انت اللى هاتخسر للاسف
عندنا مثل بيقول خاف من اللى معندهوش حاجه يخسرها
السعوديه دوله قويه مزدهرة عندها كتير يمكن للصواريخ الطائشه اصابته
وانا لا اتمنى هذا كفايه ان الخليج بيعانى من ايران
الاهم مساعدة دول المواجهه (الامارات - قطر ) (الكويت والبحرين ) على استعادة مخزونها من صواريخ الدفاع الجوى...
فى ظل اشتعال جبهة لبنان وممكن الحوثى قريباً
لازم لازم لازم يتم استعادة مخزون
الكويت
قطر
البحرين
من مخزون صواريخ الدفاع الجوى
أما الإمارات تحتاج مساعده فعليا
كده الوضع صعب
انتو الاتنين غلط
المصريين مع اي حد ضد اسرائيل
وكلامك على الخليج غلط 100%
مصر كانت مع ايران فى حربها حتى تم استهداف وضرب الخليج
معرفش انتو بتشوفو مين فى مصر او بتجيبو الاخبار دى منين