الوفاق يتحدث عن تدمير منظومة دفاع جوي روسية في الجفرة

اردوغان: المجهولة متطورة جداً لا طاقة لنا بها يا خرفاني???

امنية اردوغان يعرف منو اللي ضربه لا اكثر ولا اقل?

هو اصلا قام من النوم على صوت جنرالاته يصرخون ...

لوتفي بيزي يارديم ايت

lütfen bize yardım et

:))

المريح في الصراع مع تركيا ان بسبب غباء القرد القوات الجوية التركية خارج المنافسة لسنين طويلة و مش هتقدر تشارك في اي عملية جوية بسبب متطلبات المشاكل التركية محتاج طيارين علي الحدود مع سوريا و طيارين مع اليونان و طيارين لاعتراض الروس و طيارين للمشاركة في دوريات الناتو في أوروبا الشرقية قمة البؤس ال في الدنيا بسبب هذا الغبي

المريح في الصراع مع تركيا ان بسبب غباء القرد القوات الجوية التركية خارج المنافسة لسنين طويلة و مش هتقدر تشارك في اي عملية جوية بسبب متطلبات المشاكل التركية محتاج طيارين علي الحدود مع سوريا و طيارين مع اليونان و طيارين لاعتراض الروس و طيارين للمشاركة في دوريات الناتو في أوروبا الشرقية قمة البؤس ال في الدنيا بسبب هذا الغبي
لو وصل الديمقراطيين ف حكم امريكا ستفرج الاف35 له
ثم ان عنده تقريبا فوق 200 اف 16
مشكلته الرئيسيه الدفاع الجوي هي المشكله الكبري عنده

فكرتوني بصفحة موالية للترك اسمها النادي العسكري علي الفيس بعد أنباء الغارة على الوطية نشر صورة هوك و كتب و ما نيل المطالب بالتمني منظره عرا أوي ههههه

انا على ثقة انه لو كانت سماء ليبيا خالية من حراسها لحاول اردوغان الدخول لمديات مباعدة آمنة على الاقل لضرب صواريخه لكنه لا يجرؤ على الدخول بطياريه في سماء يملؤها مردة جن سيجعلون من انظمة مقاتلاته تعاني مسا منهم.

لو وصل الديمقراطيين ف حكم امريكا ستفرج الاف35 له
ثم ان عنده تقريبا فوق 200 اف 16
مشكلته الرئيسيه الدفاع الجوي هي المشكله الكبري عنده
مستحيل بسبب قانون الكاتسا اما أعداد الطيارين و خبرتهم هيقعد علي الاقل 10 سنوات عشان يستعيد القدرة ديه تاني يكون القرد غار

انا على ثقة انه لو كانت سماء ليبيا خالية من حراسها لحاول اردوغان الدخول لمديات مباعدة آمنة على الاقل لضرب صواريخه لكنه لا يجرؤ على الدخول بطياريه في سماء يملؤها مردة جن سيجعلون من انظمة مقاتلاته تعاني مسا منهم.

يبقي دكر وعنده رجالة فعلا في جيشه
لو تعدي الخط الاحمر اللي رسمه السيسي بقاله اكتر من شهر اهوه
يجرأ ايه ده مهزق
مش هتاخد من الخليفة غير البلا لا لا

الراجل رسم خط بقاله شهر ومحديش هوب ناحيته !

بالمناسبة
قناة فبراير لها سقطات كثيرة وكثيراً ما كانت تنشر اخبار كاذبة للدعم المعنوي
في حرب تحرير طرابلس
وفي وقت إنسحاب الجيش الوطني الليبي من حدود طرابلس أيضاً

يعني لاتعرف!!!!!
والله لا اعرف
وياريت متقوليش علشان عدو الثورات لان مش مقتنع بيها وليها اكتر من رد وبالذات علي الاخوان
ايه الاسباب لكره بن زايد للدرجه دي؟ والله معرفش

اه نفسي اعرف متعفرتين منه ليه
تجيب قدام الاخواني اسم الشيطان عادي اهون عنده من اسم محمد بن زايد يتجننوا من اسمه مش عارف ليه الحقيقه!

