بقا للدنيا

ههههه صارو ثلاثه .
طيب خذي 200 مشاركه مني وخلي الباقي على الحساب :50_khlodi-com[1]:

:57_khlodi-com[1]::57_khlodi-com[1]::57_khlodi-com[1]: اه مانت عضو قديم علشان كده بتتكلم لكن لو كنت جديد زيى واتلغت مشركاتك ماااااااااااااااااااااشى يابسام ده بدل ما ترفع تظلم للأدارة تتطلب برجوع مواضيعى وتساندنى هههههههههههههه
سوف انتقم :kar[1]::diablo2[1]:

هههههههه لا مش مشاركتين ده كتير بس تقول ايه بقا للدنيا
اه هما كتيييييييييير فعلا بس يالا ماعلينا المهم المنتدى رجع تانى

لا مش مشكله يا نونا الاهم من هذا كله انه المنتدى رجع تاني وخلاص والتقينا بالشباب الطيبه ثاني .
المواضيع والمشاركات بنعوضهم بالايام الجايه .
تحياتي

الاهم ان المنتدى يرجع اقوى واحسن من الاول وان الكل يكونوا ايد واحده وميحصلش هجوم بين الاعضاء اه فى اختلاف فى الاراء لكن متتحولش لهجوم وعنف لازم نعلى من منتدانا لانه يستاهل والله يكون الاعلى تحياتى ليك يابسام ولكل اعضاء المنتدى

يا محمد الحقني من عميد لعقيد حذفولي كثير مواضيع ومشاركات الي :0126[1]: شو نساوي:kar[1]: (لا تنسى الشباب جاهزين :nunu[1]::nunu[1]::nunu[1]::nunu[1]::nunu[1]:)

هههههههههههه لاقيلك واسطه

هههههههههههه لاقيلك واسطه

لويش الواسطة العقول شغالة والشباب مستنين الكلمة
:1c40b964ba55700190e:1c40b964ba55700190e:1c40b964ba55700190e:1c40b964ba55700190e:1c40b964ba55700190e:1c40b964ba55700190e

التعديل الأخير:

لويش الواسطة العقول شغالة والشباب مستنين الكلمة
:1c40b964ba55700190e:1c40b964ba55700190e:1c40b964ba55700190e:1c40b964ba55700190e:1c40b964ba55700190e:1c40b964ba55700190e

طيب ماشي يا عقيد ارسم الخطه واحنا جاهزين بس مش تودينا بداهيه ههههههههه

انا شامم ريحة انقلاب هيحصل ............. !

طيب ماشي يا عقيد ارسم الخطه واحنا جاهزين بس مش تودينا بداهيه ههههههههه

يا عم محمد خطط ايش احنا بقرن الواحد والعشرين مش بالحرب العالمية الثانية رح تكون عملية خاصة مكونة من اثنين انا وانت على هذا الشكل بس الشغلة محتاجة دقة وفن سواقة مش نلاقي حالنا :velo[1]:
انت السايق:db58de919d22c1153c4وانا وراك

يا رجال لقد اخذنا على حين غرة وتكبدنا خسائر كبيرة في الاعضاء والمواضيع لكننا لم نفقد ارادتنا ومبادئنا وان خسرنا معركة فلم نخسر الحرب بل هي طلقة الرحمة على كيد الكائدين وحسد الحاسدين وبداية النهضة والفتح المبين
لذى استعدوا فالقادم اصعب لكننا قوم لا نرضى الا بالصدارة والصدارة لا تاتي الا بالعمل والعمل لا ياتي بالكلام لذى شمروا عن جانبكم المرعب ليعود المنتدى وباذن الله لما نحتفل في شهر سبتمبر بالعام الثالث للمنتدى نحتفل ايضا بكونه الاول والمرجع الافضل للعربي والمسلم في كل بقاع المعمورة

الزعيم

صح لسانك أخي الزعيم
الإدارة لن تنسى أي عضو وكلُُ سيأخذ حقه فيما بعد المهم الآن إرجاع الخسائر و تجميع أطناب المنتدى بالمواضيع المميزة و بإذن الله بالشهر القادم يكون المنتدى بأفضل صحة

عودة
أعلى