توضيح لجميع أعضاء المنتدى خطأ فنى

طيب انا كانت عضويتي خضراء ثم زرقاء ثم رجعت عضوية عادية. ليش؟

هو ياشباب الترقيات دي بتحصل ازاي او ايه المقياس اللي بتتقاس بيه عدد الاعجابات و لا المشاركات ولا ايه بالظبط
بعد اذنكم فهمونا ياسادة ياأفاضل

ولكم كل الشكر والتقدير

التعديل الأخير:
هو ياشباب الترقيات دي بتحصل ازاي او ايه المقياس اللي بتتقاس بيه عدد الاعجابات و لا المشاركات ولا ايه بالظبط

ولكم كل الشكر والتقدير
بص يا حج احمد الترقيات
اهم حاجة المشاركات وعددها ومحتواها والنشاط والقدر المعلوماتى اللى بيملكة العضو
لكن الاعجابات ليس لها فائدة اطلاقا هناك اعضاء لديهم الالاف الاعجابات لكن للاسف ليس لديهم نشاط عسكرى
وهناك اعضاء لديهم الاف المشاركات لكن تبحث فى محتوى مشاركاتهم تجده محتوى فارغ
ممكن عضو يكون مشاركاتة ليس بالقدر الكبير لكن لها محنوى عالى وثقافة محترمة جدا

ولكم كل الشكر والتقدير
بص يا سيدى ترقيات الالقاب دى بتبقى بعدد مشاركاتك ملهاش علاقة بالاقدمية او اعجاب الاعضاء بمواضيعك.. واللى بيتحكم فيها من يستطيع الدخول الى لوحة الادارة ويستطيع التحكم فى كل لقب من ترقيات الالقاب يعنى مثال 200 الى 400 لقب ومن 401 الى 800 لقب ااعلى وهكذا وهو تحكم اتوماتيكى بمعنى ترقيتك من لقب الى لقب اخر تتم اليا دون تدخل من الادارة اما مجموعات الاشراف وطاقم الادارة لا تتم اتوماتيكيا ولكن يدويا فقط من ادارة المنتدى.. وكل لون من الوان الاشراف يمتلك لوحة ادارة مخصصة ليست كاملة بمعنى منزوع منها بعض الصلاحيات اما صاحب اللون البرتقالى فهو يمتلك كل الصلاحيات ولوحة ادارة كاملة.. تحياتى للجميع

عضويه خضراء وبعدين زرقاء وبعدين رجعت عضويه عاديه

دكتور ايوب بيعمل تجارب فى المنتدي ولا ايه :D

اخي الحاكم العسكري نسيتم امري انت والاخ نبيل f-35:(
عضو اسمه محمود العمده التحق بالمنتدى يوم الاثنين لا مشاركات لا اعجابات وعنده 120 نقاط الجوائز

عضو اسمه محمود العمده التحق بالمنتدى يوم الاثنين لا مشاركات لا اعجابات وعنده 120 نقاط الجوائز
ذلك لربط حساب الفيس الخاص به مع المنتدي و ليس علي المشاركات او الاعجابات

حضرتك متقدم بالطلب فى قسم الملاحظات والشكاوى
تمام ؟

الأخ نبيل يعمل على حل المشكلة وإعادة الضبط للجميع مرة أخرى

تابع معنا فى قسم الملاحظات والشكاوى

حضرتك متقدم بالطلب فى قسم الملاحظات والشكاوى
تمام ؟

الأخ نبيل يعمل على حل المشكلة وإعادة الضبط للجميع مرة أخرى

تابع معنا فى قسم الملاحظات والشكاوى
اسبوع وانا مقدم طلب فى قسم الملاحظات والشكاوى ولم يتغير شيئ المهم لن اتحدث عن هذا الامر مطلقا :(

اسبوع وانا مقدم طلب فى قسم الملاحظات والشكاوى ولم يتغير شيئ المهم لن اتحدث عن هذا الامر مطلقا :(

الأمر يتعلق بقاعدة البيانات للمنتدى والأخ نبيل يعمل على إعادة تنظيم الأمور ، الأمر يحتاج إلى وقت أخى

يمكنك التواصل فى موضوع قسم الشكاوى

عودة
أعلى