الدعم الإداري

آخر محتوى من قبل Egyptian Boom

  1. E

    غير مؤكد باكستان ترسل 8 آلاف جندي وسرب JF-17 ونظام HQ-9 إلى السعودية لدعم الجيش السعودي

    كلنا كمصريين فداء للملكة العربية السعودية ارض الاسلام
  2. E

    الرئيس السيسي يزور مفرزة المقاتلات المصرية بالإمارات

    هو انا نفسي افهم ليه زعلانين يا اخي انا فقير ولا املك سلاح لكن مديت ايدي وساعدت شقيق عربي ايه المشكلة هنا مش عارف
  3. E

    سمو ولي العهد: الشكر والتقدير للأشقاء في مصر لتضامنهم الكامل ودعمهم التام

    تصور تتشد ورا الشمس علشان بتعارض ولي امرك للفشخرة و إرضاء غرورك
  4. E

    وزارة الاعلام المصرية تتوعد بمحاسبة المسيئين لدول الخليج

    مصر كانت وستظل للابد بلد علي مذهب الإمام أبي حنيفة النعمان في كل الأحوال القضائية الدينية والشخصية ومذهب الامام الشافعي في الفقه نقطة ومن اول السطر اي حد هيقولك حاجة تانية فهم فئات قليلة جدا زيهم زي شيعه الخليج عندنا صوفيه عندهم زيدية عندنا بتوع موالد عادي إنما عموم البلاد والشعب حنفي وشافعي
  5. E

    وزارة الاعلام المصرية تتوعد بمحاسبة المسيئين لدول الخليج

    الأخوة بتوع طالع عمره مفكرين أن كل مصري فوقيه عسكري ممشية 😂
  6. E

    الرئيس السيسي: «القتل والتخريب والتدمير لا يرضي ربنا أبدًا»

    الازهر بريء من هذا الشيخ الغريب الأزهر سني وسطي جامعة ومسجد نشر العلم الديني الإسلامي في أفريقيا وآسيا منذ مئات السنين
  7. E

    وزارة الاعلام المصرية تتوعد بمحاسبة المسيئين لدول الخليج

    طبعا احنا كمصريين عارفين أن شوية الاعضاء اللي عايشين في عالم موازي و ينشرون الفتن تبع مين فبالله محدش مصري يرد ابدا 🙂 خليهم يغنون ويردو علي نفسهم
  8. E

    الآن متابعة الحرب بين إيران و أمريكا

    سؤال محيرني من اول الحرب ليه إيران مابتعملش عمليات نوعيه بالقوات الخاصة أو الضفادع البشرية في اسرائيل وليه مبتضربش بصواريخها مطارات اسرائيل ؟
  9. E

    الآن متابعة الحرب بين إيران و أمريكا

    ممكن كلامك صح بس برضو حتي لو محكومين بالحديد والنار افضل من أن يتشرزمو زي العراق وسوريا عموما ربنا يضرب الظالمين بالظالمين ويحفظ أهل الخليج العربي
  10. E

    الآن متابعة الحرب بين إيران و أمريكا

    اكبر درس مستفاد من هذة الحرب هو ثبات الجبهة الداخليه لو عندك جبهة داخليه ثابتة غير منقسمة لفرق و احزاب و عوائل و قبائل تقدر تواجه اي قوي عظمي الامريكان كانو فاكرين مع اول ضربة الشعب الإيراني هيخرج للشوارع و يسقط النظام لكن نأبهم طلع علي فاشوش
  11. E

    وزير خارجية مصر: نقود مبادرة لتشكيل قوة مشتركة لحماية الأمن العربي

    ارجو من الاخوان المصرين أن لايشغلو بالهم ببعض الاعضاء المعروفين هنا بكرههم الشديد لمصر و القيادات في مصر والخليج سمن علي عسل لكن لما تدخل الموضوع هنا يشعرون بعض الاعضاء أن مصر هي من ترسل الصواريخ علي الخليج الله يحفظ اهلنا في الخليج العربي
  12. E

    غير مؤكد إيران تسقط اف 35

    مش شكل yak خالص أرجح F15 والله اعلم
  13. E

    الآن متابعة الحرب بين إيران و أمريكا

    كان هناك عدة أشخاص شامتين في مصر وكانو يقولو أن اسرائيل تدخل أجواء مصر و تدافع عنها وكلام كله هجص لن نقول مثلهم بل نقول ربي احمي اهلنا المسلمين في كل تراب الخليج العربي المسلم ربي كن عونا لأهلها علي كل اعداءك من يهود و صلبين ومجوس
  14. E

    مصر تلوح بعمل عسكري ضد سد النهضة: "المفاوضات انتهت" - عاجل

    يمكن تدمير توربينات السد والمنشأت المجاورة له بحيث يبقا السد مجرد خرسانه ليس لها أي قيمة
  15. E

    طائرات صاروخية انتحارية ومسيرات مسلحة مصرية جديدة (صنعت في الاتحاد الاوربي بالتعاون مع مصر)

    اي هري في أي حاجة ايه جاب كلامك لموضوعنا يابو نقد ساخر النقد الساخر لا يكون بتنفيس الأحقاد بل لتوصيل فكرة بطريقة محترمة لا تخلو من خفة الدم اللي بينك وبينها مسافة القطب الشمالي للجنوبي ثم قولي هل كلمك الرئيس السلوفاكي وفوضك تقول انا سرقنا تعبهم وشقاهم و كتبنا عليه اسمنا
عودة
أعلى