قم بمتابعة الفيديو أدناه لمعرفة كيفية تثبيت موقعنا كتطبيق ويب على الشاشة الرئيسية.
ملاحظة: قد لا تكون هذه الميزة متاحة في بعض المتصفحات.
قابلو ميسي لاعب من كوكب اخردا انا سهرت وتابعته وطبلت هنا في المنتدى...بس بعد المباراة نزلت جلد الذات علي وعلى اللاعبين الزفت دول...ههه
لما يكون في أعلى مستوى له لا يمكن ايقافه...خيرها في غيرها..ان شاء الله...قابلو ميسي لاعب من كوكب اخر
الاردن غتاكل طريحة من عندكمدا انا سهرت وتابعته وطبلت هنا في المنتدى...بس بعد المباراة نزلت جلد الذات علي وعلى اللاعبين الزفت دول...ههه
والله معنوياتنا محبطة...وممكن الجماعة يروحو في داهية...ربي يستر..الاردن غتاكل طريحة من عندكم
وعليكم السلام ورحمة الله تعالى وبركاتهالسلام عليكم...صبحكم الله بالخير...
![]()
وعليكم السلام ورحمة الله تعالى وبركاته
والله معنوياتنا محبطة...وممكن الجماعة يروحو في داهية...ربي يستر..
لاوالله معنوياتنا محبطة...وممكن الجماعة يروحو في داهية...ربي يستر..
اصبر بس الناس تفوق كده وهتلاقى حفلة هتشتغلاكثر شئ خوفني صراحة الميمز..خاصة ما ناحيتكم...هههههه..
اودي ميسي خيطلنا الدعوى..ماعرفو رجليهم من رأسهم..هههلا
يا صاحبي مكيعرفو تا يخرجو كورة مرعودين هههههههههههههههههههههههههه
بروجولة سلخوهم على حسابنا حنا و تونس
الشرق الاوسط فيهم الهدرة بزاف هههه
@Leonidas يافتى ارحم حالك شوي..نازلها مشاركات بايخة كثير ليه...
مراض في راسهمفيه مجموعة كده في الموضوع ده عايزة تتشال وتترمي بره. دول من نوعية الناس اللي لو أنت طالع اجازة هيلاقوا سبب ينكدوا بيه.
حاجة أستغفر الله
مراض في راسهم
المهم اليوم مبارة قطر التعادل على الاقل