تطورات الساحة الليبية ( متابعة مستمره )

يعني دا كلام يوضع في منتدي عسكري دا لو منتدي فتكات اللي علي ناصيه الشارع مش هانتشر الهبل دا ??

انت متخيل ان النظام دا عند مصر من السبعينيات؟
ومازالت مصر تعتمد عليه كعامود فقري مع الهوك الأمريكي منذ الثمانينات تخيل ؟!

ومازالت مصر تعتمد عليه كعامود فقري مع الهوك الأمريكي منذ الثمانينات تخيل ؟!
كصاروخ موجود طبعاً..انما كمنظومة و رادار الموضوع دلوقتي قصة تانية دا لو عارف الفرق لان مفيش مقارنة اصلاً.

كصاروخ موجود طبعاً..انما كمنظومة و رادار الموضوع دلوقتي قصة تانية دا لو عارف الفرق لان مفيش مقارنة اصلاً.
واي هو الفرق ؟

الصاروخ يعمل مع المنظومه كامله والردار ،
ام المصري غير والاوكراني خرده ؟

يعني دا كلام يوضع في منتدي عسكري دا لو منتدي فتكات اللي علي ناصيه الشارع مش هانتشر الهبل دا ??
هذا كلام العن عنه من زمان اما اسلوب التكذيب والضحك على الناس وفتكات هذه ...... أخبار متواترة وهذا المصدر بالذات ضابط منشق قطري اكد الخبر

هذا كلام العن عنه من زمان اما اسلوب التكذيب والضحك على الناس وفتكات هذه ...... أخبار متواترة وهذا المصدر بالذات ضابط منشق قطري اكد الخبر
ظابط منشق ولا ظابط من المريخ دا اسمه لت نسوان وهذا مخالف لقواعد المنتدي لما تتفضل تحط مصدر محترم لاما دا اسمه شغل عيال واوعي تفتكر بشغل فتاكات دا انتم كده هاتنتصرو ! لا انتم بس هاتموتونا من الضحك ?

مع اني اختلف في كثير من الاراء معك ولكن يعجبني دائما رقي نقاشك واخلاقك الكريمه تحياتي لشخصك الكريم ??
تسلم يا استاذ وبارك الله فيك

الاخوه وهم اخوه في بيت واحد يختلفون
لدي والله يا اخي الكريم اخ اصغر مني سن وهو مؤيد لحفتر وللمشروع المصري

ولكن بنهايه اخي ههههههه فهذي سنه الحياه نختلف بالاراء ولكن يبقى بيننا احترام الراي الاخر ووجه النظر

مللنا من الانتظار الطويل والممل
مش اكتر من ١٥ شهر ملل تخللهم ساعات صفر اكتر من شعر راس خليفه الروس والفرنسين ?
اصتبر دا حتي معداش شهر علي تحرير كامل غرب ليبيا لما يعدي ١٥ شهر زيهم ابقي حمر وشك وانفخ زي مانت بتتكلم كده ?

استقبل رئيس الأركان العامة بحكومة الوفاق الفريق محمد الشريف الثلاثاء رئيس أركان القوات البحرية التركية الأدميرال عدنان أوزبال بقاعدة بوستة البحرية في العاصمة طرابلس.

وعقد الطرفان اجتماعا مغلقا لمناقشة وبحث آخر التطورات والاتفاقيات الموقعة بين ليبيا وتركيا،وعقب انتهاء الاجتماع أهدى أوزبال شعار البحرية التركية لرئيس الأركان ليقدم له بدوره شعار رئاسة الأركان العامة.

طيب ماتعرفني كده ياسياده اللواء انت طورت كام بطاريه منهم وماهيه التطوير ويختلف ايه عن التطوير الاوكراني للجيش الليبي اللي استلمه النهارده ?

تسلم يا استاذ وبارك الله فيك

الاخوه وهم اخوه في بيت واحد يختلفون
لدي والله يا اخي الكريم اخ اصغر مني سن وهو مؤيد لحفتر وللمشروع المصري

ولكن بنهايه اخي ههههههه فهذي سنه الحياه نختلف بالاراء ولكن يبقى بيننا احترام الراي الاخر ووجه النظر

بارك الله فيك وفيه وان شاء الله سياتي اليوم الذي تقول فيه كان لهم حق المصريين بالتدخل لايقاف التمدد التركي في الاراضي العربيه

عودة
أعلى أسفل