من كتر غلهم في محمد بن زايد
يعني ضربة الواطية من الوهلة الاولي تخمن انها مصرية
مصر دمرت الهوك قبل كده من 47 سنة
عندها ذخائر تضربه من مدي ابعد من مداه
حافظة الحدود بتاعتها
سابقا تم ضرب اهداف في ليبيا من القوات الجوية المصرية
الاعداد في الطائرات اكبر من الامارات

ويقولك الامارات عشان يزود الكره بين عبيده لمحمد بن زايد

خلاص عطلاق هي ضربة اماراتية
بارك الله في نسور الامارات وضباط محمد بن زايد :ROFLMAO: :ROFLMAO: تسلم ايديهم

من كتر غلهم في محمد بن زايد
يعني ضربة الواطية من الوهلة الاولي تخمن انها مصرية
مصر دمرت الهوك قبل كده من 47 سنة
عندها ذخائر تضربه من مدي ابعد من مداه
حافظة الحدود بتاعتها
سابقا تم ضرب اهداف في ليبيا من القوات الجوية المصرية
الاعداد في الطائرات اكبر من الامارات

ويقولك الامارات عشان يزود الكره بين عبيده لمحمد بن زايد

خلاص عطلاق هي ضربة اماراتية
بارك الله في نسور الامارات وضباط محمد بن زايد :ROFLMAO: :ROFLMAO: تسلم ايديهم
ايه سبب العدواه الفظيعه بينهم وبينه
ده انا اما اكون عاوز انرفز واحد منهم اجيب اسمه الا اجيب اسم السيسي:تمام:

الكورال ليس دفاعا جويا .. الكورال هو فرقة غناء جماعي :))

مشاهدة المرفق 285593
العضويات الجديدة أنزلت من قيمة المنتدى كثيرا .. على هذا المنوال سيصبح المنتدى مسخرة

الكورال نظام حرب الكترونية متل الكرسوخا الروسي

ايه سبب العدواه الفظيعه بينهم وبينه
ده انا اما اكون عاوز انرفز واحد منهم اجيب اسمه الا اجيب اسم السيسي:تمام:
الإمارات كانت لحد فترة قريبة احدي حواضن الأخوان في الخليج لما اكتشفوا انهم بيتامروا عليهم برده ذي بتوع الكويت كده تم تصنيفها حركة إرهابية هناك يمكن اقدم من مصر و دخلت في معركة صريحة ضد الإسلام السياسي هي معركة بين الإمارات و الاخوان حتي النهاية كل طرف عايز يزيح التاني مفيش اي امل في التلاقي في النص ذي مصر و القرد كده

الإمارات كانت لحد فترة قريبة احدي حواضن الأخوان في الخليج لما اكتشفوا انهم بيتامروا عليهم برده ذي بتوع الكويت كده تم تصنيفها حركة إرهابية هناك يمكن اقدم من مصر و دخلت في معركة صريحة ضد الإسلام السياسي هي معركة بين الإمارات و الاخوان حتي النهاية كل طرف عايز يزيح التاني مفيش اي امل في التلاقي في النص ذي مصر و القرد كده
اعتقد سمعت الكلام ده وكان هيعينوا حاكم من راس الخيمه ان لم اكن مخطيء وتم كشف الامر ف الاخر

سواء الخبر صحيح ام لا, فضرب الروس في الپانتسير شيء روتيني ، انا حتا عندي موضوع لمتابعة قصف الپانتسير (متابعة مستمرة ? )
يعني انت تشكك بعد نفي الوفاق
وفي ضرب الوطيه تشكك حتي بعد تأكيد الوفاق
Pathetic
?

عداء شخصي وهذا أمر معروف
لا يوجد عداء بدون سبب اخي
الانسان لا يعادي اخر بدون سبب
كنت قرأت صدفه انهم كانوا يدبروا لانقلاب وتعيين حاكم من راس الخيمه واكتشف الامر ف اللحظه الاخيره لا اعرف مدي صدق هذه الروايه
ما روايه الاخوان وتفسيرهم لهذا العداء من وجهه نظرهم باستثناء عدو الثورات دي علشان مش مقبوله

من متابعتي للشأن الليبي

عادة ما تكون بيانات الوفاق اكثر

مصداقية من بيانات

الجيش الليبي التابع لحفتر.

اظن الجميع يعي هذه المسألة ..

عودة
أعلى