تحديث طائرات نقل لسلاح الجو الأسترالي

GSN 

سبحان الخالق العظيم
صقور الدفاع
إنضم
23 سبتمبر 2011
المشاركات
24,802
التفاعل
90,831 475 3
الدولة
Saudi Arabia
تحديث طائرات c-130 وتحسينها

Rolls-Royce announced at Singapore Airshow that it had signed an 'innovative' fuel
management contract with the Royal Australian Air Force (RAAF). The company is also showing potential other customers how the capability works.

This first contract of its type in the military market will see Rolls-Royce assist the RAAF in improving the fuel efficiency of its C-130 fleet using analysis and modelling techniques developed for civil airlines to help reduce fuel consumption (typically between 1-3%) and decrease the environmental impact of flights.

Nick Durham, president customer business UK and international - Defence, told Shephard: 'We engaged with them as part of their defence reform programme and went through the capabilities we had. We talked with key players in the RAAF and it became quickly clear that fuel management was something we could help with.'

The 12-month agreement will cover the RAAF's C-130 fleet at RAAF Richmond, New South Wales where Rolls-Royce is integrating a fuel manager with the squadron to analyse the data utilising the technology developed by OSyS, which is a wholly owned subsidiary of Rolls-Royce.

'The fuel manager will work with the squadron to streamline the data flows and upload them to the web based application,' explained Mark Suller, head of services globalisation. The squadron will then be able to access the data via the web based application and improve the prediction of fuel requirements for a mission.

According to Suller, the next stage will be to roll out a tablet app-based version of the system. The tablet version is on display at the Rolls-Royce booth. 'It's currently in development and we will want to get that out to the RAAF as soon as we can,' Suller stated.

Durham said that the company was in discussions with a number of other military customers about contracting the service. 'They can quickly do a calculation to work out when they'd make a return on the investment,' he explained. 'We think that return is quite quick.

'I expect us to have at least two more customers on contract by the end of the first half of the year,' he concluded.
 
رد: تحديث طائرات نقل لسلاح الجو الأسترالي

ترجمه بسيطه :


أعلنت شركة رولز رويس للطيران في سنغافورة أنه كان قد وقع "مبتكرة" وقود
عقد إدارة مع سلاح الجو الملكي الاسترالي (RAAF). الشركة يظهر أيضا غيرها من الزبائن المحتملين مدى قدرة يعمل.

وهذا العقد الأول من نوعه في السوق العسكرية ترى رولز رويس مساعدة RAAF في تحسين كفاءة وقود من طراز C-130 في أسطول باستخدام التحليل وتقنيات النمذجة المتقدمة لشركات الطيران المدني للمساعدة في خفض استهلاك الوقود (عادة ما بين 1-3٪ ) والتقليل من الآثار البيئية للرحلات الجوية.

قال وزير الدفاع، شيبارد - نيك دورهام، الرئيس العملاء التجارية في المملكة المتحدة والدولية: "نحن العاملين معهم كجزء من برنامج للإصلاح الدفاع وذهب من خلال قدرات لدينا. تحدثنا مع اللاعبين الرئيسيين في RAAF وأصبح من الواضح بسرعة أن إدارة وقود وكان شيئا ونحن يمكن ان تساعد مع ".

ومن شأن هذا الاتفاق لمدة 12 شهرا تغطية RAAF في C-130 أسطول في ريتشموند RAAF، نيو ساوث ويلز حيث رولز رويس يتم دمج مدير وقود مع السرب لتحليل البيانات باستخدام التكنولوجيا التي طورتها OSyS، والتي هي شركة فرعية مملوكة بالكامل لشركة رولز رويس.

"إن مدير وقود ستعمل مع سرب من أجل تبسيط تدفق البيانات وتحميلها إلى التطبيق على شبكة الإنترنت، 'وأوضح مارك Suller رئيس عولمة الخدمات. والسرب بعد ذلك تكون قادرة على الوصول إلى البيانات عبر الشبكة العالمية القائمة على تطبيق وتحسين التنبؤ الاحتياجات من الوقود للقيام بمهمة.

وفقا لSuller، فإن المرحلة التالية ستكون طرح قرص التطبيق القائم على إصدار نظام. إصدار قرص هو على عرضها في جناح شركة رولز رويس. "إنها حاليا في مجال التنمية، وسوف ترغب في الحصول على أن الخروج إلى RAAF بأسرع ما يمكن"، وذكر Suller.

وقال دورهام ان الشركة تجري محادثات مع عدد من الزبائن عسكرية أخرى حول التعاقد مع هذه الخدمة. "هم يمكن أن تفعل بسرعة عملية حسابية لمعرفة متى انها تريد جعل العائد على الاستثمار"، وأوضح. "ونحن نعتقد أن عودة سريعة للغاية.

"أتوقع أن يكون لدينا ما لا يقل عن اثنين من أكثر الزبائن على العقد قبل نهاية النصف الأول من السنة .

 
التعديل الأخير:
رد: تحديث طائرات نقل لسلاح الجو الأسترالي

"أتوقع أن يكون لدينا ما لا يقل عن اثنين من أكثر الزبائن على العقد قبل نهاية النصف الأول من السنة .

ربما يقصد العراق؟
 
عودة
أعلى