إستهداف منظومات دفاع جوي تركية في الوطية

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.
طب ايه الفكره يعني مصر مكسحه يعني ولا منشبهش
عامه ايا كان اللي ضرب تسلم ايده علي جلد الكلاب الاتراك
مكسحه ايه ومنشبهش ايه ياريس مش الفكره
غالبا حفتر او الإمارات أو روسيا بس كده

بعض اعداء الاتراك يتألم اكثر من الاتراك و عبيدهم و سيظل يشعر بالنقص و الخوف و لو امتلك الدنيا كلها

احلام سعيدة ياعمري تتهنا
انت عارف انا سهران علشان عارف ان فى ضربه ولمحت قبل الضربه

نزلت التصريح ده قبل الضربه بساعتين

شو عم نحكي من الصبح في مصدر غير المجوسية لا سويت دريمز شباب حاولو تشوفو بي بي سي او سي ان ان او حاجة عليها القيمة
الاخبار ف ما فوقها وتحتها مؤكده من كل القنوات والمواقع الاخباريه ... ماعدا تأكيد على القنوات لهذه الخبر مثل الهجوم الذى حدث مؤخرا .. تقييمى هناك كلام كثير وراء هذا للتأكيد أو عدم القدره على ذلك أو صمت الطرف التركى

هما مش معاوزين يصدقو ان مصر ممكن تجلد الاتراك عادي رغم انها الاقرب بنسبه90%
ياعمي لازم نقدر حاله بعض الناس دلوقتي
لو عليهم يضربوا هم شخصيا ولا يضرب اسيادهم الاتراك
لا وكمان احتمال الجلد بايد المصريين دا كدا كتير عليهم

قديم انت بي بي سي وسي ان ان قنوات وسخة اخر الوقت
يا اخي انظف من المجوسية طيب هولاء المئات من المغردين في فيسبوك وتويتر الم يصور احد منهم الانفجارات الهائلة التي هزت مدنهم وينشر فديو لحد الان كلو كلام في كلام والمجوسية اخر محطة يمكن الثقة بها

يا اخي انظف من المجوسية طيب هولاء المئات من المغردين في فيسبوك وتويتر الم يصور احد منهم الانفجارات الهائلة التي هزت مدنهم وينشر فديو لحد الان كلو كلام في كلام والمجوسية اخر محطة يمكن الثقة بها

حبيبي قاعدة عسكرية يعني بعيدة عن المجتمع المدني مش محل بقاله

طب ليه مفيش وكالات غير العربيه و الحدث بس حتى الأن اللي نشروا رغم أهمية الخبر

حتى لو الضربه صحيحه لا أتوقعها مصريه لإن مصر حددت شرارة بدء الحرب وهو تخطي خط سرت الجفره و مصر هتلتزم ضبط النفس حتى لا تبدأ الحرب إلا أن يتم إنتهاك خط الهدنه الغير معلنه

طب ليه مفيش وكالات غير العربيه و الحدث بس حتى الأن اللي نشروا رغم أهمية الخبر

حتى لو الضربه صحيحه لا أتوقعها مصريه لإن مصر حددت شرارة بدء الحرب وهو تخطي خط سرت الجفره و مصر هتلتزم ضبط النفس حتى لا تبدأ الحرب إلا أن يتم إنتهاك خط الهدنه الغير معلنه
أحسنت?

ممكن يكون صحيح فعلا بس سيبك انت انا متفائل عامه سيبك من الهري ده كله
ولو صحيح فالموضوع مبالغ فيه بردو
المشكلة لحد دلوقتي مفيش اي محطة او قناة نقلت الخبر ومفيش حد صور الفديو وفي ناس سمعت الانفجارات في مدن تبعد 80 كم وتخيل الباقي

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.
عودة
أعلى