المسدسات الروسية

رد: المسدسات الروسية

شكرا يا صديقي على نصيحة عدم طلب كاتم صوت ......... ساطلب مضخم صوت في المره القادمه :)

طيب cz ما هو سعره ومنشاه ؟؟ بدون كاتم :dunno[1]:

صراحة مابعرف بالضبط بس مابين 1400-2000 دينار جديد ..... مسدسات cz تشيكية وهي ممتازة جدا .... عفكرة في وكالة للشركة في الأردن

المسدس الذي يباع في وكاله CZ في الاردن هو CZ 75 B

على فكرة العمليات الخاصة الأردنية لا تستخدم إلا مسدسات روسية مع كاتم صوت .... ولن تستخدم حتى المسدس الأردني فايبر ككل وحدات القوات المسلحة .....:walw[1]:

بالفعل القوات الخاصه الاردنيه تعتمد كليا على المسدس xh pistol الروسي الكاتم الصوت من عيار 9 ملم وتعتمد ايضا على المسدس sig sauer-226 الالماني .. واعتمادها قليل على المسدس جلوك او فايبر

السلام عليكم و رحمه الله
انا ممكن اذا حبيت اقولك و عن تجارب شخصيه ايه السلاح اللى ممكن تجيبه و انت مطمئن
اولا السيجزور فوق الممتازه و تقريبا كل الحرس الشخصى للروساء العرب بيستخدموها سلاح ممتاز و رده فعل شبه معدومهو عيبها يمكن تلاقيها غاليه لانها فى سوق السلاح زى المرسيدس مش كل من هب و دب يجبها( )
و ثانيا عندك بردو ال هيكلر جيده جدا كمان( ) اتفرج و شوف اللى يناسبك
بالنسبه للبرتا تقيله اوىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى فى ايديك و ده عن تجارب شخصيه
فى حاجه امريكى اسمها الكولت كمان كويسه
و لو عايز حاجه بمكبر صوت علشان ماتختفيش هات ال ديزرت ايجلDesert Egel

• اكثر مايعجبنى فى المسدسات الروسية هى بساطة التصميم و قلة القطع المكونة منها المسدسات

مشكور اخي الكريم موضوع جميل وصور رائعة ونخص بالذكر مسدس Stechkin APS فهو مسدس قوي وفعال .. تقبل تقييمي .
Ghost_7

مشكووووووووووووور على الموضوع الرائع بجد موضوع مميز و رائع

طلب خاص ورجاء من االاحوة الاردنيين

اتمنى عمل موضوع وفية صور عن بعض المحلا السلاج بالاردن ومعروضاتهاااا

متى يتم فتح محلات السلاح بالسعودية

اشوف صور المسدسات وانقهر واحقر مسدسى ههههههههههه

عودة
أعلى